adexo3
۷۲۲۰۶۲
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

حیدری: از دربی در این مرحله هم استقبال می‌كردیم

خسرو حیدری مدافع راست استقلال در خصوص رویارویی با السد قطر گفت: باید در آزادی كار السد را یكسره كنیم.

خبر ورزشی: قرعه‌كشی لیگ ‌قهرمانان، استقلال را مقابل السد قرار داد. بدین‌ترتیب هیجان برای شهرآورد آسیایی خوابید. خیلی‌ها دوست داشتند این دو تیم به هم بخورند تا شاهد دو شهرآورد جذاب در آسیا باشیم ولی این اتفاق رخ نداد. حالا آبی‌ها در یك بازی تكراری، به مصاف السد می‌روند. استقلال دو سال قبل در پلی‌آف لیگ قهرمانان این باشگاه را برد و به مرحله گروهی رسید. این دوره السد در گروه پرسپولیس بود و همراه با قرمزها به مرحله بعدی صعود كرد. خسرو حیدری مدافع راست استقلال اتفاقاً خاطره خوشی از السد دارد.


*خسرو قرعه‌كشی انجام شد و شاید بعضی‌‌ها فكر می‌كنند استقلال نسبت به پرسپولیس قرعه ساده‌تری دارد.


نه این اشتباه است. مگر السد تیم ضعیفی است؟ آنها تا این مرحله بالا آمده‌اند، پس تیم خوبی هستند. السد در مرحله قبلی موفق شد الاهلی عربستان را ببرد. این فكر اشتباهی است كه فكر كنیم قرعه آسانی به ما خورده است و حریف ضعیف است. السد از تیم‌های خوب آسیاست و بازی خیلی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.


*فقط كاش بازی رفت هم در قطر بود...


خیلی برای ما فرقی ندارد. طبیعتاً اگر بازی برگشت در آزادی بود، به نفع ما می‌شد ولی حالا هم خیلی فرقی ندارد. تلاش ما این است در ورزشگاه آزادی و با حمایت هواداران كار را یكسره كنیم تا در بازی برگشت كار خیلی سختی نداشته باشیم.


*السد هم زیاد تجربه بازی در آزادی را دارد. دو سال قبل بود كه در پلی‌آف این تیم را بردید. تو هم پنالتی آخر را زدی.


بله، برای خود من بازی با السد خاطره خوبی دارد. در پلی‌آف لیگ قهرمانان در آزادی میزبان السد بودیم كه بازی به پنالتی كشید. قرار شد پنالتی آخر را من بزنم. بی‌شك حساس‌ترین لحظه فوتبالی باشگاهی‌ام بود. ورزشگاه پر از تماشاگر بود. همه در آن لحظه گل می‌خواستند و استرس زیادی رویم وجود داشت. فقط خدا خدا می‌كردم این دفعه هم پنالتی‌ام گل شود. خدا را شكر كه همان اتفاق افتاد و توانستیم برنده بازی باشیم و به مرحله گروهی صعود كنیم. آن پنالتی باعث شد تا بعد از چند سال دوباره به آسیا برگردیم. برای‌مان خیلی مهم بود در لیگ قهرمانان حاضر باشیم و از مرحله گروهی هم بالا رفتیم.


*وقتی حرف از السد می‌شود، همه ناخودآگاه یاد ژاوی می‌افتند.


ژاوی كه یك‌نفره در السد بازی نمی‌كند. او بازیكن خوبی است. توانایی‌های زیادی دارد. بازی مقابل او برای ما افتخار است ولی به هر حال السد بازیكنان دیگری هم دارد. آنها در خط حمله و خط دفاع هم بازیكنان خوبی دارند از جمله بونجاح و مرتضی پورعلی‌گنجی. باید خودمان را برای این بازی و ان‌شا‌ءا... بازی‌های مرحله بالاتر تقویت كنیم. السد و الدحیل و باشگاه‌های شرق آسیا خیلی هزینه می‌كنند و باید از باشگاه‌های ایرانی هم حمایت شود. پرسپولیس و استقلال تا این مرحله بالا آمده‌اند و الان نیاز به كمك دارند. باید تیم‌ها تقویت شوند. امسال زمانی است كه می‌توانیم یك تیم در فینال داشته باشیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.


*آن تیم استقلال است یا پرسپولیس؟


فعلاً كه باید ببینیم از این مرحله بالا می‌رویم یا نه؟ هم پرسپولیس و هم استقلال كار سختی دارند. الدحیل و السد تیم‌های قدرتمندی در قطر هستند و شك نكنید برای اینكه بتوانند ما را شكست دهند، بیشتر و بیشتر هزینه می‌كنند.


*خیلی‌ها دوست داشتند استقلال و پرسپولیس در این مرحله به هم بخورند و دو شهرآورد جذاب در آسیا داشته باشیم.


من بعد از بازی ذوب‌آهن هم گفتم. استقبال می‌كردیم كه با پرسپولیس بازی كنیم ولی این اتفاق نیفتاد. اگر به هم می‌خوردیم، قطعاً بازی خیلی حساس‌تر می‌شد. استقلال و پرسپولیس تا به حال در آسیا با هم بازی نكرده‌اند و این یك فرصت طلایی بود كه بخواهیم یك فوتبال تمام‌ایرانی در آسیا داشته باشیم ولی ایرادی ندارد، ان‌شا‌ءا... در نیمه‌نهایی با پرسپولیس بازی می‌‎كنیم.


*عجب شهرآوردهای جذابی می‌شود. این پیش‌بینی توست؟


خب ان‌شا‌ءا... هر دو تیم بتوانند از این مرحله بالاتر بروند. تیم‌های عربستانی امسال نتوانستند كاری كنند و دو تیم از قطر و ایران به یك‌چهارم غرب آسیا رسیده‌اند. این اتفاق خوبی بود. حالا جدال فوتبال ایران و قطر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدوارم در مرحله بعد دربی برگزار شود تا حداقل یک تیم ایرانی به فینال برود

    • بدون نام

      تو دیگه چی میگی ،خوبه شدی ذخیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج