اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۶۵۸۱
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

افتخاری: روزها ضعف داریم، شب‌ها خرید می‌کنیم!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت با توجه به مشکلات ارزی علاقه ای به جذب بازیکنان خارجی نداریم اما با بازیکنان قبلی خود تمدید قرارداد می کنیم.

وبسایت نود: رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلالی پس از خریدهای شبانه استقلال گفت: ماه مبارک رمضان است و روزها ضعف می‌کنیم و نمی‌توانیم ۵-۶ ساعت مذاکره کنیم، استقلال تیم بزرگی است و باید بازیکنان بزرگ جذب کند و مذاکراتش طولانی می‌شود و ما هم شب ها خرید می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما از بین تعداد زیادی از بازیکنان خوب گلچین کردیم و بهترین ها را انتخاب کردیم و آوردیم. خوشبختانه توانستیم امشب با سه بازیکن خوب کشورمان قرارداد ببندیم و از این بابت خیال هواداران و سرمربی ما راحت شد. ما به آقای شفر اعلام کردیم علاقه داریم بازیکنان ایرانی جذب کنیم چون شرایط ما طوری است که نمی توانیم حقوق خارجی ها را به صورت ارزی پرداخت کنیم و باید از فکر جذب بازیکنان خارجی بیرون بیاییم و از بازیکنان داخلی استفاده کنیم.

وی درباره اینکه ممکن است این مشکل در روند مذاکره با تیام خللی ایجاد کند گفت: نه این طور نیست و بازیکنانی که الان در اختیار داریم را حفظ می کنیم. ما شفر و دستیارانش، تیام و جپاروف را حفظ می کنیم اما بازیکن خارجی جدیدی نمی توانیم بگیریم.

افتخاری درباره شایعه مذاکره با ماشاریبوف بازیکن ازبکستانی در رسانه ها گفت: این ها شایعه است و ما با این بازیکن صحبت نکرده ایم و کسی هم در این خصوص حرفی به ما نزده است. مدیر برنامه های داخلی که با این بازیکنان در ارتباط هستند این صحبت ها را مطرح می کنند و به نوعی بازارگرمی است. وقتی مذاکرات ما به نتیجه برسد خودمان رسما خریدها را اعلام می کنیم.

وی افزود: همان طور که خودتان دیشب شاهد بودید و اینجا حضور داشتید ما تا ساعت ۵ صبح در حال مذاکره بودیم. بازیکن این اختیار را دارد تا در این فاصله فکر کند و پیشنهاد ما را بررسی کند، دیشب نتوانستیم به جمع بندی برسیم اما خوشبختانه امشب توانستیم به توافق برسیم و قرارداد این بازیکن هم به سلامتی امضا شد.

مدیرعامل استقلال درباره توافق با دانشگر و امضای قرارداد با او گفت: محمد دانشگر مورد نظر آقای شفر بود و دیشب همین جا آقای شفر با ایشان تلفنی صحبت کرد و برنامه هایشان را هماهنگ کردند. او یکی از بازیکنان خوبی است که ما موفق شدیم جذب کنیم و این هم هدیه خوبی برای هواداران استقلال بود و به او خوشامد می گویم.

وی درباره بدهی های استقلال و مهلت پرداخت آن تا نهم تیر ماه گفت: در این باره پیش بینی های لازم را داشته ایم و من گزارشی درخصوص آن تهیه کرده و در اختیار وزیر ورزش و جوانان قرار داده ام و درخواست کردم به ما کمک کنند تا بتوانیم قبل از این تاریخ بدهی هایمان را پرداخت کنیم تا مشکلی برای تیم استقلال پیش نیاید.

وی تصریح کرد: در صورتی خطر باشگاه استقلال را تهدید می کند که ما پول افرادی که با آنها توافق کرده ایم را پرداخت نکنیم. تمام تلاش خودمان را می کنیم تا بتوانیم پول این افراد را تهیه کرده و قبل از این تاریخ به آنها پرداخت کنیم. من قول می دهم تمام تلاش خودم را بکنم تا این اتفاق بیفتد.

افتخاری درباره پیشنهاد فرشید اسماعیلی از لیگ ستارگان قطر و احتمال جدایی او از استقلال گفت: نه فرشید با ما قرارداد دارد و همین محمد دانشگر که گرفتیم دوست صمیمی فرشید اسماعیلی است و سالها در رده های سنی تیم ملی با هم بوده اند و به عشق همدیگر به استقلال آمده اند. آقای دانشگر هم خیلی دوست داشت فرشید کنارش باشد و البته من هم به او گفتم تمام بازیکنان استقلال با هم رفیق هستند و به هم احترام می گذارند. علت موفقیت استقلال همین همدلی است که بازیکنان دارند.

افتخاری در پاسخ به اینکه آیا بازیکنان جذب شده در لیست وینفرد شفر بوده اند یا خیر گفت: بله آقای دانشگر از جمله بازیکنانی است که در لیست آقای شفر بود.

وی درباره احتمال جذب بازیکنان دیگر در ادامه فصل نقل و انتقالات گفت: نقل و انتقالات ما تمام نشده است ولی منتظر هستیم تا آقای شفر نظر نهایی خود را بدهد و اگر بخواهد باز هم بازیکنی را جابجا کند ما آمادگی آن را داریم.

وی درباره لیست خروجی استقلال گفت: لیست خروجی ما بستگی به بازیکنانی دارد که جذب کردیم و آقای شفر باید بررسی کند کدام بازیکنان را می خواهد از لیست خارج کند و اسامی آنها را به ما بدهد. ایشان یک لیست اولیه داده بود که حالا با توجه به اینکه تعداد خریدهایمان بیشتر شد خروجی هایمان هم باید بیشتر شود تا بتوانیم لیستمان را تکمیل کنیم.

افتخاری در پایان درباره اینکه آیا اسپانسر فصل گذشته استقلال به فعالیت خود ادامه خواهد داد یا خیر گفت: بله ما قرارداد داریم و سال آینده هم با همین اسپانسر کار می کنیم. مبلغ این قرارداد هم نسبت به فصل گذشته افزایش یافته و رقم آن محرمانه است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احتمالا شعبه بانکها رو هم برای پرداختهای میلیاردی به بازیکنانتون باز نگه داشتید !!!

      پاسخ ها

      • محمد اس اسی

        تا کور شود هرانکه نتواند دید

      • علی ذ

        چوب خداصدانداره اقای لنگی که درنقل وانتقالات سال های گذشته چه کارهایی کردیدالان باید تاوان پس بدین پنجره تون بسته شد عابربانکتون رفت زندان خطرکسرامتیاز تهدیدیتون میکنه حقتونه مبارکتون

      • بدون نام

        البته پول مردم رو پخش کردن , در حالی که وضعیت اقتصادی مردم خرابه هنر نیست , این جناب افتخاری میلیاردها تومان پول مردم رو شبانه بین چند بازیکن دسته چندم فوتبال پخش میکنه , اگر از جیب خودش میخواست بده اون وقت انگار جونش رو میخواستند بگیرند

      • بدون نام

        اونهایی که نمی فهمند با بذل و بخششهای میلیاردی پدر ورزش و فوتبال رو درآوردند بالاخره یه روزی جواب میدن , این آقا مدعیه روزها چون روزه است نمیتونه حرف بزنه چون تو اتاق خنک سختشه حرف بزنه , کارگران پشت کوره و... روزه می گیرن و از این آدم به کشورشون خیلی بیشتر خدمت می کنند

    • محمد اس اسی

      آقای دانشگر به تیم بزرگ اس اس خوش آمدی مطمئن باش بهترین تصمیم عمرت روگرفتی اومدن به تیم اول پایتخت افتخار وآرزوی هربازیکنی واین تیم جای بازیکنای خوب وبزرگ وباتعصب مثل شماست

    • مهدی1358

      یه بار رو دل نکنی آقای افتحاری کیلو کیلو بازیکن میگیری . میترسم از هول حلیم بیوفتین تو دیگ یه بار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این ها هر وقت که اینجوری بازیکن گرفتند از آخر اول شدند , جالبه الان افتخاری افتخاری می کنند سال گذشته می گفتند افتخاری حیا کن , خخخخخخخ

      • بدون نام

        پارسال هم خیلی کچل خان۰بازیکن۰گرفت

    • بدون نام

      هدایتی مافیای کثیف توزندان است اگرلنگ مسال قهرمان شد
      من طرفدار لنگ می شوم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنده باد افتخاری وتوفیقی

      • بدون نام

        تو امثال توبایدبریدتوسطل زباله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج