۷۳۴۲۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نویر: از باخت به مکزیک شوکه شدیم

دروازه‌بان و کاپیتان اول تیم ملی آلمان معتقد است بازیکنان تیمشان باید ذهنیت لازم برای ادامه کار در جام جهانی را به دست آوردند و به دنبال موفقیت در مسابقه باشند.

ورزش سه: تیم ملی آلمان در اولین بازی جهانی خود روز یک شنبه به مصاف تیم ملی مکزیک رفت و در نهایت با نتیجه ۱-۰ مسابقه را به حریف سرسخت خود واگذار کرد. مانوئل نویر بعد از این بازی و در حاشیه تمرینات تیم ملی آلمان به خبرنگاران گفت: به این نتیجه رسیدیم که از الان به بعد تمام مسابقات برای ما حکم فینال را دارند و باید به دنبال پیروزی باشیم. ما بازیکنان بزرگی داریم که می‌توانند سرنوشت بازی با سوئد را تغییر دهند و نتیجه را به نفع ما رقم بزنند. ما در جلسه با بازیکنان به این نتیجه رسیدیم که هر کاری می‌توانیم انجام دهیم و این را در مقابل سوئد نشان خواهیم داد.

نویر در ادامه افزود: ما حرف منتقدان را قبول داریم و از نحوه نمایشمان مقابل مکزیک ناامید شده و شوکه هستیم. ما در بعد از پایان بازی در اتوبوس و حتی در وعده‌های غذاییمان در رابطه با باخت مقابل مکزیک بحث کردیم. تیم ما باید ذهنیتی که در برزیل داشت و به قهرمانی رسید، الان هم به دست آورد تا موفق شود. باخت مقابل مکزیک یک بیدار باش برای ما بود و باعث شد ارتباط بین بازیکنان قوی‌تر شود به دنبال تقویت ذهنیت خود باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: من در رابطه با شکست مقابل مکزیک چیزی نمی‌توانم بگویم اما ما دوباره می‌جنگیم و این اتفاق دیگر رخ نمی‌دهد.

نویر هم‌چنین در خصوص جوان شدن تیم ملی آلمان نسبت به جام جهانی ۲۰۱۴ بیان کرد: این بازیکنان در جام کنفدراسیون‌ها هم عضوی از تیم ما بودند و قهرمانی را کسب کردند و به همین دلیل برای ما بسیار هستند. ما در طول اردوی‌های مختلف با آن‌ها صحبت می‌کنیم و تجربه خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

کاروان آلمان یک روز زودتر مسکو را به مقصد سوچی ترک خواهد کرد چرا که دمای هوا در سوچی به نسبت مسکو ۶ درجه گرمتر است و تا ۳۰ درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید. نویر در این خصوص خاطرنشان کرد: من نیز کمی تغییر وضعیت و اب و هوا را دوست داشتم و شاید این نشانه ای باشد برای اینکه اتفاق متفاوتی رخ دهد. در هر صورت خیلی از ما بازیکنان دوست داشتیم همین فردا با سوئد بازی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج