۷۱۸۸۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمله نهایی بارسلونا برای جذب گریزمان

به نظر می رسد که انتقال گریزمان به بارسا مراحل نهایی خود را طی می کند و باید منتظر شکل گیری مثلث مخوف دیگری در نوکمپ باشیم.

ورزش سه: پس از یک فینال باشکوه و قهرمانی اتلتیکو در لیگ اروپا با گل های گریزمان، اخبار مثبتی از اردوی این تیم در مورد ستاره فرانسوی به گوش رسید. اخباری که حکایت از نرم تر شدن موضع گریزمان در قبال جدایی داشت و احتمال ماندنی شدن او بالاتر رفت.

دسامبر گذشته موندودپورتیوو خبر ملاقات رئیس بارسا با خانواده بارسا را فاش ساخت و سپس دوهفته پیش فاش شد که خواهدر گریزمان و وکیل این بازیکن با دو مدیر بلندپایه بارسلونا در هتل سوفیا ملاقت کرده اند. به نظر همه چیز آماده انتقال گریزمان به نوکمپ است اما مسئولان اتلتیکو امید خود را از دست نداده اند و بسته پیشنهادی جدید خود را به گریزمان ارائه داده اند. دستمزد ۲۰ میلیون یورویی بعلاوه وعده جذب ستاره های بزرگ، به ستاره فرانسوی پیشنهاد شده و قرار است طی روزهای آینده پاسخ نهایی گریزمان اعلام شود. تصمیمی که به عقیده اسپورت، جدایی قطعی خواهد بود.

حمله نهایی بارسلونا برای جذب گریزمان



امروز موندودپورتیوو و اسپورت گزارش دادند که مسئولان بارسا با خیالی آسوده به این قضایا نگاه می کنند و به قولی که گریزمان از چند ماه پیش داده، ایمان دارند. طی روزهای اخیر، جلسات مختلفی بین مدیران باشگاه تشکیل شده اما همچنان اختلاف نظراتی وجود دارد.

دسته ای معتقدند که باید تا اول جولای صبر کرد و سپس رقم فسخ 100 میلیون یورویی گریزمان را پرداخت کرد و عده ای دیگر به مذاکره دو باشگاه اعتقاد دارند.

حمله نهایی بارسلونا برای جذب گریزمان


این دسته می گویند که بهتر است برای حفظ روابط خوب دو باشگاه، از پرداخت رقم فسخ خودداری کرده و با پیشنهادی 115 میلیون یورویی، رضایت اتلتیکو جلب شود. از آنجا که 20 درصد رقم انتقال گریزمان به باشگاه سوسیداد خواهد رسید، عجیب نخواهد بود اگر اتلتیکو حاضر به نشستن پای میز مذاکره با بارسلونا شود چرا که در این صورت مبلغ بیشتری از انتقال را دریافت خواهد کرد.

در این بین همه چیز به خود گریزمان بستگی دارد. بدیهی است که اگر او رسما تقاضای جدایی کند، اتلتیکو نیز چاره ای جز پذیرش مذاکره با بارسلونا نخواهد داشت. انتقال گبریزمان وارد فاز نهایی خود شده و شاید تا هفته دیگر همه چیز روشن شده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج