adexo3
۷۲۴۶۹۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

نظری جویباری: آبی‌ها باید چراغ خاموش حرکت کنند!

شفر، تیم نداشت و از خدایش بود به استقلال بیاید

علی نظری جويباري معاون سابق باشگاه استقلال که سابقه چندین ساله در نقل و انتقالات دارد حرف‌های جالبی را در خصوص ابتکار جدید استقلالی‌ها در مذاکره با بازیکن بیان می‌کند.

روزنامه گل: علی نظری جويباري معاون سابق باشگاه استقلال که سابقه چندین ساله در نقل و انتقالات دارد حرف‌های جالبی را در خصوص ابتکار جدید استقلالی‌ها در مذاکره با بازیکن بیان می‌کند. او معتقد است استقلالی ها برای مذاکره با بازیکن نباید به خارج از کشور می‌رفتند. با نظری در خصوص این اتفاق و شرایط نقل و انتقالاتی استقلال صحبت کردیم.

این روزها بحث نقل و انتقالات دغدغه هواداران استقلال است.


هواداران استقلال هر سال دغدغه این را دارند که بهترین بازیکنان برای فصل فوتبالی برای آنها جذب شود. این یک امر طبیعی است که هواداران نگران باشند اما مدیران فوتبالیست باید طوری برنامه ریزی کنند که بتوانند خواسته‌های کادر فنی را انجام دهند.


این روزها بحث رفتن تیام از استقلال شنیده می‌شود.


من باید یک نکته‌ای را بگویم که آن هم این است که مدیران استقلال زمانی که شفر را آوردند گفتند با او قرارداد یک فصل و نیم بسته‌ایم. اما دیدید که در پایان فصل قرارداد او برای یک فصل دیگر تمدید شد. همین اتفاق در مورد تیام هم تکرار شد. همین مسوولان استقلال چندی پیش در مصاحبه‌های خود می‌گفتند خیال هواداران استقلال راحت چون تیام با ما قرارداد یک ساله و نیمه دارد. اما دیدید که او در آستانه جدایی است. به نظر من مسوولان استقلال باید واقعیت ها را به مردم بگویند. شفر که این فصل تیم نداشت و از خدایش بود به استقلال بیاید. حالا هم که نتایج خوب گرفته باید قرارداد او را به مدت طولانی تمدید می‌کردند. من یک گله از افتخاری دارم. توفیقی در فوتبال نبوده و انتظاری ازش نمی‌رود. افتخاری که چندین سال است در فوتبال بوده و به قول خودش دبیرکل بوده.


زمان شما هم قراردادهای بازیکنان این همه بند داشت؟


در قرارداد بیشتر بازیکنان بند وجود دارد و هیچ مشکلی هم از این بابت وجود ندارد اما شما نگاه کنید تمام بازیکنان استقلال الان بند دارند و این بندها هم همگی به نفع بازیکن است تا باشگاه. زمان ما وقتی بازیکن بندی داشت ما آن را یا نصف می‌گذاشتیم یا 60 به 40 به سود باشگاه. نه اینکه بازیکن پول بدهد و راحت جدا شود. من یک سوال دارم چرا باید سر یک بازی مهم مقابل ذوب آهن به بازیکن بگویند ممنوع الخروجی و او فکرش اینقدر خراب شود. مسوولان استقلال باید یاد بگیرند که چگونه با بازیکن برخورد کنند.


اگر شما جای مدیران استقلال بودید برای مذاکره با بازیکن به خارج از کشور می‌رفتید؟

من خودم سابقه چندین ساله در نقل و انتقالات دارم. هیچ وقت یادم نمی‌آید فتح‌ا...‌زاده برای گرفتن یک بازیکن به یک شهر دیگر برود چه برسد به خارج از کشور. البته ما از آقای افتخاری ممنونیم که برای مذاکره با بازیکن به آن ور دنیا هم می‌رود اما حداقل به جای اینکه با مدیر برنامه قرار می‌گذاشت خودِ بازیکن را می‌آورد تا شأن بازیکن استقلال پایین نیاید.


چه توصیه‌ای به مدیران استقلال در نقل و انتقالات دارید؟


از آنها می‌خواهیم چراغ خاموش حرکت کنند تا هر وقت هر بازیکنی را گرفتند نام او را رسانه‌ای کنند. نه اینکه هر روز بگویند فلان بازیکن را می‌گیریم یا در حال مذاکره با فلان بازیکن هستیم. این باعث نگرانی هواداران استقلال می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الحسود لا یسود

    • بدون نام

      راست میگه دیگه شفر تیم نداشت از خداش بود بیاد استقلال،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای جویباری مگه چه اشکالی داره بخاطر استقلال و صحبت با بازیگنان خوب خارجی به خارج سفر کنن حد اقل مثل شما که به بهانه ی استقلال بزرگ غرور ونخوت شخصی خودشون مخفی نکردن همین غرور امثال شماست که نتایجی عجیب و غریب پیش اورد مانند مربی قبلی که فقط منم منم میکرد وتیم را به باد فنا داده بود اتفاقا کسانی به درد استقلال بزرگ میخورن که حتی غرور وتعصب خودشونو هم زیر پا میگذارن مردان بزرگی هستن با غرور وتکبر تیم داری ممنوع یا حق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج