۷۲۵۵۶۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مقصد آینده لواندوفسکی چه تیمی است؟

به نظر می‌رسد که روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن، فصل بعد در تیمی دیگر به فوتبالش ادامه خواهد داد.

ورزش سه: به نظر می رسد که روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن، فصل بعد در تیمی دیگر به فوتبالش ادامه خواهد داد.

مدیر برنامه های رابرت لواندوفسکی چندی پیش گفت:رابرت نیاز به تغییر و چالشی جدید در زندگی اش دارد. مدیران باشگاه نیز می دانند که رابرت،آن ها را ترک خواهد کرد و بستن قرارداد جدید برای او احتمال کمی دارد.


این دقیقا همان چیزی است که مهاجم لهستانی نیاز دارد تغییر تیم! اما چه تیمی برای او مفید خواهد بود؟در این مقاله تمامی احتمالات را بررسی خواهیم کرد.

مقصد آینده لواندوفسکی چه تیمی است؟

انتخاب رویایی:رئال مادرید

رابرت لواندوفسکی و رئال مادرید مدت ها است که در حال مذاکره هستند. لوس بلانکوس که از دیدن کریم بنزما در تیم خود ناامید هستند دنبال یک مهاجم عالی می گردند تا تیم خود را پیشرفت دهند. و این تیم یک انتخاب ایده آل نیز برای رابرت است.


مدیر برنامه های او،زهوی گفت:آیا رابرت به مادرید می رود؟خواهیم دید.اما اکنون نوبت من است که کار خود را انجام دهم.


رابرت لواندوفسکی بسیار لوس بلانکوس را تحسین می کند و عاشق بازی کردن در کنار ستارگانی مانند:کریستیانو رونالدو،لوکا مودریچ،ایسکو و... است. اما این انتقال یک رویا است زیرا زوج بنزما و رونالدو در نوک حمله جایی برای لواندوفسکی نمی گذارد مگر اینکه در برنابئو اتفاقاتی رخ دهد.

انتخاب واقع گرایانه:چلسی

اگر او از بایرن خارج شود ساده ترین گزینه برای او چلسی خواهد بود.بایرن نیز با این انتقال راحت کنار می آید و رابرت نیز در ترکیب اصلی خواهد بود زیرا آلوارو موراتا ناامید کننده بوده و آبی های لندن نیز می توانند طعم داشتن یک مهاجم عالی را دوباره بچشند.البته با انتقال او به چلسی او از لیگ قهرمانان اروپا خارج می شود. در عوض او می تواند در کنار هازارد بازی کند.ستاره بلژیکی این روز های اروپا که یک بازیکن خلاق است که بسیار می تواند برای لوا مفید نیز باشد.


این مهاجم لهستانی می تواند آبی ها را به قهرمانی لیگ اروپا نیز نزدیک کند.

مقصد آینده لواندوفسکی چه تیمی است؟

انتخاب ریسکی:منچستر سیتی

اگر رابرت به سیتی و گواردیولا منتقل شود چه؟ سیتیزن ها که در لیگ جزیره تاج گذاری کردند و یکی از بهترین قهرمانان لیگ جزیره شدند اما آن ها همان‌قدر که در لیگ جزیره موفق بودند در لیگ قهرمانان اروپا به مانعی به اسم لیورپول برخوردند. در لیگ قهرمانان آن ها موفق نبودند و کاری از دست مهاجمان این تیم بر نیامد. اما رابرت لواندوفسکی با تکنیک عالی و فیزیک خوبی که دارد می تواند در پلن A تیم منچستر سیتی جای داشته باشد. اما این انتقال ممکن است ریسکی باشد زیرا با وجود سرجیو آگوئرو و گابریل ژسوس در خط حمله او ممکن است فرصت بازی کردن به ژسوس یا آگوئرو را را ندهد و آن ها بیش از پیش ضعیف شوند.
و سیتیزن ها نیز نمی خواهند یکی از این دو مهاجم خوب خود را از دست دهند.

پیشنهاد اسکواکا:یوونتوس

اگر او نتواند به هیچ یک از گزینه های بالا منتقل شود می تواند به یک تیم با هیجان نسبتا زیاد منتقل شود: یوونتوس. در تورین شاهد افت شدید ایگوایین بوده ایم و او ضعیف تر شده است. این می تواند او را به یوونتوس منتقل کند و او از این انتقال می تواند نهایت بهره را ببرد.یووه در فصل بعد بدون بوفون افسانه ای خواهد بود و این مقداری نگران کننده است اما با زوج مخرب دیبالا و لواندوفسکی می توانند تیمی خوب متشکل از بازیکنان تهاجمی خوب داشته باشند. از طرفی لواندوفسکی توسط هافبک هایی مانند میرالم پیانیچ و دیبالا حمایت می شود و در کنار او دو وینگر سریع که کوادرادو و داگلاس کاستا خواهند بود. اگر چنین انتقالی انجام شود می توان یوونتوس را مدعی قهرمانی اسکودتو و لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد در نظر گرفت.

منبع:اسکواکا
مترجم:امیررضا ایمانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج