۷۲۹۱۶۹
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

میرزاپور: بیرانوند دروازه‌بان با کیفیتی است

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: هر دروازه‌بانی در طول فصل افت و خیزهایی دارد و علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان خوب و با کیفیتی است.

ایسنا: ابراهیم میرزاپور، درباره آمادگی علیرضا بیرانوند برای جام جهانی، اظهار کرد: در طول فصل افت و خیز برای هر دروازه‌بانی پیش خواهد آمد. بیرانوند در مجموع دروازه‌بان با کیفیتی است اما جام جهانی سختی‌های خاص خودش را دارد. نمی‌توان در آن گل نخورد و اشتباه نکرد. من مطمئن هستم او با روحیه خوبی که دارد حتما عملکرد خوبی خواهد داشت.

او درباره کیفیت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گفت‌: فوتبال در سطح دنیا به جایی رسیده است که در آن تیم ضعیفی وجود ندارد. همه تیم‌ها با یک برنامه‌ریزی خوب و یک شرایط خوب وارد مسابقات می‌شود. به نظر من سطح کیفی این دوره از رقابت‌ها نسبت به دوره‌های قبلی بالاتر است. دیگر آن طور نیست که یک تیمی هفت، هشت گل به تیم دیگری بزند.

میرزاپور در ادامه‌ درباره دروازه‌بانانی که در این دوره از جام جهانی به تیم‌ ‌ملی دعوت شده‌اند، گفت‌: کارلوس کی‌روش با آگاهی که دارد این سه دروازه‌بان را به تیم‌ ‌ملی دعوت کرده است. مطمئنا هر سرمربی تلاش می‌کند که آماده‌ترین بازیکن را به تیم‌ ‌ملی دعوت کند.

او در پایان گفت‌: من وظیفه خود می‌دانم زمانی که در مسکو هستم به تیم‌ ‌ملی کشورم سر بزنم و به آن‌ها به عنوان یک هوادار بگوییم که پشتیبان‌شان هستیم و امیدوارم که در تورنمنت جام جهانی عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند. من تا بازی اول در روسیه هستم و با هزینه شخصی خودم به این کشور آمده‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتمأ چون تو لری و اونم لره و هم زبون هستید به خاطر اون.البته تو خودت هم کم طرفدار نداشتی با اون شروع های با پای طوفانیت.خخخخخخخخخخخخ

    • محمد

      یکی باید خودش رو تایید میکرد بابا . روی حماقت یه مربی شده بودش دروازه بان اول تیم ملی الان حس میکنه کوپکه بوده . بیرانوند رو خود پرسپولیسیا هم قبولش ندارن چه برسه افراد غیر .
      همشهری از همشهری تعریف میکنه دیگه

    • اشکان

      ببین کی داره از کی تعریف میکنه....هههههه طرف نمیتونست ی پاس ساده بده حالا شده کارشناس.تو مثل اون‌ اونم مث تو

    • بدون نام

      آره هم میرزاپور باکیفیت بود هم بیرانوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره خیلی البته به خاطر گل خوردن های الکی
        دروازه بان فقط حسینی و رحمتی عشقه

    • فریبا

      میرزاپور خودش سوتی بود و اصلا کسی قبولش نداشت ، احتمالا داره منقاروندو با خودش مقایسه میکنه که گفته خوبه وگرنه در اینکه منقار سوتیه کسی شک نداره حتی خود لنگیا

    • جعفر-اندیمشک

      لرهابرادفاع ازملت کم نمیذارن چه درجنگ تحمیلی وچه الان وچه تیم ملی.متعصب وعاشق میهن بودن وهستن.الان پرسپولیس تهران کیادعوت شدندتیم ملی؟دوتالرغیرتمندبیرانوندوامیری ومطمئناباتمام توانشون ازحیثیت ایران دفاع میکنند

    • مهدی

      آره به باکیفیتی خودته.خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج