۷۳۲۰۱۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کانیگیا: مسی بدون جام جهانی هم در بین بزرگان است

کلودیو کانیگیا، مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است که لیونل مسی نیازی به کسب قهرمانی جام جهانی برای قرار گرفتن در بین بزرگان تاریخ فوتبال ندارد.

ورزش سه: مسی در طول کارنامه ورزشی اش، تمامی جام‌های باشگاهی را کسب کرده و پنج توپ طلا نیز به دست آورده ولی ستاره بارسا با تیم ملی کشورش همواره ناکام بوده و ۳ فینال پیاپی را با شکست به پایان رسانده است. حال کانیگیا مدعی شد که مسی برای اینکه نامش در بین بزرگان تاریخ قرار بگیرد، نیازی به کسب جام جهانی ندارد.

مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین گفت:" این موضوع که مسی باید جام جهانی ببرد همیشه تکرار می‌شود زیرا مسی بازیکن بزرگی است وهمه ما دوست داریم او برنده جام جهانی باشد. اول به این خاطر که او مسی است، دوم به این خاطر که در فینال‌ها شکست خورده و تمام زحماتش به باد رفته است. او بازیکن فوق العاده ای است و توانایی‌های استثنایی در گلزنی دارد.با تمام کیفیت‌های لئو، او را می‌توان بازیکنی استثنایی دانست و نیازی به کسب جام جهانی برای قرار گرفتن در بین بهترین ها ندارد."

کانیگیا درباره اینکه آیا وابسته بودن به مسی مشکلی ندارد گفت:" نیجریه اخیرا ما را برده و مسی هم در بازی حضور نداشته است. مشکلی نیست ولی نباید طوری شود که بعد از هر باخت بگوییم به خاطر اینکه مسی بازی نکرد یا بد بازی کرد، بازی را باختیم. در نهایت ما باید کنار هم باشیم. اینکه بگوییم «تا وقتی مسی را داریم...» اشتباه است. نباید به مسی وابسته باشیم زیرا این یک مشکل است. با این کار، عملا مسئولیت را از دوش دیگران بر می‌داریم. همه می‌دانیم مسی نفر اول بازی هاست ولی لازم نیست آن را بیان کنیم. در زمان ما هم در مورد مارادونا همین موضوع مطرح بود ولی کسی آن را بیان نمی‌کرد. مارادونا و مسی بازیکنان بزرگی هستند و توانایی‌هایی دارند که دیگران در خود نمی‌بینند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج