adexo3
۷۲۸۷۰۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نکیسا: لژیونر‌ها سطح توقع از تیم ملی را بالا برده‌اند

 دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضور چند لژیونر موفق در ترکیب ایران، سطح توقع از تیم ملی را بالا برده است.

میزان: نیما نکیسا درخصوص این که تیم ملی ایران در جام جهانی چه عملکردی خواهد داشت اظهار داشت: همه مردم می‌دانند در چه گروه سختی قرار گرفته‌ایم و نباید از تیم کشورمان توقع زیادی داشت. تیم‌هایی در گروه‌ ما قرار دارند که یکی قهرمان جهان و دیگری قهرمان اروپا شده و مراکش هم یک سال است که شکست نخورده و یکی از تیم‌های خوب آفریقا به حساب می‌آید.‌ به هرحال بازی‌های سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است عملکرد تیم ملی فوتبال ایران مانند چهار سال قبل باشد، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم، چون تمام تیم‌های گروه‌ از ما آشنایی کامل دارند و می‌دانند که بیشتر بازیکنان ما لژیونر هستند و خیلی غیرمنتظره است که بتوانیم مانند چهار سال پیش باشیم. ما بازیکنی مثل علیرضا جهانبخش را داریم که آقای گل هلند است، رضا قوچان‌نژاد، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد فصل خوبی را سپری کردند و داشتن این تعداد لژیونر موفق، سطح توقعات را بالا برده است، اما باید کمی واقع‌بین باشیم.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: کی‌روش قطعا چوب نبردن سیدجلال و وریا غفوری را می‌خورد. از سوی دیگر روزبه چشمی ذاتا یک هافبک دفاعی است و به درد بازی کردن در دفاع وسط نمی‌خورد.

وی تصریح کرد: ما یک مربی گرانقیمت آوردیم تا در مقابل تیم‌هایی مثل اسپانیا و پرتغال نتیجه بگیریم و اگر غیر از این بود با یک مربی وطنی و ارزان قیمت پای به جام جهانی می‌گذاشتیم.

نکیسا در پایان خاطرنشان کرد: با اینکه تیم ملی در بازی‌های دوستانه محک جدی نخورد و چند بازی هم به دلایل مختلف لغو شد، اما امیدوارم با غیرت و تعصب بچه‌های تیم ملی بتوانیم در جام جهانی موفق باشیم و بتوانیم در روسیه خاطرات معجزه مقابل استرالیا و آمریکا را تکرار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چیزی حالیتون هست از فوتبال مگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج