۷۲۲۳۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لمپارد: صلاح می‌تواند از رونالدو جلو بزند

فرانک لمپارد، اسطوره فوتبال انگلیس معتقد است که محمد صلاح می‌تواند از رونالدو جلو بزند و قهرمانی چمپیونزلیگ امسال را از آن خود کند.

ورزش سه: فرانک لمپارد، اسطوره فوتبال انگلیس معتقد است که محمد صلاح می‌تواند از رونالدو جلو بزند و قهرمانی چمپیونزلیگ امسال را از آن خود کند.


آخرین دیدار فصل برای لیورپول و رئال مادرید، در کیف رقم خواهد خورد، جایی که سپیدپوشان و قرمزپوشان، فینال چمپیونزلیگ را برگزار می‌کنند. رونالدو و صلاح هر دو عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته اند و در کنار مسی، از کاندیدهای کسب توپ طلا به حساب می‌آیند. حال لمپارد معتقد است که صلاح می‌تواند با قهرمانی در چمپیونزلیگ، از رونالدو جلو بزند.

لمپارد: صلاح می‌تواند از رونالدو جلو بزند

او در یادداشتی در وبسایت استاندارد نوشت:" به نظرم پیشرفت چشم گیری که صلاح داشته می‌تواند نقش مهمی در دیدار رئال و لیورپول ایفا کند و بسیاری این بازی را تقابل رونالدو و صلاح می‌دانند. برای برخی این موضوع کمی اغراق شده زیرا رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و رکوردهای گلزنی اش استثنایی است و نشان داده که در بازی‌های بزرگ چه توانایی‌هایی دارد.

ولی به من اعتماد کنید، صلاح آماده است تن به تن با رونالدو رقابت کند. اخیرا مصاحبه ای با او داشتم و انگیزه و تمرکز را از صحبت هایش دریافت می‌کردم. این دو بازیکن شخصیت‌های کاملا متفاوتی هستند. همه از اعتماد به نفس رونالدو خبر دارند، او عاشق فضای بیرون فوتبال و تبلیغات هم هست. صلاح خیلی فروتن و ساکت است. شخصیت او از زمانی که در چلسی همبازی بودیم تغییری نکرده است. او به من گفت با اینکه چلسی فرصت کمی در اختیار او قرار داده ولی نقش چشمگیری در پیشرفتش ایفا کرده است ولی حالا انگار او یک مرد پخته است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج