۷۲۶۴۴۶
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

ازدواج سرمربی مراکش با همسرِ متسوی فقید

اوایل سال ۲۰۰۸ میلادی، سران فدراسیون زامبیا برای هدایت تیم ملی این کشور پای مردی ۴۰ ساله نه چندان سرشناس را به این کشور باز کردند، کسی که در کمتر از یک دهه به چهره ای سرشناس در آفریقا تبدیل شد.

ورزش سه: اوایل سال ۲۰۰۸ میلادی، سران فدراسیون زامبیا برای هدایت تیم ملی این کشور پای مردی ۴۰ ساله نه چندان سرشناس را به این کشور باز کردند، کسی که در کمتر از یک دهه به چهره ای سرشناس در آفریقا تبدیل شد

در آن برهه زامبیا با هروه رنارد که به تازگی وارد عرصه مربیگری شده بود به خاطر حضور در کنار کلود له روی به عنوان دستیار در کادر فنی تیم ملی غنا وارد مذاکره شد و پیشنهاد قراردادی دو ساله به او دادند. رنارد در این مقطع ازهمکاری خود با زامبیا موفق شد این کشور را برای اولین بار به مرحله نهایی جام ملت های آفریقا برساند اما هنوز دو ماه از قرارداد باقی مانده بود طرفین به همکاری خود پایان دادند تا رنارد راهی آنگولا شود غافل از این که این همکاری تنها چند ماه دوام می آورد چون این مربی اکتبر ۲۰۱۰ جای خود را به آمارال داد.

اولین جام با خلق شگفتی در زامبیا


بعد از تجربه مربیگری در باشگاه های الجزایر این بار باز هم هروه رنارد به عنوان سرمربی زامبیا به این کشور بازگشت تا به اولین افتخار بزرگ دوران مربیگری برسد، جایی که شاگردان او در جام ملت های آفریقا 2012 را در کمال تعجب همگان بالای سر بردند. با وجود این که هروه به چهره ای افسانه ای در زامبیا تبدیل شده بود اما با وجود تمایل وزیر ورزش این کشور برای تمدید قرارداد مرد فرانسوی با زامبیا قطع همکاری کرد چون قهرمان آفریقا از مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 حذف شد و سران این کشور اجازه ورود تیم ملی زامبیا به جام کنفدراسیون ها را ندادند.

بازگشت به لاشامپیونه


اکتبر ۲۰۱۳ هروه رنارد در اولین تجربه مربیگری در لاشامپیونه به فرانسه بازگشت تا هدایت سوشو را برعهده بگیرد اما این همکاری دوام زیادی نداشت چون رنارد بعد از جنجال و درگیری هایی که در لیگ فرانسه داشت با محرومیت طولانی از سوی فدراسیون فوتبال این کشور مواجه شد تا سران باشگاه سوشو قید همکاری با او را بزنند. همان مقطع اولین تمایل مراکشی ها برای همکاری با او ابراز شد اما مذاکرات به سرانجام نرسید تا این مربی چندماهی خانه نشین شود.

فتح آفریقا این بار با فیل ها


ژوئن 2014 فدراسیون فوتبال ساحل عاج به سراغ مربی فرانسوی رفت و با او قرارداد بست، همکاری که منجر به فتح دومین جام قهرمانی ملت های آفریقا این بار با فیل های سرشناس شد تا هروه رنارد نام خود را به عنوان تنها مربی خارجی در کتاب گینس ثبت کند که موفق شده با دو کشور متفاوت جام های قهرمانی ملت های آفریقا را بالای سر ببرد. جام ملت های آفریقا 2015 برای رنارد و شاگردانش در ساحل عاج رویایی بود چون در کنار قهرمانی آفریقا "فیل های نارنجی" تمامی رکوردهای ممکن در قاره آفریقا را دستخوش تغییر کردند تا این تیم نام و رکوردهایش در تاریخ جاودانه شود. موفقیتی که این بار مراکشی ها را مجاب کرد تا با پیشنهاد قراردادی با دو برابر دستمزد ساحل عاج این مرد فرانسوی را مسافر کازابلانکا کنند.

هروه چهره جذاب دنیای مد


زندگی شخصی هروه رنارد با فراز و نشیب های زیادی مواجه بود اما سوای از تمام حواشی که گریبان این مربی فرانسوی را گرفت باید به علاقه شدید این مرد ۵۰ ساله به دنیای مد و تبلیغات اشاره کرد که نام او را بیشتر از هر مربی و چهره فوتبالی در فرانسه میان برندها و شرکت های تبلیغاتی قرار داده است. هروه رنارد همچون دوران فوتبال خود در عرصه مربیگری نه تنها به عنوان یک ورزشکار علاقمند به فیتنس آمادگی جسمانی خود را حفظ کرد بلکه به عنوان یک مانکن تبلیغاتی صاحب درآمدی سرشار از عقد قرارداد با چند شرکت تولید البسه و ساعت به جیب زد.

طرفدار پر و پا قرص PSG


هروه رنارد بیشتر اوقات فراغت خود را در پاریس می گذراند، جایی که او به عنوان یکی از مشتریان و عوامل اصلی فستیوال ها و مزون های مجلل از سوی شرکت های مطرح و برندینگ در جهان حضور دارد. در این بین رنارد به عنوان طرفدار پر و پا قرص PSG یکی از تماشاگردان ویژه حاضر در جایگاه VIP پارک دو پرنس بازی های این تیم محبوب پاریس مقابل رقبا را تماشا می کند. رنارد در یکی از گفتگوهای خود مدعی شد اگر روزی بخواهد به لاشامپیونه برگردد تنها برای هدایت پاری سن ژرمن خواهد بود و هیچ پیشنهاد دیگری نمی تواند او را ترغیب به ترک آفریقا کند.

سفرهای جنجالی به سنگال


همسر هروه رنارد کسی جز ویویان دلی نیست . بیوه برونو متسو سرمربی مشهور فرانسوی که دو سال پیش بر اثر سرطان درگذشت . داستان عشق این دو بارها در نشریات فرانسوی و مراکشی مورد بحث قرار گرفته و مقالات بسیاری در این باره به رشته تحریر درآمده است.

ازدواج سرمربی مراکش با همسرِ متسوی فقید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب که چی؟ زندگی شخصی افراد هر کسی که میخواهد باشد به من و تو چه مربوطه؟ به ورزشیت برس، مرد باشید و باشیم سرمان را از زندگی شخصی افراد بکشیم بیرون، هر چند واقفم اجازه نشر نمیدهید. والسلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج