adexo3
۷۲۹۲۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جام جهانی ۲۰۱۸؛ ایران می‌تواند با بهترین‌ها بجنگد

یک رسانه معتبر تلویزیونی ورزشی لهستان تیم ملی فوتبال ایران را دارای توانمندی لازم برای مبارزه با بهترین‌های جام جهانی ۲۰۱۸ دانست.

خبرگزاری تسنیم: سایت شبکه پولست اسپورت لهستان در ارزیابی گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نوشت: پرسش درباره گروه B فقط یکی است و همه دندان‌های خود را برای رویارویی مستقیم ۲ تیمی تیز کرده‌اند که می‌توانند صدرنشین شوند. پرتغال قهرمان دوره اخیر جام ملت‌های اروپا که شاید قهرمان جهان شود. پرتغال با اسپانیا برای کسب رده اول گروه B مبارزه خواهد کرد، البته هر دو تیم نمی‌توانند خود را به خواب بزنند، زیرا رقابت‌های عجیب‌ و غریبی با ایران و مراکش خواهند داشت. بدون تردید ایران و مراکش در کمین اشتباهات بزرگان فوتبال جهان هستند.

پولست اسپورت سپس درباره تیم ملی فوتبال ایران می‌نویسد: ایران برای پنجمین‌ بار در جام جهانی فوتبال حضور می‌یابد اما در تاریخ فوتبال این کشور جستجوی موفقیت در تورنمنت‌های بزرگ بیهوده است. تیم ملی فوتبال ایران تنها پیروزی خود را در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه با نتیجه ۲ بر یک برابر آمریکا به دست آورد. این بازی در زمان خودش یک زنگ بزرگ سیاسی بود. تیم ملی فوتبال ایران سبک اسپانیایی دارد، زیرا کارلوس کی‌روش پشت این تیم قرار دارد.

در ادامه تحلیل این رسانه مطرح ورزشی لهستان آمده است: کادر تیم ملی فوتبال ایران نباید انتظار بزرگی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشته باشد اما نمایش چهار سال پیش این تیم در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل دلیلی را به همگان نشان داد که می‌توانند با بهترین‌های جهان بجنگند. تساوی با نیجریه تهدید کننده و مبارزه با تیم آرژانتین تا ثانیه‌های پایانی بازی اثبات کرد که در جام جهانی هیچ تیمی را نباید دست‌کم گرفت. تیم تحت‌هدایت کی‌روش در دوران آماده‌سازی تیم‌های ملی الجزایر و ازبکستان را شکست داد اما برابر تیم‌های ملی تونس و ترکیه شکست خورد.

پولست اسپورت در خاتمه با اتکای ایران به خط حمله قدرتمندش آورده است: ایران می‌تواند در خط حمله به سردار آزمون ببالد. بازیکنی که به مسی ایران معروف است. مهاجم روبین‌کازان هرگز تعداد قابل‌ توجهی گلزنی نکرده است اما در لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشید. بازیکنان ایرانی در اردویژه هلند نیز خوش درخشیدند. در فصل اخیر این رقابت‌ها علیرضا جهانبخش آمارهای فوق العاده‌ای با ۲۱ گل زده و ۱۲ پاس گل به ثبت رساند. رضا قوچان‌نژاد، دیگر مهاجم ایرانی اردویژه هلند است که در ۲ فصل قبل با ۱۹ گلی شانس آقای گلی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج