adexo3
۷۱۴۹۹۰
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

شایعه عصا به دستی امید ابراهیمی

کابوس نبودن امید برای تیم ملی بیشتر از استقلال است!

خبرآنلاین: غیبت امید ابراهیمی در بازی برگشت مقابل ذوب آهن، به نشانه پایان امیدها نیست. اما این غیبت نه فقط برای استقلال که برای تیم ملی نگرانی به همراه می آورد. امید ۴ سال قبل درست در همین روزها به دلیل اختلاف بین کرانجار و تیم ملی و عدم همکاری باشگاه سپاهان با تیم ملی ، حضور در جام جهانی را از دست داد و کارلوس کی روش اذعان کرد آن غیبت در سرنوشت بازیکن و تیم ملی اثر داشته است و به طور مشخص اگر امید در تیم ملی قرار داشت ، در بازی با آرژانتین به جای رضا حقیقی ، او به میدان می رفت و شاید آن اشتباه عجیب شکل نمی گرفت تا مسی موقعیت شوت زنی پیدا کند و تیم ملی با یک نتیجه رویایی بازی را به پایان می برد.

حالا در شرایطی که او مهره ای کلیدی برای تیم ملی است و بخصوص در بازی اول که تیم سعید عزت اللهی را ندارد ، حضور امید برای کی روش یک نعمت بود اما حالا او عصا به دست به تمرین استقلال رفته. ممکن است آسیب دیدگی اش مثل شجاعیان طولانی مدت باشد و این یک شوک بد به اردوی تیم ملی می شود.

با این وجود استقلال اگرچه در نبود امید ضربه خواهد خورد اما امیدهایش در برابر ذوب آهن نااامید نمی شود. محمد نوری فر در تحلیل این غیبت نوشته است:«تیم شفر در ماه های گذشته تجربه زیادی درباره مصدومهای مختلف داشته و حالا هم غیبت ابراهیمی و شجاعیان را می‌توان جبران کرد. جای امید، امید دیگری حاضر است. نورافکن می‌تواند در کنار فرشید باقری که در بازی رفت خیلی خوب بود، کمربند مقتدری در میانه میدان شکل دهند.حتی پژمان یا سهرابیان می‌توانند به قلب دفاع بروند و چشمی به پست اصلی خود برگردد.در غیبت داریوش هم اگر تیام بازی کند، فرشید اسماعیلی، وریا یا خسرو می‌توانند نقش موثری داشته باشند.مهمترین شرط صعود به مرحله بعد این است که هواداران استقلال یک صندلی را هم در ورزشگاه آزادی خالی نگذارند. »

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فقط پرسپولیس

      آخه بیشرف مگه نکونام وسط زمین توپ را لو نداد قسم بخدا رضا حقیقی میتونست جای کریم باقری را پر کنه خجالت بکش چی نوشتی بیشرف

      پاسخ ها

      • مهدی ساکن شهر اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه هستم ۰دارای دانشمند رشته برق شاخه قدرت و دانشمند رشته برق شاخه الکترونیک هستم .

        سلام سردار .لطفآ دگر بار در حین نوشتن پیام از لفظ بد احترامآ استفاده نکنید .انشاالله ۰

    • بدون نام

      احسنت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا لعنت گنه ذوب اهن اشغالو انگار به جنگ امده بودن وحشیا

    • بدون نام

      من پسر عموی امیدم کاملا خبر شکستگی پاش صحت داره ...و تا سه ماه نمیتونه بازی کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ... بیشرف دستورداشتن پای جباروف وامیدابراهیمی وداریوش روبطرزفجیع بزنن.ولی نمیدونسن بجای استقلال برن بالااز هرتیم عربی4تامیخرن ازالوحده له ضعیفترنداریم امسال3تاانداخت توقابلمشون. ولی همش ب کنارجاکشاتیم ملیمون لازمش داشت خداکنه توآزادی قیدصعودروبزنیم سه چارتابازیکن اصلیشونوفلج کنیم.

    • بدون نام

      جواد نکو نام اون توپ رو لو داد آقای مثلا نویسنده

    • لنگ کثیفپلیس

      آخه کاربر لنگیِ ۱۱:۱۶ دقیقه
      تو را بزور از تو بهزیستی جمعت کردن اونوقت....
      یارو به ده راه نمیدادن،سراغ خونه ی کدخدا را میگرفت
      لُنگیِ بی خاصیتِ نفهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج