۷۱۹۴۳۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

وقتی بوفون به یووه پیوست، دنیا چه شکلی بود؟

جان‌لوئیجی بوفون، سنگربان افسانه‌ای یوونتوس در حالی در پایان بازی امشب یوونتوس از تیمش جدا می‌شود که از زمان انجام اولین بازی‌اش برای تیم تورینی در سال ۲۰۰۲ تا هم اکنون دنیا تغییرات زیادی داشته است.

وبسایت نود: جان‌لوئیجی بوفون، سنگربان افسانه‌ای یوونتوس در حالی در پایان بازی امشب یوونتوس از تیمش جدا می‌شود که از زمان انجام اولین بازی‌اش برای تیم تورینی در سال ۲۰۰۲ تا هم اکنون دنیا تغییرات زیادی داشته است.

از زمان انتقال جی جی به یووه، ۴ جام‌جهانی انجام شده که او در همگی حضور داشته و جام ۲۰۱۸ اولین جام بدون جی جی از سال ۱۹۹۸ است اما اتقاقات دیگری هم از لحظه انتقال ۵۲ میلیون یورویی او به تیم تورینی رخ داده.

*اولین سری هری پاتر ۴ نوامبر ۲۰۰۱ در دسترس عموم قرار گرفت. از آن زمان از ۷ قسمت دیگر این ماجرا هم رونمایی شد و حالا روندش متوقف شده و به شکل دیگری در قالب شو تلویزیونی به نمایش درمی‌آید.

*گروه راک آمریکایی FALL OUT BOY در سال ۲۰۰۱ شکل گرفت و پس از انتشار ۴ آلبوم در سال ۲۰۰۸ منحل شد؛ هر چند از زمان شروع به کار مجدد ۲ آلبوم دیگر منتشر کرد.

*ایتالیا از زمان پیوستن بوفون به یووه ۷ نخست وزیر داشته؛ از برلوسکونی (۲ بار) گرفته تا پرودی، مونتی، لتا، رنتزی و جنتیلونی.

*بوفون ۱۱ روز قبل از قسمت اول «سریع و خشمگین» به یووه پیوست و حالا در حالی این تیم را ترک می‌کند که ۹ قسمت از این فیلم ساخته شده است.

*۱۶ اکتبر ۲۰۰۱، مایکل جکسون یک آهنگ ویژه به مناسب سی‌امین سالگرد حضورش در عرصه موسیقی اجرا کرد و حالا بوفون در بیست و سومین سال دوران بازی از یووه جدا می‌شود.

*هیچ یک از بازیکنانی که در روز اول انتقال بوفون به یووه بازی می‌کردند، الان در میادین حضور ندارند. تودور سرمربی اودینزه و کونته، سرمربی چلسی و ندود، نایب رئیس یووه شده‌اند.

*کلودیو مارکیسیو به عنوان دومین بازیکن قدیمی حال حاضر یوونتوس، هنگام پیوستن بوفون به بانوی پیر تنها ۱۵ سال داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کو عکس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج