adexo3
۷۲۶۰۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لورن بلان، گزینه جدید هدایت چلسی

با دشوار شدن شرایط پیوستن مائوریسیو ساری به چلسی، اکنون از لورن بلان به عنوان گزینه هدایت این تیم در فصل آینده نام برده می شود.

ورزش سه: با دشوار شدن شرایط پیوستن مائوریسیو ساری به چلسی، اکنون از لورن بلان به عنوان گزینه هدایت این تیم در فصل آینده نام برده می شود.

آنتونیو کونته در دومین فصل حضورش در استمفوردبریج نتوانست انتظارات مدیران چلسی را برآورده کند و علی رغم قهرمانی در جام حذفی، این باشگاه را ترک خواهد کرد و اکنون مدیران این باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن یک مربی جدید برای فصل آینده هستند.

تا چند روز قبل از مائوریسیو ساری، سرمربی فصل قبل ناپولی به عنوان گزینه هدایت آبی های لندن نام برده می شد. ساری که فصل درخشانی را با ناپلی ها سپری کرد، برای ادامه همکاری با این باشگاه به توافق نرسید و جای خود را به کارلو آنچلوتی داد اما با توجه به اینکه هنوز با ناپولی قرارداد دارد، مدیران این باشگاه برای آزاد کردن او، مبلغ ۸ میلیون یورو می خواهند و همین مسئله باشگاه چلسی را برای به خدمت گرفتن او منصرف کرده است.

لورن بلان، گزینه جدید هدایت چلسی

در چنین شرایطی، اکنون رسانه های انگلیسی ادعا کردند که گزینه جدید چلسی، لورن بلان، سرمربی سابق پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه است.

بلان دو فصل قبل در پاری سن ژرمن جای خود را به اونای امری داد و پس از آن هدایت تیمی را برعهده نگرفت اما ممکن است به زودی به رقیب اصلی مربی جدید آرسنال تبدیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج