adexo3
۷۲۰۹۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آرژانتین و اروگوئه؛ دوئل گلزنان در روسیه

مهاجم‌های آرژانتین و اروگوئه آمار فوق‌العاده‌ای در گلزنی داشتند و می‌توانند این روند را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ادامه دهند.

ایسنا: ‌به نقل از آس، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نزدیک است و تیم‌های ملی فهرست‌های خود را برای بهترین رقابت سال اعلام می‌کنند. تیم‌ ‌ملی آرژانتین لیست ۲۳ نفره خود را دیروز (دوشنبه) مشخص کرد اما تیم‌ ‌ملی اروگوئه باید سه نفر از ۲۶ نفر را کنار بگذارد. هر دو تیم نقاط قوتی دارند اما قدرت اصلی‌شان در خط حمله است. مهاجمان دو تیم آمریکای جنوبی آمار خوبی در لیگ‌های اروپایی بر جای گذاشتند و می‌توانند این روند را در روسیه نیز داشته باشند.

آرژانتین در این بازی‌ها از لیونل مسی، پائولو دیبالا، سرخیو آگوئرو و گونسالو ایگواین بهره می‌برد که در مجموع در باشگاه‌های خود ۹۳ گل به ثمر رساندند. مسی که کفش‌ طلای اروپا را به دست آورد ۳۴ گل به ثمر رساند، دیبالا ۲۲ گل، آگوئرو ۲۱ و ایگواین ۱۶ بار گلزنی کردند.

در اروگوئه ادینسون کاوانی، لویس سوارس، کریستین استوانی و مکسی گومس ۹۱ گل به ثمر رساندند که آمار نزدیکی با مهاجمان آلبی سلسته دارند. کاوانی در لیگ یک فرانسه ۲۸ گل به ثمر رساند. سه مهاجم دیگر در لالیگا پا به توپ هستند. سوارس ۲۵، استوانی ۲۱ و گومس ۱۷ بار دروازه‌ حریفان را باز کردند.

آمار مهاجم‌های هر دو تیم فوق‌العاده‌ بودند. اگر این آمار با برزیل که از شانس‌های نخست قهرمانی است مقایسه شود اختلاف زیادشان آشکار می‌شود. نیمار ۱۹، فیرمینیو ۱۵ و گابریل ژسوس ۱۳ گل به ثمر رساندند. برترین گلزن در خط میانی تیم ملی برزیل فیلیپ کوتینیو است که ۱۵ گل به ثمر رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج