اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۶۹۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شاهرودی: به تنهایی نمی‌توانیم به المپیک برویم

مربی تیم فوتبال امید ایران از همه می‌خواهد تا با حمایت کردن در راهیابی تیم امید ایران به المپیک نقش داشته باشند.

ایسنا: رضا شاهرودی مربی تیم فوتبال امید ایران در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: همیشه در خدمت تیم ملی بودم و اصلا بحث مسائل مالی وجود نداشته است. من مچ پایم را در تیم ملی از دست دادم. من، استیلی و کرانچار به تنهایی نمی توانیم این تیم را راهی المپیک کنیم و همه با دست به دست هم بدهیم تا این اتفاق قشنگ رخ بدهد. با تلاش مان باید جای کمبود بعضی از امکانات را پر کنیم. بازیکنان باید بیشتر تلاش کنند و بدانند در چه جایگاهی قرار دارند. من تجربیاتم را در اختیار بازیکنان می گذارم. همه آنها باید تلاش کنند. من اگر در حال حرکت سانتر می کردم کسی به من یاد نداد و خودم تمرین کردم. رزومه کرانچار را دیدم وقبول کردم با او همکاری کنم. نمیشود به نتایج او در سپاهان خرده گرفت. فوتبال همین است. سپاهان همیشه یک پای قهرمانی بود اما امسال شرایط خوبی نداشت. به نظر من همه تیم مشکل داشت و فقط تقصیر کرانچار نبود.

شاهرودی ادامه داد: این تیم ملی ما است و همه باید به هم کمک کنیم. از همه هواداران خواهش می کنم از تیم های ملی حمایت کنند.

او در مورد لغو بازی های تدارکاتی تیم ملی بزرگسالان هم بیان کرد: بازی های دوستانه خوبی باید برگزار شود مثل بازی با ترکیه. ما به ترکیه باختیم اما ترکیه تیم خوبی بود که به آنها باختیم. خدا کند که این باخت ها در بازی های دوستانه رخ بدهد تا در جام جهانی زنگ تفریح نباشیم. بازی با مراکش چون اولین بازی است بسیار سخت است. امیدوارم که با یک بازی قابل قبول مقابل مراکش امتیاز بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج