adexo3
۷۲۴۸۸۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

چالش‌های پیش روی تیم ایران در جام‌جهانی

سایت شینهوا نت چین در گزارشی به بررسی شرایط تیم ایران در جام جهانی روسیه پرداخته و به چالش‌های پیش روی تیم ایران اشاره کرده است.

ایسنا: سایت شینهوا نت درباره چالش ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نوشت: تیم ایران پیش از این نیز به جام جهانی راه یافته اما هیچ وقت از دور گروهی صعود نکرده است. ایران قصد دارد که این تابستان در روسیه تاریخ را از نو بنویسد اما برای این کار نیاز دارد که با حریفان قدرتمندی همچون ‌اسپانیا و پرتغال در گروه B مبارزه کند.

خط دفاعی غیر قابل نفوذ ایران نقطه قوت این تیم است. ایران پیش از این نیز طوری در مقابل حریفانش در مرحله مقدماتی دفاع کرده که آنها را خسته کرده است. حتی زمانی که ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با آرژانتین روبرو شد، توانست بسیار مقاومت کند تا جایی که لیونل مسی در زمان ‌اضافه توانست بالاخره خط دفاعی ایران را بشکند. معمولا هافبک‌ها و مدافعان ایران از تیم‌های قوی در لیگ این کشور مانند دو تیم استقلال و پرسپولیس هستند. کارلوس کی‌روش مربی پرتغالی ایران می‌تواند بر روی این بازیکنان قوی تکیه کند. آنها از نظر فیزیکی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و رکورد خوبی را پیش از این بر جای گذاشته اند. برخی از مهاجمان تیم‌ ‌ملی ایران در باشگاه‌های اروپایی تجربه کسب کرده‌اند و می‌توانند به صعود ایران از مرحله گروهی کمک کنند.

سردار آزمون، مهاجم ۲۳ ساله ایران که لقب "مسی ایرانی" به او داده شده است پیش از این ۲۳ گل برای ایران به ثمر رسانده است و در بازی‌های مقدماتی جام جهانی در آسیا ۱۱ گل زده است. علیرضا جهانبخش، دیگر ستاره فوتبال ایران است. این بازیکن در جام جهانی روسیه شرایط بسیار خوبی قرار دارد و برای تیم آلکمار هلند ۲۱ گل در لیگ به ثمر رساند. او اولین بازیکن آسیایی است که این مقدار گل را در یک لیگ اروپایی زده است.

کریم انصاری فرد دیگر بازیکن ایرانی است که در خط حمله ایران، این تیم را یاری می‌کند و بسیار با استعداد است. او در تیم المپیاکوس فعال است.

کارلوس کی‌روش احتمالا از ترکیب ۱ـ ۳ـ ۲ - ۴ در جام جهانی استفاده می‌کند. رسانه‌های ایران می‌گویند این مربی پرتغالی قصد دارد بعد از تورنمنت جام جهانی، ایران را ترک کند. بهترین شانس امتیازآوری برای ایران در گروه B در بازی مقابل مراکش است زیرا دو تیم دیگر یعنی پرتغال و ‌اسپانیا تیم‌های سخت گروه هستند. در سال‌های اخیر ایران رنک خوبی در آسیا داشته و بالاتر از کره جنوبی و ژاپن قرار گرفته است اما کی‌روش به احتمال زیاد از شیوه دفاع و ضد حمله برای گرفتن نتیجه‌ مقابل تیم‌های اروپایی استفاده خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خط دفاع غیر قابل نفوذ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج