adexo3
۷۳۲۳۸۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کمالوند: حالا باید به دنبال تاریخ‌سازی باشیم

کارشناس فوتبال ایران گفت‌: مربی مراکش بی‌تجربگی کرد و شاید بتوانیم بگوییم تجربه کی‌روش در این بازی بر همتای خود روی نیمکت مراکش چربید و باعث شد ما پیروز بازی شویم.

خبرگزاری فارس: تیم ملی در اولین قدم خود در جام جهانی مقابل مراکش به پیروزی رسید. در همین راستا در اینجا می‌توانید نظر فراز کمالوند در مورد نیمه اول این بازی را در اینجا بخوانید.

فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی تیم ملی ایران مقابل مراکش، گفت: همانطور که در بین دو نیمه بازی گفتم مراکش از لحاظ بدنی دچار افت شد و این مسأله کاملاً مشهود بود. مربی مراکش بی‌تجربگی کرد و شاید بتوانیم بگوییم تجربه کی‌روش در این بازی بر همتای خود روی نیمکت مراکش چربید و باعث شد ما پیروز بازی شویم.

وی افزود: مراکش بازی را خیلی بی‌محابا شروع کرد و فشار زیادی در ۲۵ الی ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی آورد. آنها به شدت از جلو پرس می‌کردند و مشخص بود که در ادامه بازی دچار افت می‌شوند. در نیمه دوم بازی کاملاً پایاپای بود و به جز یک شوت از راه دور مراکش موقعیت صد درصد دیگری نداشت. بهترین برگ برنده بازی شخص کی‌روش بود او برنامه خوبی را برای دفاع، حمله و طراحی بازی در نظر گرفته بود. کی‌روش به خوبی منافذ نفوذ حریف را بست و چیدمان خوبی داشت. او در این نوع روش بازی تبحر دارد و اگر حتی ما به تساوی هم می‌رسیدیم عملکردمان در این بازی فوق‌العاده بود.

کارشناس فوتبال ایران در ادامه یادآور شد: فقط در ۲۵ دقیقه ابتدایی بازی عملکرد بدی داشتیم و فاقد تجربه ظاهر شدیم، هر چه بازی جلو رفت بهتر بازی کردیم ما در اوایل مسابقه کناره‌ها را به حریف داده بودیم اما در نیمه دوم توانستیم بازی را کنترل کنیم و یک عملکرد بی‌نقص به اجرا بگذاریم.

کمالوند در پاسخ به این سؤال که چیدمان تیم ملی قبل از شروع بازی غیرقابل پیش‌بینی بود و کسی انتظار این ترکیب را نداشت، عنوان کرد: من همیشه در طول چند سال گذشته از کی‌روش دفاع کردم و شاید خیلی اوقات بابت این مسأله مورد اتهام قرار گرفتم. باید قبول کنیم او چند کلاس از فوتبال ما جلوتر است و باید حب و بغض را کنار بگذاریم او یک مربی خوب در سطح بین‌الملل است و می‌توانیم در ادامه اتفاقات بهتری را رقم بزنیم. این چیدمان برای من هم در چند مورد قابل پیش‌بینی نبود اما جز این از کی‌روش توقع نمی‌رود.

وی در مورد اینکه بعد از این بازی چه پیش‌بینی از دیدارها مقابل اسپانیا و پرتغال دارد خاطرنشان کرد: ما مقابل اسپانیا و پرتغال راحت‌تر بازی خواهیم کرد، با وجود اینکه آنها حریفان قوی‌تری نسبت به مراکش هستند اما ما عملکرد بهتری خواهیم داشت چرا که در بازی اول به پیروزی رسیدیم و دیگر کسی مقابل اسپانیا و پرتغال انتظار زیادی از ما ندارد. این مسأله باعث می‌شود فشار از روی بازیکنان برداشته شود. ما باید تدارکات بهتری در نظر می‌گرفتیم، بازی بسیار خوب و پرفشار بود، حالا بازیکنان تیم ملی باید به دنبال تاریخ‌سازی باشند. ما شاید بتوانیم با بستن بازی مقابل اسپانیا نتیجه عجیبی بگیریم. درست است که دو حریف آینده ما یکی قهرمان جهان و یکی قهرمان اروپا است اما بازیکنان ما نشان دادند با جان و دل بازی می‌کنند و می‌توانند اتفاقات خوبی رقم بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یارسا

      جانم ایران جانم کیروش،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج