اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۹۳۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فکری: فعلا سرمربی نفت مسجدسلیمان هستم

سرمربی نفت مسجدسلیمان درخصوص شایعات جدایی اش از این تیم گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و این اخبار و شایعات همیشه وجود دارد.

خبرگزاری میزان: محمود فکری درخصوص وضعیت این روز‌های نفت مسجد سلیمان و برنامه‌های آتی این تیم برای حضور در لیگ برتر اظهار داشت: اینکه می‌گویند من فصل بعد در تیم نفت مسجدسلیمان نخواهم بود شایعه است و فعلا چیزی مشخص نیست.

وی افزود: فقط یک احتمال وجود دارد که من در تیم نفت نباشم آن هم اگر اسپانسر و منابع مالی مشخص نشود. به شخصه دوست دارم در تیم نفت مسجدسلیمان ادامه فعالیت بدهم و در صعود این تیم به لیگ برتر سهمی داشتم و مردم مسجدسلیمان هم همیشه به من لطف دارند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: کسی در باشگاه فعلا حضور ندارد که جوابگو باشد و من برنامه‌های فصل بعد را در اختیار آنها قرار بدهم و جلسه‌ای هم تشکیل نشده است. مدیران قبلی استان گفته‌اند که با من در لیگ برتر ادامه خواهند داد، ولی هنوز نه جلسه هیئت مدیره تشکیل شده و نه اسپانسری برای خرید باشگاه اقدام کرده. احتمال این وجود دارد که اسپانسر جدید باشگاه و مدیرعاملی که برای باشگاه انتخاب می‌شود بگویند که ما محمود فکری را نمی‌خواهیم. به هرحال باید صبر کنیم و ببینیم تکلیف باشگاه چه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج