adexo3
۷۱۸۹۸۸
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

شفیعی: داور و تیام اجازه صعود به ذوب‌آهن ندادند

مدافع ذوب‌آهن در مورد وضعیت مصدومیتش، حذف تیمش برابر استقلال و تصمیمش برای فصل آینده صحبت کرد.

ایلنا: خالد شفیعی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: در تمرینات قبل از بازی رفت در یک صحنه خواستم شوت بزنم که پایم بد روی زمین آمد و منجر به مصدومیت شد و متاسفانه دو بازی مهم را از دست دادم. در حال حاضر مشغول آخرین مراحل درمانی‌ام هستم و نهایتاً تا هفته آینده نرم دویدن را آغاز می‌کنم.

وی در مورد دو دیدار ذوب‌آهن با استقلال گفت: در اصفهان که خیلی خوب بازی کردیم و شرایط در کنترل ما بود و استحقاق پیروزی را هم داشتیم. در بازی برگشت هم یک سری اتفاقات در نتیجه بازی تاثیرگذار بود که شاید مهم‌ترین آن قضاوت داور مسابقه باشد که اصلاً در سطح این بازی نبود. مورد دیگر هم از حق نگذریم کیفیت تیام بود که به نظرم فرا تر از سطح فوتبال آسیاست و روی گل دوم این موضوع را به خوبی نشان داد. آدم باید واقعیت‌ها را بگوید.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه گفته می‌شود اگر او در زمین بود نتیجه دیگری رقم می‌خورد عنوان کرد: هرکسی این حرف را زده به من لطف دارد ولی نمی‌دانم در پاسخ به این حرف چه بگویم و شاید اگر من هم بودم حذف می‌شدیم. به هر حال قسمت نبود و به نظرم خواست خدا اینطور بود.

شفیعی در مورد جو سکوهای ورزشگاه آزادی گفت: مسائلی در ورزشگاه دیدم که دوست ندارم در موردش صحبت کنم ولی ای کاش چه آنهایی که در داخل فوتبال هستند و چه کسانی که فوتبال را از روی سکوها دنبال می‌کنند کمی خویشتندار باشند. این بازی‌ها و نتایج می‌آید و می‌رود و مسائل مهم‌تری وجود دارد.

وی با اشاره به وضعیتش در فصل آینده عنوان کرد: قرارداد من با ذوب‌آهن تمام شده است و اکثر بازیکنانی که نیم فصل به ذوب‌آهن آمدیم مثل من، فخرالدینی، بختیار رحمانی، اکبر ایمانی و... تا جایی که می‌دانم قرارداد نداریم. در مورد وضعیتم هم نمی‌خواهم بازارگرمی کنم و اهل این کارها نیستم. واقعاً نه با تیمی صحبت کردم و نه از جایی با من تماس گرفته شده است و در حال حاضر مشغول مداوای مصدومیتم هستم و تصمیم خاصی هم نگرفتم.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه ماندن یا رفتن قلعه‌نویی در تصمیمش تاثیرگذار است گفت: امیرخان حق زیادی به گردن من دارد و هرچه بگوید به دیده منت می‌پذیرم. فصل گذشته با او تماس گرفتم و در مورد وضعیتم مشورت کردم و به من گفت تراکتورسازی به خاطر بسته بودن پنجره‌اش به تو نیاز دارد و بمان ولی بعد پیشنهاد خارجی به دستم رسید و همیشه بهترین راهنما برایم بوده است.

شفیعی در پاسخ به این سوال که اگر قلعه‌نویی به سپاهان برود با او خواهی رفت، عنوان کرد: من نمی‌دانم امیرخان می‌خواهد بماند، به سپاهان برود یا تصمیم دیگری بگیرد ولی ایشان اگر به دسته ۵ هم برود و آنجا یک تیم بگیرد و من را بخواهد با سر می‌روم. این حرف من از ته دل است و اینطور نیست که پای عمل برسد جا بزنم و واقعاً حاضرم این کار را انجام دهم.

مدافع سابق تراکتورسازی در مورد وضعیت مطالباتش از این باشگاه اظهار داشت: در مورد طلب من که اتفاق جدیدی نیافتاده است ولی کلاً دلم برای وضعیت تراکتورسازی می‌سوزد. من در این تیم زندگی کردم و آن را دوست دارم و در شأن تیمی مثل تراکتورسازی نیست که مثل بچه سرراهی با آن برخورد شود و هر روز می‌گویند یک نفر مالک آن است و اینطور دست به دست می‌شود. امیدوارم تکلیف تراکتورسازی هم به زودی مشخص شود.

وی در پایان گفت: این فصل هم با همه تلخ و شیرینی‌هایش تمام شد و به قول معروف به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهندس

      قلط.کردی.مردک.استقلال.سرورته

    • پیمان طرفدار استقلال

      تو دیگه چی میگی خالد بازی رفت با خوش شانسی بردید بازی برگشت که تیام انواع و اقسام گلها رو بهتون زد تو هم که بودی ذوب آهن حذف بود شک نکن

    • بدون نام

      برو برا اوت دستی با قلعه نوعی

    • کامبیر

      ترسو هاچندبارمی میمرندقابل توجه جنابعالی مربی ات وفخرالدینی بله مثل ترسو هاببرید دوتا یار اونا راباید اخراج می کردندتاشماببرید خجالت بکشید مردانه بازی می کردید توبازی رفت باوحشی گری دوتایار مارامصدوم کردید اینجاهم داورباید دوتارااخراج می کردتاشماببرید!؟اگراخراج داشت وحشی گری بازیکن شماتو رفت اخراج نداشت؟یادتون نره که مردهاایستاده میمیرند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ مرد مرد اگه گیر اوردی ......اره

    • بدون نام

      پنالتی که تواصفهان الکی به نفعتون شد راخدا جواب داد..اونجا حرفی نزدید چرا پشت سر داور..خجالت آوره

    • بدون نام

      خاک برسرقلعه نویی خان وطن وهم وطن فروش تورختکن گفته بودشجاعیان وامیابراهیمی ومصدوم کنید هرجورشدخاک عالم توسرت بتندبازدلال پولکی فقط۳۵۲بازی میکنی یکم ازمعرفت شفریادبگیر من پرسپولیسیم ازبرانکوهم بدم میاد وبزدل حسودفقط فقط کیروش بزرگ

      پاسخ ها

      • علیرضا کرامت خوب

        برو بابا . وقتی بازی رفت باید کی روش استنلی اخراج میشد چرا نگفتی داور. وقتی پنالتی مشکوک واستون گرفت نگفتی داور حالا ک باختی شده داور/؟؟ این تو ایران مد شده. هرکی میبازه میندازه گردن فدارسیون و غیره این فقط بهانه ایست ک شخصیت خودتونو پایین میاره مثل تبریزی و حدادی فر عاقلانه حرف بزنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج