۷۳۰۰۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمام مشکلات نساجی بعد از صعود

تیم فوتبال نساجی سرانجام بعد از سال‌ها تلاش در این فصل موفق شد به رقابتهای لیگ برتر راه یابد اما بعد از این موفقیت آب خوش از گلوی قائمشهری‌ها پایین نرفت.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال نساجی قائمشهر بعد از سالها تلاش سرانجام موفق شد در فصل گذشته رقابتهای لیگ دسته اول بعد از رقابتی فشرده با دیگر تیم های مدعی به همراه نفت مسجد سلیمان جواز حضور در رقابتهای لیگ برتر را بگیرد تا هم این تیم و هم استان مازندران برای نخستین بار صاحب یک سهمیه در لیگ برتر باشد. در حالی که انتظار می رفت لیگ برتری شدن نساجی سلام قائمشهر به روزهای خوش در فوتبال باشد، اما این لیگ برتری شدن همراه شد با آغاز حواشی مهم و بزرگ برای سرخ پوشان قائمشهری.

تبانی با تیم راه آهن و استفاده از بازیکن صغر سنی اولین و مهمترین حاشیه‌ای بود که برای این تیم مطرح شد. شکایت تیم خونه به خونه و پیگیری‌های مجدانه مالک این باشگاه چراغ حاشیه را برای نساجی روشن کرد. کار حتی به کمیته اخلاق کشید و گویا هنوز هم این پرونده مختومه نشده است. خوف و رجا در بین هواداران نساجی ایجاد شد و حتی این بحث آنقدر جدی مطرح شد که شائبه های ایجاد شده برای آنها هم پیش آمد.

قهر و آشتی محمد عباس زاده کاپیتان نساجی یکی دیگر از حواشی پیش آمده برای این تیم بود. منابع خبری نزدیک به نساجی خبر می دهند عباس زاده از برخی اتفاقات در این تیم دلخور است و برای همین خداحافظی اش از این تیم را اعلام کرده است. شاید عباس زاده به این ترتیب می خواسته تا هواداران نساجی را رو در روی مدیران این باشگاه قرار دهد. چون او بهتر از هر شخصی از میزان محبوبیتش در این تیم با خبر است.

استعفای علی امیری مدیرعامل این باشگاه نه تنها حاشیه‌ای جدید و بزرگ در این تیم بود، بلکه اختلاف او با دیگر ارکان باشگاه از جمله نکونام و صنیعی فر مالک باشگاه را عیان ساخت. شواهد نشان از اختلاف میان مالک و مدیر باشگاه دارد و البته اختلافات هم بین مدیر و سرمربی کنونی تیم مطرح است و از همین رو چندی پیش مدیر این باشگاه استعفای خود را رسانه‌ای کرد تا وی نیز نارضایتی‌اش از شرایط کنونی را به این ترتیب اعلام کرده باشد.

باوجود این که نساجی‌ رسما جواد نکونام را برای سرمربیگری فصل آینده این تیم انتخاب و معرفی کرده‌ است اما به نظر نمی‌رسد از نظر نکونام هنوز این اتفاق قطعی باشد. شنیده می شود مبلغ درخواستی نکونام برای پذیرفتن هدایت این تیم در لیگ برتر مبلغ چندان کمی هم نیست.

از سوی دیگر نساجی‌ در نقل و انتقالات قدم های آهسته‌ای برداشته و تاکنون فقط سه بازیکن جدید در لیست این تیم به چشم می‌خورد. اما یکی دو تا از آنها هنوز قراردادش را به صورت رسمی با این تیم منعقد نکرده‌اند. گویی آنها هم از حضور این تیم در لیگ برتر اطمینان زیادی ندارند.

حاشیه دیگر پیش آمده برای این تیم ورزشگاه شهید وطنی است. ورزشگاهی که قرار است میزبان نساجی در لیگ برتر باشد اما به دست تعمیرات و مرمت سپرده شده و این نگرانی را ایجاد کرده که شاید تا زمان آغاز رقابتهای لیگ برتر این ورزشگاه آماده میزبانی نباشد.

از روزی که نساجی به مسابقات لیگ برتر صعود کرده هنوز آب خوش از گلوی این تیم پایین نرفته و هر روز حاشیه‌هایی جدید برای این تیم درست شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج