اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۴۷۲۶
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

منطقی‌ترین کی‌روشی که تاکنون دیده‌ایم

سرمربی تیم ملی روز گذشته و در جریان تمرین لب به صحبت با خبرنگاران گشود و برخلاف تصور این بار تیغ انتقادات وی به روی مسئولان afc کشیده شد.

ورزش سه: کارلوس کی روش این روزها یکی از مهمترین دغدغه های دوران مربیگری خود را پشت سر می گذارد. او که هنوز نتوانسته تیم ملی را وارد آخرین اردوی تدارکاتی برای حضور موفق در روسیه کند روز گذشته و در جریان آخرین تمرین تیم ملی لب به سخن گشود و از آخرین درد دل های خود با خبرنگاران به صحبت پرداخت.

در حالی که کی روش پیش از این هر گاه تصمیم به صحبت با خبرنگاران می گرفت یکی از دغدغه های روز خود و تیم ملی را بیان می کرد و به دنبال آن انتقاداتی را به مسئولان و یا مربیان باشگاهی مربوط می کرد این بار اوضاع به گونه ای دیگر رقم خورد تا منطقی ترین کی روش سال های اخیر را ببینیم. او که پیش از این درگیری هایی با برخی مربیان از جمله برانکو داشت این بار به تمام مربیان باشگاهی حق داد تا ابتدا به فکر تیم خود باشند و حتی در جواب سوال خبرنگاری که از او درباره سیاست های یک مربی مانند برانکو در فرستادن بازیکن به اردوی تیم ملی پرسید در پاسخ گفت هر مربی در ابتدا باید به موفقیت تیم خود فکر کند و من هم اگر سرمربی تیمی بود در ابتدا تیمم خودم را مهم می دانستم. این پاسخ کارلوس در حالی بر زبان وی جاری شد که اولین اختلافات او و برانکو بر سر همین حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی بود.

اما منطقی ترین قسمت صحبت های کی روش به جایی مربوط می شد که برای اولین بار از آن صحبت می کرد. فوتبال آسیا هیچگاه از تقویم مناسبی برخوردار نبوده و همین موضوع باعث شد تا مرد حرفه ای پرتغالی نیز از کوره در برود و تیغ انتقادات خود را به سوی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا بکشد. کی روش به درستی معتقد است که بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در بدترین زمان ممکن برگزار می شود و تیم هایی که خود را آماده حضور در جام جهانی می کنند از این موضوع لطمه زیادی می خورند.

سرمربی تیم ملی برای اثبات این نکته مثال خوبی زد. او گفت در فیفا دی های اخیر، تیم های آسیا حاضر در جام جهانی در ۱۰ دیدار تدارکاتی به میدان رفتند و در این میان تنها تیم ملی ایران موفق به پیروزی در یک بازی شد. تغییر ندادن زمان بازی های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نشان می دهد AFC هیچ اهمیتی برای تیم های آسیایی حاضر در جام جهانی قائل نیست. به همین دلیل ما پیشنهاد تغییر زمان برگزاری این بازی ها را به آنها دادیم که پذیرفته نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاران

      آقای کیروش همیشه منطقی و علمی حرف زدن ولی متاسفانه انسان های حسود وگمنام با ایشان دشمنی وکارشکنی کردن آقای کیروش به تیم ملی فوتبال ایران شخصیت داده بازیکن سالاری ازبین برده، ترافیک بازیکن درتمام خطوط از دروازه‌بان تا فوروارد ایجاد کرده، کسانی که منتقد ایشان هستند، با نبود یک بازیکن تیم شکست خورده است که موجب عصبانی وناراحتی هواداران تیم شدن اقایان منتقد دانش مربیگری خود بالا ببرید، وبودن کیروش به دانش مربیگری وموفقیت شما تاثیر زیادی داره آقا درخشان و برانکو و قلعه ومایلی روشن و،،عنادوکارشکنی علیه سرمربی محترم نیم ملی ایران دشمنی با مردم فوتبال دوست ایران هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جه ميكى واسه خودت.هسسسسس.فقط خفه شو

      • مهدی

        اره شما طرفداران کیروش راست میگید. تمام حرفای این ادم منطقیه و تمام حرف منتقداش حرفای سگ و مار و روباهه

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      کیروش بزدل
      قابل توجه یاران

      پاسخ ها

      • یاران

        دوست گرامی کیروش شجاعت دارد که بازیکن سالاری ازبین رفته تیم ملی فوتبال ایران شخصیت و نظم داده کمی منطقی باشیم هدف پیشرفت فناوری فوتبال ایران باشه نه اینکه تخریب بی انصافانه باشد، کیروش پسر خاله نیست، این دشمنی و کمپین منتقدان بی دانش علیه سرمربی محترم تیم ملی ایجاد شده است چند ماه دیگر آقای کیروش از ایران میرند وضربه اش فوتبال ایران میخورد وامکان آوردن مربی درجه یک به تاریخ پیوسته، انموقع بازی ایران باتیم های عربی با دلهره نگاه می کنیم

    • بدون نام

      منطقی شدکه فدراسیون باهاش قرداد4ساله ببنده وگرنه اصل بدنکونگرددچونکه بنیادش بداست
      کیروش دلال موزامبیکی

    • بدون نام

      قرارداد ۸ساله می‌بندیم چشات کور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج