۷۲۳۵۴۶
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

کی‌روش از نظر فنی از همه ما بالاتر است؛

دایی: مطرح شدن نام من «بی خود» است!

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: آرزو می‌کنم کی‌روش چهار سال دیگر سرمربی تیم ملی بماند و ما نباید چنین مربی بزرگی را به راحتی از دست بدهیم.

خبرگزاری فارس: علی دایی با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال در کمپ ترکیه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: بچه‌ها تمرینات خوبی را انجام می‌دهند تا انشالله ما در جام جهانی بازی‌های خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: ما دعوت شدیم تا بازی فردای تیم ملی را از نزدیک ببینیم. امروز هم بر سر تمرینات حاضر شدم تا روند آماده‌سازی ملی‌پوشان ایران را ببینم. من عاشق ایران و تیم ملی ایران هستم و امیدوارم بتوانیم در جام جهانی نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی افزود: با وضعیت اقتصادی که مردم ما دارند فکر کنم می‌توانیم پیام‌رسانی از طرف ملت‌مان باشیم. آرزو می‌کنم تیم ملی بتواند بازی‌های خوبی را انجام بدهد و همه بازیکنانش با صحت و سلامت در جام جهانی حاضر شوند.

دایی در مورد اینکه او از جمله معدود پیشکسوتانی بود که حامی تیم ملی بود و در مراسم بدرقه تیم ملی هم حاضر شد و اینکه چرا همدلی در خانواده فوتبال در آستانه جام جهانی ایجاد نشد، گفت: فکر کنم در بقیه موارد هم همدلی نداریم. اگر همدلی بود وضعیت‌مان اینگونه نمی‌شد متأسفانه فوتبال هم جزیی از جامعه است و اکنون این اتفاق هم در فوتبال هم افتاده است. من از تمامی پیشکسوتان چه آنهایی که قبل از ما بودند و چه آنهایی که بعد از ما آمدند و چه آنهایی که با ما بودند خواهش می‌کنم تیم ملی را حمایت کنند. با حرف‌هایشان به مردم و تیم ملی روحیه بدهند.

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد تمدید قرارداد کی‌روش با تیم ملی و اینکه نام او هم به عنوان جانشینی کی‌روش مطرح شده است، گفت: من از حقیقت دفاع کردم. از چیز توخالی و پوشالی دفاع نکردم نتایج کی‌روش نشان داده بهترین نتایج را در این چند سال گرفته‌ایم خدا را شکر مربی آمده که سوابق درخشانی داشته این نظر شخصی من است شاید افراد دیگر نظرات دیگری داشته باشند. اما کی‌روش از نظر فنی از همه ما بالاتر است و آرزویم این است که کی‌روش چهار سال دیگر سرمربی تیم ملی بماند تا درجام جهانی بعدی هم حضور داشته باشد و تیم ملی را بعد از چندین سال قهرمان آسیا کند آرزوی قلبی من این است. اینکه اسم من یا دیگران را می‌آورند بی‌خود است باید از همین مربیان بزرگ استفاده کنیم. کی‌روش توانسته خیلی‌ها را به فوتبال ملی ما معرفی کند خیلی‌ها که خود من وجود آنها را در باشگاه‌های اروپایی حس نمی‌کردم. کی‌روش خیلی کارها کرده و ان‌شاءالله بتوانیم از او استفاده کنیم نباید به راحتی چنین مربی بزرگی را از دست بدهیم.

دایی در مورد لغو بازی با یونان و ضربه این مسئله به تیم ملی گفت: هرچه بتوانیم برنامه‌‌مان را درست انجام بدهیم به روند آماده‌سازی تیم ملی کمک کرده‌ایم و کار گروهی تیم را بهتر می‌کند امیدوارم این بازی لغو نشود و این بازی انجام شود. چنین بازی‌های برای تیم ملی بسیار خوب است زیرا بازی با یونان و ترکیه بازی با دو تیم خوب اروپایی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کـوروش پرسپولیسی

      واقعا گل گفتی علی خان خدا حفظت کنه اینا میخان دستی دستی با بیرون کردن کی روش تیم ملی فوتبال نابود کنن

    • بدون نام

      دایی خخخخخخ تیم ملی خخخخخ

    • بدون نام

      احسن هم وطن باغیرت باهوش درستکارعزیزم حرف حق وزدی

    • مجید حسن زاده

      دم علی اقا گرم لوطی منش و مرد ،ولی لیاقت کی روش اینهمه تعریف نیست هرچیم خوب باشه ایرانو قهرمان جهانم
      کنه ،اخلاق مردم داری نداره،تو بازی خدافظی تیم ملی 5 هزار نفر اومدند!!!علتش چیه؟؟؟؟صدرصد غر زدن و اخلاق پا در هوای اقای سرمربی

    • بدون نام

      یاشاسین ایران
      یاشاسین دایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج