adexo3
۷۱۷۱۷۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

لیدر جدید قرمزها؛ شماره هشت واقعی

شاید بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی مقابل الجزیره را بتوان شماره ۸ این تیم دانست.

وب‌سایت نود: در روزی که کمال کامیابی‌نیا غایب بود، وحید امیری نشانی از بازیکن آمادگی همیشگی نداشت، علیپور در بیشتر دقایق بازی دیده نشد و فرشاد احمدزاده عملکرد مثبت چندانی ارائه نکرد، بهترین بازیکن پرسپولیس و لیدر این تیم در میانه میدان احمد نورالهی بود. بازیکنی که توانست در طول ۹۰ دقیقه بیشترین پاس کلیدی را به نام خود ثبت کند.

نورالهی به اندازه شماره پیراهنش یعنی هشت بار بازیکنان پرسپولیس را صاحب توپ کرد و آنها را در موقعیت گل قرار داد و در نهایت هم با یک شوت فوق‌العاده زیبا، بازی خوبش مقابل الجزیره را تکمیل کرد. حضور نورالهی و انصاری در جناح چپ، کفه ترازو را حسابی در این سمت میدان به نفع پرسپولیس سنگین کرده بود. پاس‌های این دو بازیکن باعث شده بود تا علیپور و سیامک نعمتی هم براساس هیت‌مپی که در سایت ای اف سی منتشر شده بیشتر به چپ متمایل شوند تا با استفاده از پاس‌های این دو بازیکن بتوانند بیشتر صاحب توپ شوند.

البته نورالهی در هر دو سمت زمین فعال بود و پاس‌های زیادی هم از جناح راست ارسال کرد و به نوعی همه کاره همه جای میدان بود. او بعد از انصاری بیشترین لمس توپ و بیشترین تعداد پاس و بیشترین دقت ارسال پاس را به نام خودش ثبت کرد تا یک بازی رویایی را به نمایش بگذارد. او که بعد از بازگشت به پرسپولیس با بدشانسی‌ها و بی‌مهری‌های زیادی مواجه شد بالاخره فرصتی پیدا کرد تا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس توانایی‌هایش را نشان دهد و راه فصل بعد را برای حضور در ترکیب اصلی هموار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • R SS

      لیدر فقط عباس گدا خخخخخخخخ

    • بدون نام

      ماشالله جرارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج