اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۹۵۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کونته: می‌خواهم در چلسی بمانم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی اعلام کرد که می خواهد به قراردادش با این باشگاه لندنی پایبند باشد.

ورزش سه: آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی اعلام کرد که می خواهد به قراردادش با این باشگاه لندنی پایبند باشد.


کونته که در اولین فصل حضورش در چلسی توانست با این تیم در لیگ برتر به قهرمانی برسد، در این فصل نتایج خوبی در لیگ نگرفت و حتی نتوانستند سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورند. به همین دلیل، شایعاتی در مورد جدایی او از چلسی در پایان فصل مطرح شد اما او که امشب توانست جام قهرمانی اف ای کاپ را با شکست دادن ژوزه مورینیو به دست بیاورد، اکنون به ادامه کار در استمفورد بریج فکر می کند.


او به خبرنگاران گفت: " پیروزی آسانی نبود. منچستریونایتد در حال حاضر روی کاغذ قوی تر از ماست؛ همانطور که آرسنال سال قبل بهتر بود. ما امروز پیروز شدیم زیرا تلاش کردیم و مغرور نشدیم. وقتی در این باشگاه کار می کنید، از همان اولین دیدار شایعاتی وجود دارد که روی بازیکنان تاثیر می گذارد.

کونته: می‌خواهم در چلسی بمانم


موقعیت من تغییری نکرد. من نمی خواهم به پیشنهادات فکر کنم. تصمیم من کاملا مشخص بود. اینکه به قراردادم با چلسی احترام بگذارم و به کارم ادامه بدهم.


من همچنین روی این تصمیم هستم. در طول دو سال، من قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شدم. فکر می کنم من در انگلیس هم ثابت کردم که علی رغم دشواری ها، یک برنده هستم؛ یک قهرمان سریالی. قهرمانی در انگلیس راحت نیست. قهرمانی در هیچ جامی از ابتدا قطعی نیست."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج