۷۲۹۷۶۲
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

داورزنی: مصاحبه امروزم پاسخ به کی‌روش نبود

معاون وزیر ورزش گفت: مصاحبه امروز من درباره شرایط تیم ملی فوتبال پاسخ به صحبت‌های کارلوس کی‌روش نبود.

مهر: محمدرضا داورزنی که امروز یکشنبه ریاست مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری را عهده دار بود، پس از پایان این مجمع به پرسش خبرنگاران در زمینه های مختلف و از جمله تیم ملی فوتبال و کارلوس کی روش و همچنین تجمع تعدادی از هواداران پرسپولیس پاسخ داد.

وی در پاسخ به سئوال در خصوص جلسه اش با هواداران پرسپولیس گفت: تعدادی از هواداران پرسپولیس به وزارت ورزش آمده بودند. احساسی در آنها وجود داشت که وزارت به یکی از این تیم ها (استقلال) کمک می کند و فضا را برای یارگیری و فعالیت بهتر تیم رقیب باز گذاشته و برای پرسپولیس محدودیت گذاشته است. نشست ما دو ساعت طول کشید. آنها همچنین دنبال شفاف سازی اسپانسرها بودند و می گفتند ما نسبت به تیم رقیب در ارسال پیامک یک و نیم برابر هستیم ولی میزان دریافتی پرسپولیس کمتر است.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: اپراتورها می توانند شفاف توضیح بدهند که میزان دریافتی باشگاه ها چقدر است و گرشاسبی آنرا در اختیار هواداران قرار می دهد. هواداران در سه سال گذشته بار عمده باشگاه را به دوش کشیدند. درست است شرکتهایی کنار هواداران از فضای تبلیغاتی استفاده کردند و اسپانسر شدند اما بار اصلی روی دوش هواداران بود. در میزان درآمدها و پرداختها یک مقدار سئوال بود که راحت باهم صحبت کردیم. قرار شد هر دو باشگاه شفاف میزان دریافتی و درآمد از اپراتورها و اسپانسرهای دیگر را اعلام کنند.

داورزنی با بیان اینکه این هواداران نسبت به عملکرد گرشاسبی سرپرست باشگاه اعتراضی نداشتند، گفت: اکثریت معتقد بودند باشگاه نباید با سرپرست اداره شود و باید مدیرعامل زودتر انتخاب شود.

وی در پاسخ به سئوال درباره مصاحبه امروزش با سایت فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بعضی ها می گویند بازی های تدارکاتی پیش بینی نشده است. تیم ملی حدود ۱۰ بازی داشت و اگر بازی با سوریه را هم انجام می دادیم، ۱۱ دیدار تدارکاتی انجام می شد. قرار فدراسیون فوتبال این بود که با یونان بازی کند ولی به خاطر مشکلات سیاسی، یونان درخواست کرد جای دیگر بازی کند. کادر فنی تیم ملی هم واکنش نشان دادند و درخواست یونان را نپذیرفتند. فدراسیون تلاش کرد تیم دیگری جایگزین شود ولی درخواست رقم های آنچنانی شد که دوستان منصرف شدند.

«مصاحبه امروز شما با سایت فدراسیون فوتبال به نوعی پاسخ به کی روش بود؟» داورزنی در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر، تاکید کرد:خیر بنده پاسخ کی روش را ندادم. از من سئوال شد و من هم جواب دادم. رقبای ما بین شش تا هفت بازی تدارکاتی داشتند ما ۱۰ بازی. از طرف دیگر شرایط کمپ در ترکیه و روسیه خوب بود. تمام کشورها همواره از شرایط بسیار مطلوب فاصله دارند. تلاش ما حمایت بوده است. در بخش تامین منابع ارزی و نیازمندی فدراسیون تمام قد کنار فدراسیون فوتبال بودیم. برای تنویر افکار عمومی این حرفها را زدم. بعضی ها فکر می کردند با لغو بازی یونان کل بازی ها لغو شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازی با چه تیم ها منظورته مثلا سیرالیون جز بازیهای تدارکاتی به حساب میاد یا تیمی مثل کره که با اسپانیا و تیم های قوی بازی میکنه اگه کره با ۵ تا تیم قوی بازی میکنه اثرش به اندازه ۲۰ تا ازون تیم ها درپیتیه که شما برای تیم ملی انتخاب کردین . بله کمتر اختلاس کنین کمتر بخورین بزارین پول به بقیه برسه

    • TNT2

      ببند فقط دهنتو کافیه از بس گند زدی تو مصاحبه هات .چند بار که نزدیک بود تیم کشتی و فوتبال تحریم بشن

    • بدون نام

      کدوم بازی تدارکاتی ازبکستان وسیارلیون هم تیم

    • پرسپولیسی شیش اتیشه

      چطور ممکنه یه تیمی بیشتر سامانه پیامکی رو در اختیار داشته باشه ولی تو فصل نقل و انتقالات از کیسه کمتر هزینه کنه ..فقط یه دلیل داره اونم اینه که از درامد هواداران پرسپولیسی واسه کیسه هزینه کنن

    • پرویز

      آقای داورزنی وقتی رییس فدراسیون والیبال بودید تیم ملی والیبال قبل ازجام جهانی برای بازیهای تدارکاتی با لهستان وصربستان بازی میکردیاباهندوپاکستان؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج