adexo3
۷۳۶۰۹۹
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

کی‌روش تهدید به مرگ شد

سرمربی تیم ملی در گفت و گویی با رسانه‌های پرتغالی حرف‌های جالبی را بر زبان‌آورد.

ایلنا: در حاشیه تمرین امروز تیم ملی کارلوس کی روش در جمع رسانه‌های پرتغالی اظهار داشت: بعد از دو بازی ابتدایی کمی تکان خوردیم و ریکاوری کردیم. با این حال سرعت فوق العاده‌ای داریم و هیچ کس به ما چیزی نمی‌دهد، اما امیدمان به بازی آخر است. برای ایران و‌آبروی خودمان می‌جنگیم و افتخار می‌کنیم که هنوز شانس داریم.

وی در ادامه افزود: ما باید از این فرصت چیز‌های زیادی را یاد بگیریم. چیز‌های زیادی باید در سرعت، تاکتیک و ... در عین حال مشکلاتی هم در آماده سازی داشتیم. میانگین سنی ما حدود ۲۵ سال است مقابل تیمی قرار می‌گیریم که هر کدان ۸۰ تا ۹۰ بازی ملی دارند. بعضی از بازیکنان ما برای اولین بار در این جام به میدان می‌روند. لباس ما در اولین دقایق ۵۰ کیلو وزن داشت. بازیکنان من بعد از پایان این مسابقات بهتر می‌شوند و می‌توانند قهرمان آسیا شوند.

کی روش در ادامه راجع به پیام‌های دریافتی از مردم پرتغال گفت: پیام‌های زیادی را دریافت کردم. البته که دوستانم همیشه با من هستند. بعضی‌ها هم گفتند که دیگر پایت را در پرتغال نگذار.

وی در پایان نیز راجع به رونالدو اظهار داشت:قبلا هشدار داده بودم که بازی با مراکش راحت نخواهد بود. آن‌ها نشان دادند که تیم فوق العاده‌ای هستند. پرتغال فرمول جادویی برای قهرمانی در جهان دارد. بازیکنی که تفاوت‌ها را رقم می‌زند. همیشه یک مارادونا وجود دارد؛ یک بابی چارلتون، یک نفر که بتواند تفاوت را رقم بزند. با این حال رونالدو در جام ۲۰۱۰ برای تیم من آنقدر خوب بازی نکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کسی تهدیدش کرده بگو

      پاسخ ها

      • محمد

        آره.بنده خدا همه دشمنش شدن. پرتغالیها به خونش تشنه اند. وای به روزی که ایران پرتغال رو بزنه و حذف کنه. قطعا مردم پرتغال کی روش رو خواهند کشت.

    • بدون نام

      غلط کردند کیروش رو تهدید کردند

    • حسن مهربان ازرشت,

      بله بازیکنان من میتوانندقهرمان اسیابشوند,این حرفهای قشنگ ازطرف اقای کی روش زده شده ,,ببینیدایشان چقدرحرفه ی صحبت میکنند,,این یعنی ازمن ممنون باشیدکه تاحالاخیلی برای شمازحمت کشیده ام ,!!شما که میخواهیدبعدازاتمام جام جهانی ازایران بروید,,البته من که فکر نمیکنم اقای کی روش باین سادیگیهاازایران نمی روند,,کجابرن بهنرازاینجا؟اودوستان بسیارمهربانی درایران دارد!!اقای کی روش توحالا حالاهامهمان ماهستی ,,نگران نباش ,

    • علی از کرمانشاه

      کی روش جون عکس بده جنازه تحویل بگیر

    • بدون نام

      شاید از کشور خودش باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج