اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۱۱۴۶
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

عابدینی: فدراسیون فوتبال یعنی کی‌روش!

یکی از مدیران ‌سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید که مجموعه این فدراسیون در شخص کارلوس کی‌روش خلاصه شده است. او هم‌چنین گفت که بهتر است کی‌روش پیش از طرح موضوع دلالان و تیم ملی به اطرافیان خودش نگاهی بیندازد.

ایسنا: امیر عابدینی، یکی از مدیران سابق فدراسیون فوتبال درباره‌ی اظهارات کارلوس کی‌روش پیرامون دعوت نشدن سید جلال حسینی و وریا غفوری به تیم‌ ‌ملی فوتبال، اظهار کرد: متاسفانه در فدراسیون فوتبال هیچ چیز سر جای خودش نیست. من اگر بخواهم فدراسیون فوتبال را تعریف کنم می‌گویم فدراسیون فوتبال یعنی آقای کی‌روش! آقای کی‌روش که حساب و کتاب پس نمی‌دهند و به همین خاطر هر تصمیمی که دلش می‌خواهد می‌گیرد. او فقط گاهی خودش را پاسخگوی اذهان‌ عمومی می‌داند که آن هم کسی قانع نمی‌شود.

وی افزود: برخی کارشناسان می آیند و می‌گویند سرمربی تیم‌ ‌ملی حق دارد هر بازیکن یک دوست دارد را به تیم‌ ‌ملی دعوت کند اما نظر اذهان عمومی چه می‌شود. مگر می‌شود بهترین بازیکنان لیگ را از تیم‌ ‌ملی خط زد؟

عابدینی ادامه‌ داد: همه آشفتگی فدراسیون فوتبال را می‌توان در عکسی که با رییس جمهور انداخته‌اند ببینید. در آن عکس آقای تاج کنار ایستاده و کارلوس کی‌روش پیراهن شماره "۱۲" را به رییس جمهور می‌دهد. مگر کارلوس کی‌روش کارمند فدراسیون نیست؟ با این تفاسیر در حال‌ حاضر فقط باید دعا کنیم تیم‌ ‌ملی در جام جهانی بدرخشد و نتیجه‌ بگیرد اما به راستی چه کسی می‌توانست نام ورویا غفوری و سیدجلال حسینی را به غیر از کی‌روش خط بزند.

این مدیران ‌سابق فدراسیون فوتبال در ادامه‌ درباره اظهارات کارلوس کی‌روش که عنوان کرده برخی دلالان در هتل تیم‌ ‌ملی به اتاق بازیکنان می رفتند و مذاکره می‌کردند، گفت‌: کسی که چنین اظهاراتی دارد بهتر است به اطرافیان خودش هم نگاه کند. شما که تیم تان را خوب مدیریت می‌کنید پس چرا اطرافیانتان اجازه دادند برخی نصف شب به اتاق بازیکنان بروند؟ شما که به راحتی برای کمپ و پیراهن تیم‌ ‌ملی و خیلی از مسائل دیگر تصمیم گیری می‌کنید. بهتر است یک نگاهی هم به اطرافیان خودتان بیندازید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باند مافیای فوتبال ایران یعنی شما وچرسپولیسیها

    • بدون نام

      باتمام احترامی که بهت دارم اقای عابدینی چراهمان زمان که درفدراسیون بودی جرات نداشتی واقعیتها رابگی فردای قیامت باید جواب بدی حق الناس یعنی چه چرا مردتوتون نبود این دلال که حتی یک قهرمانی نیاورد به همه توهین کرد اسطورها رابه جان هم انداخت وهزاریک دردسر حالا میگی واگذارتان کردیم بخدا وشهدا یک مشت بی اصالت هم دارن ازش دفاع میکنن همانهای که زمان جنگ اروپا نشین بودن وهستن خدا بهترین قاضیست دیدار قیامت

    • یاران 57

      کاش آقای کیروش رییس فدراسیون ایران ميشد، آنموقع دست امثال شماها از فوتبال ایران پاکسازی میشدید زد و بند مافیایی شما ها از بین میبرد،،

    • یوناس حقی

      آقای مهندس عابدینی عزیز, بعد از بازاریابی بزرگی که برای تیمهای ملی انجام دادید و قراردادهای خوبی که بستید خبری از شما نبود ,حتما پورسانتهایی که گرفته بودید درحال سرمایه گذاری بودید!
      یک سوال مهندس, زمانیکه در فدراسیون بودید مگر آقای کیروش همین کارها را نمکرد? آن موقع عکس العمل شما چه بود?
      پس زر الکی نزنین, به خدا مردم می فهمند که شما به فکر منافع شخصی هستید نه منافع ملت بخت برگشته .
      آقا جان برو همون سوراخی که رفته بودی دیگه هم نظر نده و احضار فضل نکن لطفا
      با تشکرفراوان
      یک ایرانی

    • محمد

      درود
      فقط شما نه. همه مسوولین باید موقع مسوولیت انتقاد کنید
      نه موقعی که دست گربه به گوشت نمیرسه

    • بدون نام

      برای جناب عابدینی هم فدراسیون و فوتبال و باشگاه یعنی اختلاس

    • بدون نام

      ادعامون میشه که ملتی بافرهنگ وتمدن چندهزارساله هستیم
      اماگندوکثافت مملکتمون روگرفته
      این ازفوتبالمون
      اون ازاختلاسهای میلیاردی آقازاده هامون
      اون ازرانتخواری ژنهای خوبمون
      باندبازی کلاه برداری رشوه پولشویی وهرکارکثیفی که فکرشوبکنین توی مملکت مابوقوع میپیونده وجالب اینجاس علنی هم اینکاراشکل میگیره طوری که دیگه داره عادی میشه وتقریبانهادینه شده اونوقت ادعامون میشه که تمدن وفرهنگ چندهزارساله داریم
      اگه معنی فرهنگ وتمدن اینه ازایرانی بودن خودم خجالت میکشم

    • بدون نام

      شفالادونه‌دونه‌ازسوراخاشون‌دراومدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج