adexo3
۷۳۳۱۷۸
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

جدایی احمدزاده از پرسپولیس رسمی شد

هافبک پرسپولیسی ها امروز و پس از حضور در محل تمرین پرسپولیسی ها با برانکو به صحبت پرداخت و پس از آن نیز جدایی خود را از این تیم رسما اعلام کرد.

ورزش سه: فرشاد احمدزاده از بازیکنان مورد نظر برانکو در دو فصل اخیر بود که در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفت اما پس از پایان بازی های لیگ هفدهم گفته شد این بازیکن ادامه دوران فوتبال خود را در باشگاهی اروپایی خواهد گذراند حتی در این باره گفته می شد وی به توافقاتی با یکی دو تیم ترکیه ای و لهستانی نیز دست پیدا کرده است اما تا این لحظه با هیچ یک از آنها به امضای قرارداد نپرداخت.

احمدزاده صبح امروز در محل تمرین باشگاه پرسپولیس حضور یافت و جلسه ای با برانکو ایوانکوویچ تشکیل داد اما پس از آن با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود ضمن خداحافظی با هواداران پرسپولیس، جدایی خود را از این تیم اعلام کرد. متن صحبت های احمدزاده به این ترتیب است:

با عرض سلام و احترام و ادب خدمت میلیونها هوادار سرخ دل تیم محبوبم ، بعد از چندین سال حضور براى خدمت به بزرگترین و پر هوادارترین باشگاه ایران و آسیا و قهرمانى پى در پى در لیگ برتر و زندگى کردن با شور و هیجان هواداران پرشور پرسپولیس اکنون فرصتى پیش آمده که با توکل به خدا و با حمایت شما عزیزان بتوانم در لیگ معتبر اروپایى پرچمدارى باشم از مکتب بزرگى و قهرمانى پرسپولیس تا شاید به عنوان یک سرباز همیشگى ، تمام تلاشم را انجام دهم تا با موفقیت در این مسیر سخت و حساس همه ى شما را سربلند کنم . جدایى از شما هواداران و صاحبان اصلى باشگاه پر افتخار پرسپولیس سخت است ولى نیت و تلاشم براى پیشرفت و ایجاد افتخار براى فوتبال کشور و مکتب پرسپولیس است و در این راه سعى خواهم کرد استوار و پر قدرت قدم بزنم تا دوباره در خدمت شما باشم و با هم بر قله ى قهرمانى آسیا تکیه زنیم .

در این فرصت کوتاه تنها توضیح اینکه براى حفاظت از حیثیت مکتب قهرمانى پرسپولیس از پیشنهاد بزرگ تیمهاى عربى چشم پوشیدم و با قبول پیشنهادى با بحث مالى کمتر ، با ورود به لیگ اروپایى مسیر پیشرفت در پیش بگیرم تا اگر لایق باشم با انجام بازى و تاثیر گذارى براى تیمم ، موجب سربلندى شما باشم .

بابت تمامى حمایتهایتان منتدار هستم و تا ابد فراموش نمى کنم در سخت ترین روزها با حمایت و تشویق هایتان مسیر قهرمانى پى در پى لیگ برتر و موفقیتهاى آسیایى را رقم زدید.

خاک پاى هواداران قهرمان پرسپولیس

فرشاد احمدزاده

جدایی احمدزاده از پرسپولیس رسمی شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی دهقان

      خاک تو سرت

    • بدون نام

      صددرصد بر قلیه اسیا تکیه خواهید زد

    • بدون نام

      برو باباااااااا

    • بدون نام

      چرت نگوووو بی غیرت.فقط و فقط بخاطر پول رفتی والسلام.

    • شروین

      موفق باشی . لطفا یادت نره در رو هم پشت سرت ببندی .

    • امین تاجی

      خخخه توگفتی وماهم باورمون شد هه

    • بدون نام

      هرجا میره موفق باشه هرچند ازش دلخوریم.

    • بدون نام

      برو مردک اگه آدم بودی تو این موقعیت تیم رو ول نمیکردی

    • بدون نام

      بهتر لیاقت نداشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج