۷۲۶۰۲۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

توافق اولیه با کامیابی‌نیا؛ وساطت برای مسلمان

 پس از اعلام خبر جدایی فرشاد احمدزاده، صحبت‌هایی مبنی بر ادامه حضور مسلمان در پرسپولیس مطرح شده اما برانکو ایوانکوویچ هنوز با بازگشت این بازیکن موافقت نکرده است.

وبسایت نود: جدایی صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و مصدومیت ربیع خواه موجب نگرانی حمیدرضا گرشاسبی شده و تلاش ها برای متقاعد کردن برانکو به بخشیدن محسن مسلمان افزایش یافته است.

گرشاسبی بعد از جلسه با مسلمان نظرات وی را به برانکو منتقل کرد اما سرمربی سرخپوشان با بازگشت این بازیکن و تمدید قرارداد او موافقت نکرد؛ حالا اما پس از جدایی احمدزاده گرشاسبی مجددا دست به کار شده تا برانکو متقاعد شود مسلمان برگردد.

همزمان با گرشاسبی برخی افراد دیگر هم تلاش هایی برای بازگشت مسلمان انجام داده و به او پیشنهاد کردند که باید برای بازگشت گام‌هایی بردارد. از همین رو مسلمان روز گذشته عکسی از خودش و برانکو در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

برانکو هم از طریق چلنگر از مسائل جدید رخ داده مطلع شده اما پاسخ روشنی نداده است. صحبت‌هایی که شاید روابط شکرآب این دو نفر را ترمیم کند اما هنوز مشخص نیست برانکو در این شرایط چه تصمیمی می‌گیرد. با این که نشانه هایی از نزدیک شدن به صلح دیده می شود اما یک مقام مسئول از باشگاه می گوید «فعلا مشخص نیست برانکو چه تصمیمی بگیرد و هنوز آقای گرشاسبی مجددا با ایشان حرفی نزده است.»

خبر دیگر این که جمعه شب نماینده کامیابی نیا با گرشاسبی جلسه داشته و به توافق رسیده است. حذف جرایم دو فصل قبل و دریافت سقف قرارداد شرط کامیابی نیا برای تمدید قرارداد بوده که مورد موافقت قرار گرفته است.

گرشاسبی با نماینده کامیابی نیا به توافق رسیده و احتمال امضای قرارداد در شنبه عصر یا یکشنبه زیاد است. کامیابی نیا پیشنهادی از ترکیه هم داشته که به آن پاسخ منفی داده است.

در شرایطی که کامیابی نیا با گرشاسبی به توافق اولیه دست یافته، وحید امیری پیغام داده که در صورت ادامه محرومیت تیم لژیونر نخواهد شد. در صورتی که توافقات با کامیابی نیا و امیری قطعی شده و جدایی مسلمان هم منتفی شود، پرسپولیسی ها که با بمباران اتفاقات منفی در ابتدای نقل و انتقالات روبرو شدند پس از مدت ها نفس راحتی می کشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد

      نود هرچی خبر جداییه از استقلال میزنه
      نمونش خبرجدایی حسینی که خودش تکذیب کرد
      هرچی خبر توافق وتمدیده از پرسپولیس میزنه
      درصورتی که احتمالش خیلی کمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج