۷۲۵۸۷۱
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

مهاجری: مربی در حد اسکولاری و رایکارد می‌خواهیم

 مدیر تیم‌های تراکتورسازی نسبت به شایعات مطرح شده در رابطه با حضور مربیانی مانند اسکولاری و رایکارد در این تیم واکنش نشان داد و اعلام کرد این باشگاه به دنبال مربیانی در همین سطح است.

میزان: رضا مهاجری مدیر جدید تیم‌های باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره حضورش در تراکتورسازی، وضعیت جدید کادرفنی این تیم، بازیکنان خارجی و ... صحبت‌هایی را انجام داده که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

* از حضورتان در تراکتورسازی شروع کنیم، چه شد که تصمیم گرفتید راهی تبریز شوید؟

چند روز پیش صحبتی با زنوزی داشتیم. در دو جلسه هم با هم صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که می‎توانیم به یکدیگر کمک کنیم. تراکتورسازی در این سال‌ها جذابیت خاص خودش را داشته و وقتی شما با پیشنهاد جدی این باشگاه روبه‌رو می‌شوید که مدیرش زنوزی است، این می‌تواند پیشنهاد خیلی ارزشمند باشد. من و زنوزی چندین و چند سال است که ارتباط خوبی با یکدیگر داشتیم و وقتی این ارتباط به درخواست همکاری تبدیل می‌شود، خیلی ارزشمند است. همه این‌ها به کنار، امیدوارم بتوانیم با یکدیگر کار کنیم. من آمدم که کار کنم.

*در حال حاضر شما هیچ پست فنی در تراکتورسازی ندارید؟

به آن شکل نه. درست است که رشته من مربیگری است و سال‌ها برای آن زحمت کشیدم و عاشق کارم هستم، اما این هم یک نوع چالش است. امیدوارم با این اعتمادی که به من شده بتوانیم به هدف‌های مشترک‌مان که موفقیت تراکتورسازی است برسیم. من الان برای مربیگری به تبریز نیامدم، آمدم که با کمک هم یک تیم خوب بسازیم.

*در روز‌های گذشته صحبت‌های زیادی در مورد حضور یک مربی تراز اول در تراکتورسازی مطرح شده، اما در این میان باور حضور چنین مربیانی در ایران کمی سخت به نظر می‌رسد!‌


ای کاش شما الان اینجا بودید و این فهرست من را می‌دیدید که ما با چه مربیانی مذاکره می‌کنیم. ما هر روز رصد می‌کنیم که کدام مربی را می‌توانیم جذب کنیم. قطعاً بدانید که این اتفاق خواهد افتاد. البته آوردن مربی بزرگ به ایران کار سختی است. کار کردن در پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان که چهار ضلع قدرت ایران هستند برای هر مربی و بازیکنی افتخار است، اما خارجی‌ها این‌طور نیستند. در حا حاضر تراکتورسازی متاسفانه با پرونده‌های شکایتی در فیفا مواجه است و در سال‌های گذشته هم ببینید که چقدر بازیکن بی‌کیفیت خارجی آورده، تراکتور الان تاوان آن بازیکنان بی‌کیفیت را می‌دهد.

*بالاخره الان قرار است یک مربی درجه یک خارجی به تراکتورسازی بیاید یا اتفاقات دیگری هم می‌تواند رخ بدهد؟

باید خیلی دقت کنیم و وسواس به خرج بدهیم. من سال‎ها کار کردم و تمام دغدغه‌های یک مربی را می‌توانم درک کنم. من سعی می‌کنم با همه وجودم به سرمربی جدید کمک کنم تا دغدغه‌ای خارج از مستطیل سبز نداشته باشد. این قضیه شاید ۱۰، ۱۵ روز زمان‌بر باشد، اما قطعاً هیچ‌کس راضی نیست که ما با عجله یک مربی بیاوریم که در آخر فصل پولش را بگیرد و بدون اثرگذاری از اینجا برود.

*در روز‌های گذشته نام‌هایی مانند فیلیپه اسکولاری و رایکارد برای حضور در تراکتورسازی مطرح شده‌اند...

ما مربیانی در همین سطح می‌خواهیم. کسانی که رایزنی می‌کنیم، مربیانی هستند که رزومه خوبی دارند و شناخته شده هستند. ما یک‌سری آیتم‌ها را برای کار کردن یک مربی در تبریز مدنظر داریم و آنها را بررسی می‎کنیم. وقتی می‎بینیم که مربی این آیتم‌ها را دارد، تازه باید بررسی کنیم که آن مربی می‌تواند در تبریز کار کند یا خیر. ما هر روز با ۴، ۵ مربی صحبت و لابی می‌کنیم و تیم کاری‌مان هم با آنها ارتباط دارند که امیدواریم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.

*پس به نوعی تأیید می‌کنید که این نام‌ها هم در فهرستی که می‌‎گویید حضور دارند؟

اجازه بدهید اسم نبریم، اگر اسم نبرم خیلی بهتر است، ولی مربیانی که مدنظر داریم در همین حد هستند.

*وضعیت بازیکنان کنونی به چه شکلی خواهد بود؟

ما فقط ۷،۸ بازیکن بزرگسال داریم که باید با آنها صحبت کنیم. طبیعتاً هر دو طرف هم خواسته‌هایی دارند. فقط این قول را می‌دهم که یک تیم خیلی خوب می‌بندیم. دست همه را می‌بوسیم تا کمک کنند، چون ایراد گرفتن و خراب کردن کاری ندارد، آباد کردن سخت است.

*در کنار مربی، قول‌هایی برای آوردن بازیکنان خارجی بزرگ به تراکتورسازی هم داده شده، این بازیکنان مشخص شده‌اند؟

کشور بازیکن مهم نیست، کیفیتش مهم است. ما به دنبال این هستیم که یک بازیکن کیفیت داشته باشد، حالا چه از آسیا باشد و چه از اروپا یا برزیل فرقی نمی‌کند. فعلاً باید در اولین قدم با بازیکنان ایران صحبت کنیم و تیم‌مان را ببندیم تا جا‌هایی که در آن ضعف داریم را با خارجی‌ها پر کنیم.

*صحبت پایانی؟

در پایان باز هم می‌گویم که از آمدن به تبریز خوشحالم و امیدوارم برای تراکتورسازی مفید باشم. وقتی انسان رضایت را در چهره مردم می‌بیند، خستگی‌اش در می‌آید و می‌فهمد که راه را درست طی کرده است. من هم امیدوارم این اتفاق را در تبریز برای هواداران تراکتورسازی رقم بزنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یاشا یاشا پرسپولیس

    • بدون نام

      یاشاسین پرسپولیس

    • بدون نام

      یاشا تراکتور

    • بدون نام

      به امید روزهای خوب تیم پرهوادار تراکتور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج