۷۳۳۱۵۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

اکبرپور: مراکش برتر از ایران بود

از نگاه مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال دیدار مقابل اسپانیا نقش مهمی در شانس صعود ایران به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا اکبرپور در خصوص پیروزی ایران برابر مراکش گفت: نتیجه این بازی با جریان مسابقه در تناقض بود. مراکش از لحاظ فوتبالی تیم برتر میدان بود هر چند که ما هم یکی دو موقعیت داشتیم. در مجموع مراکش تیم بهتری نسبت به ایران بود و اگر آنها در ۲۰ دقیقه اول گل می‌زدند قطعاً کار ایران سخت‌تر می‌شد. البته باید این برد مهم را به مردم تبریک بگویم و همین که آنها خوشحال شدند، بسیار مهم بود.

وی تأکید کرد: تاکتیک کی‌روش جمع شدن در زمین خودی و استفاده از ضدحملات بود که خوشبختانه این تاکتیک در نهایت جواب داد. البته ما انتظار داشتیم که این بازی از لحاظ موقعیت گل، درصد مالکیت توپ، تعداد پاس و ... برابر باشد، ولی خدا را شکر که سه امتیاز خوب گرفتیم.

اکبرپور در مورد شانس صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی نیز خاطر نشان کرد: ما باید منطقی باشیم و توقعات مردم را بالا نبریم، چون پرتغال و اسپانیا تیم‌های پرقدرتی هستند. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و ما باید در دو بازی بعدی هم با انگیزه بالا فوتبال بازی کنیم. بازی با اسپانیا نقش مهمی در شانس صعود ایران دارد، هر چند که نتایج بازی‌های مراکش هم برای ما مهم است. اگر ما از اسپانیا امتیاز بگیریم، قطعاً می‌توانیم این کار را برابر پرتغال هم انجام دهیم، ولی کارمان خیلی سخت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدبخترين بازی که تو جام جهانی تا الان دیدیم بازی ایران بود .اگه مقابل مراکش اینطوری بازی میکنن پس با اسپانیا و پرتقال چطوری ....

    • بدون نام

      بدبخترين بازی که تو جام جهانی تا الان دیدیم بازی ایران بود .اگه مقابل مراکش اینطوری بازی میکنن پس با اسپانیا و پرتقال چطوری ....

    • علیرضا

      با سلام
      چرا ما باید همیشه تو وهم خیال باشیم همیشه برای رسیدن به هدفمون باید اونا رو تو وهم خیال جستجو کنیم بازی با مراکش افتصاح ترین بازی ایران بودش تیمی که قادر نبود یه پاس بهم بدن ینی بخدا بچه های محلات تهران رو بفرستین بهتر از این تیم بازی میکنن چرا باید خودمونو گول بزنیم این بردم شانسی بود اگه همینجور بازی با مراکش مقابل تیم های اسپانیا پرتغال کنیم اونوقت این دفعه باید مراسم عزا و دسته سینه زنی روان خیابونا کنیم باور کنید تیم ۲۰۱۴ خیلی بهتر و قشنگتر از این تیمه تیمی که مقابل ارژانتین باخت اما بازیش حرف نداشت

    • بدون نام

      خ۰خخخ از کی تا حالا این کیسه کش شده کارشناس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج