adexo3
۷۲۹۹۱۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هازارد: وقت درخشش بلژیک فرا رسیده است

تیم ملی فوتبال بلژیک با ترکیی قدرتمند وارد مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌شود و کاپیتان آنها ادن هازارد معتقد است آنها باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

خبرگزاری مهر: ادن هازارد مدعی شد بازیکنان فوق ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک مثل کوین دی بروین، روملو لوکاکو و خودش این شانس را به مردان روبرتو ماتینز می دهد تا انتظارات را در جام جهانی روسیه برآورده کنند.

بلژیک یکی از با استعدادترین ترکیب ها در میان تمامی تیم های حاضر در جام جهانی را در اختیار دارد که بیشتر بازیکنان آن در لیگ های بزرگ اروپایی شاغل هستند.

هازارد در مصاحبه با خبرنگاران گفت: فکر می کنم همه ما در آمادگی خوبی به سر می بریم. کوین در منچسترسیتی، روملو در منچستریونایتد و من و تیبو(کورتوآ) در چلسی.

ما در باشگاه های بزرگی بازی می کنیم و فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. برای همین می خواهیم کار بزرگی را در جام جهانی انجام دهیم.

کاپیتان تیم ملی بلژیک ادامه داد: زمان درخشش یک دو یا چهار سال دیگر نیست، فکر می کنم زمان ما فرا رسیده تا در کنار هم به دست آورد بزرگی برسیم. چیزی به نام وابستگی به ادن هازارد در تیم وجود ندارد. درست است که من در فرم خوبی هستم و گل می زنم، اما چنین بازیکنی همیشه بیش از دیگران در توجه رسانه هاست. فکر می کنم تمامی بازیکنان برای ما ارزش بالایی دارند، ممکن است من در یک بازی بد باشم و شخص دیگری بتواند گلزنی کند و کار را به اتمام برساند. همه برای تیم کار می کنیم و همه برای تیم ارزش زیادی داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج