۷۱۹۲۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گل محمدی: وضعیت نفت تهران نامشخص است

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران از نامشخص بودن وضعیت تیم فوتبال نفت تهران برای ادامه فعالیت و واگذاری این تیم خبر داد.

خبرگزاری مهر: رضا گل‌محمدی در مراسم اختصاص ۴۰ محموله برای تجهیز خانه‌های ورزش روستایی استان تهران در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: همچون سال گذشته، امسال نیز از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان، بخشی برای کمک به ورزش روستایی تخصیص پیدا کرد. سال گذشته ۲۲ محموله و امسال ۴۰ محموله جمعاً به مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان به ۱۵ شهرستان استان تهران ارسال می‌شود که شامل تجهیزاتی همچون میز پینگ‌پنگ، فوتبال‌دستی، دارت، شطرنج، ۲۰ تخته تشک و ... در این محموله‌ها وجود دارد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار در خصوص ادامه ابهام در وضعیت مالکیت نفت گفت: عدم تعیین تکلیف باشگاه نفت از سوی مجمع واگذاری، محیط را برای ادامه کار مالک باشگاه دچار مشکل کرده است. ما اواخر سال گذشته هم با این عزیزان نامه‌نگاری داشتیم و برای حل مشکلات پیگیری کردیم. در حال حاضر ظاهراً مشکل نفتی‌ها، بحث دستگاه‌های نظارتی است که خواستار روشن شدن نحوه واگذاری هستند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران افزود: هنوز از سوی مجمع باشگاه نفت پاسخ قانع‌کننده‌ای به دستگاه‌های نظارتی ارسال نشده است. از نظر اداره کل ورزش و جوانان، هیچ مشکلی پس از رفع ابهامات برای انتقال این تیم نیست. ما همه موارد را قانونمند انجام دادیم و سعی کردیم شرایط لازم را فراهم کنیم.

گل‌محمدی ادامه داد: در این موضوع آنجا که به بحث مالکیت مربوط می‌شود، در حیطه وزارت ورزش و جوانان و اداره کل استان تهران نیست. امیدوارم دوستان در وزارت نفت چاره‌جویی اساسی کنند که شاهد رفع مشکلات نفت باشیم؛ این همان بخشی از ابهامات خصوصی‌سازی در ورزش است که از یک‌طرف بر اساس مصوبه مجلس، دولت از حمایت‌ باشگاه‌های حرفه‌ای منع می‌شود و از طرفی انتظار داریم مشکلات را برطرف کند. این تعارضات اگر حل نشود، موارد مثل دمل چرکین سر باز می‌زند. امیدوارم با دخالت و ورود مسئولین، مشکل باشگاه نفت هر چه سریعتر رفع شود.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار در خصوص وضعیت باشگاه تأسیسات دریایی و احتمال انتقال وی عنوان کرد: در خصوص تأسیسات دریایی با من صحبت شده است. ما یک بحث جدی در ورزش داریم و آن هم این است که تیم‌داری با باشگاه‌داری متفاوت است. در ایران تیم‌داری بیشتر تقویت می‌شود، درحالی‌که باشگاه‌داری باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. با دقت و سلیقه یک مسئول، یک تیم را در قالب رشته‌های مختلف ورزشی به میادین می‌آوریم و بعد وقتی آن مسئول به هر دلیل یا عوض می‌شود و یا رأی‌اش برمی‌گردد، هم مجموعه تیم، هم بازیکنان و هم افکار عمومی و علاقه‌مندان تحت‌الشعاع این تغییر نظریه قرار می‌گیرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران تأکید کرد: در مورد تأسیسات دریایی با من صحبت شده و قرار است با مدیریت آن مکاتبه‌ کنم که چون سهمیه تهران است و اگر خدای ناکرده تغییراتی ایجاد شود، به سهمیه تهران آسیب وارد می‌شود، یا خودشان و یا امتیازشان را واگذار کنند که به سرعت در تهران جایگزینی صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج