adexo3
۷۲۹۹۴۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

جام جهانی ۲۰۱۸؛ های فایو رونالدو به ایران

مرد اول پرتغال، امیدوار است مقابل ایران همچون جام جهانی ۲۰۰۶ بدرخشد.

ورزش سه: کمتر از ۴ روز دیگر جام جهانی روسیه آغاز می شود؛ تورنمنتی که تیم ملی ایران در آن به مصاف تیم ها بزرگ دنیا می رود و مقابل بهترین بازیکنان جهان حاضر می شود. از جمله این بازیکنان، کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال است.

او اکنون ۳۳ ساله است و چهارمین جام جهانی اش را به عنوان کاپیتان تیم ملی کشورش آغاز خواهد کرد. دو سال قبل رونالدو در حالی یورو را فتح و جام را بالای سر برد که در بازی فینال مصدوم شد اما همین اتفاق تلخ برای کریس، به سود پرتغالی ها شد و آن ها با الهام گرفتن از کاپیتان تیمشان تلاش بیشتری کردند و با انگیزه فراوان، بر میزبانِ قدرتمند غالب شدند.

شماره ۷ پرتغال در حالی به مصاف حریفان می رود که از تقابل با تیم های هم گروهی خاطرات تلخ و شیرین بسیاری دارد.

۱۴ سال قبل رونالدو با تیم المپیک پرتغال که بازیکنانی نظیر برونو آلوس را نیز در اختیار داشت، به مصاف مراکش رفت. در آن تورنمنت رونالدو همه کاره پرتغالی ها بود و در پست هافبک راست درخششی فوق العاده مقابل مراکش داشت. کریستیانو تک گل تیمش را نیز با فرصت طلبی به ثمر رساند و در آخرین دقایق، یک کارت زرد گرفت.

دو سال پس از آن کریستیانو با تیم بزرگسالان پرتغال در جام جهانی مقابل ایران به میدان رفت و موفق به گلزنی شد. رونالدوی ۲۱ ساله در آن بازی از روی نقطه پنالتی دروازه میرزاپور را باز کرد و پیروزی سلسائوی اروپا را قطعیت بخشید.

در این بین، این فوق ستاره ک ۹ سال در لالیگا بازی کرده و مرد اول تیم رئال مادرید بوده، هیچگاه به تیم اسپانیا گلی نزده و از تقابل با این تیم در مسابقات رسمی، تنها یک خاطره تلخ شکست با کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۱۰ دارد.

او امروز در حالی به لنز دوربین ما دست تکان داد که و دو هفته مقابل تیم ملی ایران بازی خواهد کرد و باتوجه به تقابل با کارلوس کی روش، این جدال جذابیت بسیار زیادی برایش خواهد داشت. از این قاب، شیرجه دروازه بان پرتغال در پس زمینه، جذابیت خاصی به عکس داده است؛ حالا باید دید سانتوس کدام گلر را برای تقابل مقابل ایران استفاده خواهد کرد.

جام جهانی 2018؛ های فایو رونالدو به ایران

جام جهانی 2018؛ های فایو رونالدو به ایران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توی یورو 2012هم به اسپانیاباخت

    • بدون نام

      ایشالله مصدوم بشه به بازی ایران نرسه وگرنه گل بارونیم خخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج