۷۲۶۴۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جزئیات تازه از پرداخت رشوه در جام جهانی ۲۰۰۶

اورس لینزی سویسی، یکی از دبیر کل های سابق فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا به همراه سه فرد دیگر، از سوی دادستانهای آلمانی در ارتباط با پرداختهای مالی اسرارآمیز انجام شده در فرایند میزبانی جام جهانی ۲۰۰۶ متهم شده است.

ورزش سه: اورس لینزی سویسی، یکی از دبیر کل های سابق فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا به همراه سه فرد دیگر، از سوی دادستانهای آلمانی در ارتباط با پرداختهای مالی اسرارآمیز انجام شده در فرایند میزبانی جام جهانی ۲۰۰۶ متهم شده است.

بعد از ورشکستگی شریک بازاریابی قدیمی فیفا، شرکت آی‌اس‌ال، و هرج و مرج مالی متعاقب آن، رئیس فیفا در سال ۲۰۰۲ لینزی را برای هدایت یک برنامه‌‌ی وسیع کاهش هزینه‌ها استخدام می‌کند.

او درکنار مقامات سابق دولت آلمان، تئو سوانسیگر، ولفگانگ نیرزباخ و هورست اشمیت متهم شده است. سوانسیگر و نیرزباخ، روسای سابق فدراسیون فوتبال آلمان و عضو کمیته‌ی اجرایی فیفا هستند و اشمیت در گذشته دبیر فدراسیون فوتبال آلمان و یکی از مشاوران ارشد جام جهانی بوده است. آنها اتهامات فرار مالیاتی را رد کرده‌اند. ولی این پرونده می‌تواند فدراسیون فوتبال آلمان را با خطر جریمه‌های سنگین مواجه کند.

جزئیات تازه از پرداخت رشوه در جام جهانی ۲۰۰۶

این مسئولین سابق فدراسیون فوتبال آلمان متهم هستند که در مورد درآمدهای جام جهانی 2006، مسئولان مالیاتی را عامدانه گمراه کرده‌اند. موضوع اصلی پرونده، بازپرداخت وام 6.7 میلیون یورویی مالک سابق آدیداس، رابرت لویس دریفوس، به واسطه‌‌ی فیفا است. فدراسیون فوتبال آلمان، این پرداخت را به عنوان کمک به جشن جام جهانی اعلام کرده، مراسمی که هرگز برگزار نشده است.

فرانتز بکن‌باوئر، رئیس کمیته‌ی کسب میزبانی جام جهانی و بعد از آن رئیس کمیته‌ی برگزاری جام جهانی، در سال 2002 معادل همین مبلغ را از دریفوس استقراض کرده است. پولی که در نهایت از قطر سر در آورده و در اختیار رئیس سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا، محمد بن حمام قرار می‌گیرد.

اکتبر سال گذشته، اداره‌ی مالیات فرانکفورت، فدراسیون فوتبال آلمان را 19.2 میلیون یورو جریمه می‌کند. ولی فدراسیون فوتبال آلمان همواره اصرار داشته که پرداخت مورد اشاره، با رعایت اصول و به صورت قانونی انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج