adexo3
۷۲۸۶۰۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

فیگو: رئال به رونالدو فرصت داده است

در حالی که شایعه جدایی رونالدو بیش از پیش شنیده می‌شود، لوئیس فیگو به هموطنش هشدار داد که رئال مادرید چه فرصت هایی در اختیار او قرار داده است.

در حالی که شایعه جدایی رونالدو بیش از پیش شنیده می‌شود، لوئیس فیگو به هموطنش هشدار داد که رئال مادرید چه فرصت هایی در اختیار او قرار داده است.

ستاره پرتغالی پس از فینال چمپیونزلیگ، اعلام کرد که شاید این دیدار آخرین بازی اش برای رئال باشد و دنیای فوتبال را شوکه کرد. نشریه رکورد مدعی شده که او در تابستان قطعا رئال را ترک خواهد کرد ولی فیگو مدعی شد که رئال فرصت‌های بی نظیری در اختیار رونالدو گذاشته است.

او گفت:" خیلی دفعات چیزی که می‌خواهد و اتفاقی که رم می‌خواهد، ربی به شما ندارد ولی فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید بررسی شوند. ولی رونالدو در بهترین باشگاه جهان توپ می‌زند و فکر می‌کنم فوتبالش را در همینجا به پایان می‌رساند. منطقی هم هست زیرا مشخص است که دستاوردهای او در رئال در هیچ باشگاه دیگری رخ نمی‌داد. رئال به رونادلو خیلی پرستیژ داده و این موضوع باعث شده که او جوایز انفرادی زیادی نیز ببرد."

فیگو درباره جدایی زیدان گفت:" زیدان دوست من است و از نظر من همه چیز خوب است. پس از تمام اتفاقاتی که رخ داد، احتمالا او به سقف توانایی اش رسیده است. بهتر شدن از او همیشه غیرممکن است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سامان

      رئال بدون رونالدو!!!!مگه میشه

    • بدون نام

      رونالدو وقتی در فینال اروپا مقابل لیورپول موفق به گلزنی نشد بسیار ناراحت شد طوری که حتی قهرمانی رئال هم باعث خوشحالی او نشد و این برای بازیکن که موفقیت خود را بهتر از موفقیت تیم میداند اصلا خوب نیست از اینکه در فینال نتوانسته بود گلزنی کند اعلام کرد میخواهد رئال را ترک کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج