۷۲۵۲۲۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دنیزلی: به ایران در جام جهانی‌ امیدوار باشید

مصطفی دنیزلی سرمربی پیشین تیم‌های پاس و پرسپولیس در خصوص آقای گل جهان گفت: دایی می‌تواند معرفی‌کننده فوتبال ایران در جهان باشد.

خبر ورزشی: یکی از تماشاگران ویژه دیدار ایران مقابل ترکیه، مصطفی دنیزلی سرمربی پیشین تیم‌های پاس و پرسپولیس بود که کارنامه افتخارآمیزی برای خود ساخته است. او هدایت تیم‌های مهمی چون گالاتاسرای، تیم ملی ترکیه، فنرباغچه، بشیکتاش و... را برعهده داشته و توانایی‌هایش را نیز نشان داده است. دنیزلی در جایگاه ویژه و کنار علی دایی به تماشای دیدار ترکیه- ایران نشست. از طریق یکی از دوستان ایرانی و نزدیک دنیزلی توانستیم گفت‌وگویی با او داشته باشیم. این سرمربی هنوز نزد هواداران پرسپولیس محبوبیت زیادی دارد و به خاطر هجومی‌ترین پرسپولیس ممکن، همواره مورد تمجید طرفداران قرار می‌گیرد.

دنیزلی در خصوص تماشای این بازی به ما گفت: «من از ایران با خود خاطرات زیبایی به ترکیه آورده‌ام. در پاس و پرسپولیس که تیم‌های مهم فوتبال ایران هستند کار کرده‌ام و می‌دانم که ایران کشور بسیار خوبی است. ترکیه و ایران ریشه‌های فرهنگی و تاریخی عمیق دارند و مردم‌شان کنار هم مثل برادر می‌مانند. این بازی به همین دلایل برایم مهم بود و تصمیم گرفتم به ورزشگاه بروم.»

او اضافه کرد: «از اینکه کنار علی دایی نشستم و در مورد فوتبال ایران با هم گپ زدیم، خرسند شدم. او یک چهره بزرگ بین‌المللی است که می‌تواند معرفی‌کننده نام فوتبال ایران در کشورهای دیگر باشد.»

دنیزلی سپس در خصوص شکست ایران مقابل ترکیه گفت: «اتفاقاً به نظرم ایران به غیر از دقایق ابتدایی، در باقی دقایق توانست فعالیت خوبی داشته باشد. تیم ملی ترکیه جوانان بسیار خوب و پرانرژی دارد که می‌توانند آینده فوتبال ترکیه را رقم بزنند. آنها تقابل خوبی با ایران داشتند و در مجموع فکر می‌کنم بازی زیبایی دیدیم. این دیدار به هر دو تیم نیز کمک می‌کند. ایران راهی جام جهانی‌ است و ترکیه باید خود را مهیای جام ملت‌های اروپا کند‌‌؛ پس بازی مفیدی برای هر دو تیم بود.»

سرمربی پیشین تیم ملی ترکیه در مورد اشتباهاتی که از بازیکنان ایران در زمان رقم خوردن گل‌ها شاهد بودیم، اضافه کرد: «این اشتباهات اگر نباشد، هیچ گلی ثبت نمی‌شود. بازیکنان هر دو تیم دچار اشتباهات فردی بودند اما من اشتباهات تاکتیکی در عملکرد دو تیم ندیدم. اشتباهات فردی با اشتباهات تیمی متفاوت است.»

دنیزلی در نهایت گفت: «من فکر می‌کنم در این جام جهانی‌ ایران می‌تواند شرایط خاصی را تجربه کند. می‌توانید به این تیم امیدوار باشید چون فوتبال ایران پیشرفت کرده و بازیکنان لژیونر زیادی دارد. آنها با تجربیات بین‌المللی که دارند، می‌توانند به تیم ملی ایران در جام جهانی‌ کمک کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صehsan

      بعد از رفتن کیروش...برانکو در تیم ملی و دنیزلی درپرسپولیس خواهد بود

    • بدون نام

      یاشا دنیزلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج