۷۳۴۲۵۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

فنایی: صعود هم نکنیم، این تیم قهرمان است

مربی دروازه‌بان‌های پدیده و پیشکسوت تیم پرسپولیس تهران می‌گوید صعود از این گروه نیاز به معجزه دارد اما اگر صعود هم نکردیم نباید به کسی ایرادی بگیریم.

ایسنا: داود فنایی درباره عملکرد بیرانوند در دیدار نخست تیم ملی در برابر مراکش اظهار کرد: در یک سال گذشته بیرانوند انتخاب همیشگی کی‌روش و برانکو، در تیم ملی و پرسپولیس بود. دروازه‌بان اگر اشتباهی هم دارد باید در تمرینات برطرف شود، ضمن اینکه فکر می‌کنم در این بازه زمانی خردادماه که بازیکنان در اردوی تیم ملی حضور داشتند، بیرانوند چه از نظر ذهنی و چه از نظر بدنی به جایگاه خوبی رسید تا در نهایت عملکرد دیدار با مراکش را به نمایش گذاشت.

وی افزود: بیرانوند علاوه بر بازی‌سازی‌های خوبی که داشت در دو، سه صحنه واکنش‌های به موقعی داشت و دروازه تیم ملی را نجات داد.

فنایی در پاسخ به این که چرا بیرانوند از پرتاب‌های دست بلندش در بازی با مراکش استفاده نکرد، گفت: باید شرایط برای استفاده از این مهم پیش می‌آمد. دو سه صحنه‌ای هم که توانست دروازه را نجات دهد، توپ را مشت کرد و شرایطش مهیا نشد.

دروازه‌بان سابق تیم پرسپولیس در رابطه با دیدار تیم ملی مقابل اسپانیا و پرتغال هم تصریح کرد: فراموش نکنیم که دو حریف صاحب چه کلاس و پرستیژی در فوتبال دنیا هستند. همین که ما در شرایطی قرار داریم که می‌توانیم به مصاف اسپانیا و پرتغال برویم اتفاق خوبی است زیرا فکر نکنم با توجه به شرایط ما برای دیدار دوستانه کسی حاضر باشد با ایران بازی کند.

وی افزود: در برابر بهترین‌های جهان و اروپا بازی می‌کنیم، پیش‌بینی خیلی سخت است. اگر معجزه رقم بخورد و صعود کنیم که خدا را شکر اما اگر این اتفاق هم رخ نداد نباید به کسی ایرادی بگیریم. برد مقابل مراکش اتفاق خیلی خوبی بود که نشان داد از پتانسیل بالایی برخورداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نکنه انتظار دارین صعود هم ـبکنین؟اون گل را هم مراکشی ها به خودشون زدن، معلومه که از اسپانیا و پرتغال می بازین، اگه شما قهرمانین پس اونا چین؟اینقدر شر و ور نگین ، اندازه ی ژاپنی هم نیستین، یه مشت آدم بیکار و علاف که هیچ کاری از دستشون برنیومده رفتن فوتبال، شماها را چه به فوتبال؟ اگه عرضه دارین مسابقات را ببرین.اگه غیرت دارین ببرین ، معلومه که ندارین ، بر منکرش لعنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج