۷۳۵۱۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی فرانسه - پرو

فرانسه و پرو، امشب در ورزشگاه اکاترینبرگ دیدار دوم خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را برگزار خواهند کرد.

ورزش سه: فرانسه و پرو، امشب در ورزشگاه اکاترینبرگ دیدار دوم خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را برگزار خواهند کرد. فرانسه که از مدعیان اصلی قهرمانی رقابت ها به حساب می‌آید، در دیدار اول خود مقابل استرالیا نمایش خوبی نداشت و به دنبال اثبات توانایی‌های خود مقابل پرو است.

اخبار تیم‌ها

جبرئیل سیدیبه که در دیدار مقابل استرالیا به علت مصدومیت نتوانست خروس ها را همراهی کند، امیدوار است امشب بتواند در میدان ظاهر شود و جای بنجامین پاوارد را در سمت راست خط دفاعی بگیرد. همچنین انتظار می‌رود دشان به بنجامین مندی برای سمت چپ خط دفاعی فرصت بدهد.

به علاوه این پیش بینی محتمل است که بلیس ماتوئیدی برای کنترل بیشتر فرانسه به میانه میدان، در ترکیب اصلی قرار بگیرد. ژیرو و فکیر که در بازی قبلی نیمکت نشین بودند نیز احتمالا امروز فرصت بازی کردن پیدا خواهند کرد.

در آن سو، ریکاردو گارکا، سرمربی پرو تصمیم گرفته بود که پائولو گوئررو، بهترین گلزن و کاپیتان تیمش را مقابل دانمارک نیمکت نشین کند که انتظار می‌رود در بازی امروز به او فرصت بدهد. همچنین این احتمال وجود دارد که جفرسون فارفان در این بازی از روی نیمکت تماشاگر باشد.

پیش بازی فرانسه - پرو

پیش نمایش

فرانسه در 8 بازی از 10 بازی اخیر خود در جام جهانی به پیروزی دست پیدا کرده است. آنها همچنین در 3 بازی اخیر خود در جام جهانی که با پیروزی همراه بوده، با اختلاف 1 گل حریفان را شکست داده اند. در آن سو، پرو در 5 بازی اخیرش کمتر از 2.5 گل به ثمر رسانده و بعید است امروز مقابل فرانسه نیز شانس زیادی برای گلزنی داشته باشد.

پیش بینی

فرانسه می‌داند که پیروزی در بازی امروز، صعودشان را قطعی خواهد کرد و همچنین پس از پیروزی ضعیف مقابل استرالیا، به دنبال به رخ کشیدن توانایی و قدرت‌هایش در میدان خواهد بود. پرو در آن سو در بازی اول شکست خورد ولی حداقل شایسته یک امتیاز بود و از همین رو، انگیزه بسیاری برای بازی امروز خواهد داشت. بازگشت ریکاردو گوئررو می‌تواند کار فرانسه را در این دیدار دشوار کند. انتظار بازی جذابی می‌رود و بیشترین نتیجه ای که پیش بینی شده، تساوی 1-1 دو تیم بوده است.

ترکیب احتمالی

پیش بازی فرانسه - پرو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج