adexo3
۷۳۷۶۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوگبا: برای رقصیدن به جام جهانی نیامده‌ایم

با وجود اینکه دو بازی از مرحله گروهی جام جهانی گذشته ولی پل پوگبا هنوز نتوانسته خودش را به عنوان فرمانده میانه میدان فرانسه تحمیل کند.

خبر ورزشی: یکی از گران‌قیمت بازیکنان تاریخ که رابطه تیره‌ای هم با رسانه‌های فرانسوی دارد انتقادات زیادی را شنیده است. پل با این حال پیش از بازی تیمش با دانمارک، روبه‌روی خبرنگاران قرار گرفت تا حداقل پاسخگوی بخشی از انتقادات باشد.

لذت می‌برم

من دارم در جام جهانی بازی می‌کنم و واقعاً لذت می‌برم. شاید آخرین جام جهانی‌ام باشد، کسی چه می‌داند. واقعاً دارم لذت می‌برم. من الان همینی هستم که جلوی شما نشسته‌ام. واقعاً سعی می‌کنم از شرایط بازی و حضور در جام جهانی لذت ببرم. می‌خواهم انتقاداتی که از من می‌شود را فراموش کنم؛ همه چیز‌هایی که پشت سرم می‌گویند را فراموش کنم. آدم باید حرفش را در زمین مسابقه بزند، آنجا تنها جایی است که می‌توان پاسخ انتقادات را داد. من نهایت تلاشم را برای این پیراهنی که به تن کرده‌ام می‌کنم، برای تیم ملی فرانسه همه کاری می‌کنم. واقعاً می‌خواهم قهرمان این جام جهانی باشم.

هر بازیکنی جایگاه خودش را می‌داند

در این تیم بازیکنان جوان زیادی وجود دارند ولی آن‌ها هم به خوبی با تیم سازگار شده‌اند و با قدیمی‌های تیم یکرنگ شده‌اند. این همان چیزی است که تیم ملی فرانسه را تبدیل به یک تیم بزرگ کرده است. هر بازیکنی جایگاه خودش را می‌داند. همگی در کنار هم خوب تلاش و تمرین می‌کنیم. شرایط الان جوری است که حتی در تمرین اگر بازیکنی گل نزند، ناراحت می‌شود ولی این معنی اش آن نیست که به بازیکن دیگری حسادت می‌کند.

دشان می‌گوید پاسخ‌شان را نده

ارتباط من با دشان خوب است. او می‌گوید در مواجهه با انتقاداتی که می‌شنوی هیچ کاری نکن، تمرکزت را حفظ کن و با اعتماد به نفس به میدان برو. همیشه از من دفاع کرده و جلوی رسانه‌ها هم حمایت کرده است. چه در زمین و چه خارج از زمین مسابقه برای من توصیه‌های خوبی داشته است. مربی رابطه خوبی با همه بازیکنان دارد. او قبلاً هم همین‌طور بوده و شرایط ما را درک می‌کند.

امباپه از سنش جلوتر است

همان‌طور که همه می‌دانند امباپه بازیکن بسیار جوانی است. ما توقعات زیادی از او داریم. فکر می‌کنیم در هر بازی باید ۳ گل بزند ولی او هنوز در مرحله آموزش و بهبود است. همین الان نشان داده که از سنش جلوتر است. او فوتبال را دوست دارد. آن‌قدر استعداد دارد و آن‌قدر خوب بازی می‌کند که وقتی در یک بازی گل نمی‌زند، می‌خواهیم از او انتقاد کنیم. کار او این است که بیشتر بازی کند، از فوتبال لذت ببرد و اتفاقاً آن دسته از آدم‌ها که درباره اش بد حرف می‌زنند را ساکت کند.

نیامده‌ایم برقصیم

مثل هر تیم بزرگ دیگری، ما هم به جام جهانی نیامده‌ایم تا برقصیم و مثلاً فقط در جام حاضر باشیم. آمده‌ایم اینجا تا قهرمان دنیا شویم. بازیکنان با کیفیت زیادی در تیم فرانسه حضور دارند و هر اتفاقی ممکن است. قهرمانی در جام جهانی هم دور از دسترس نیست هرچند که می‌دانیم کار بسیار سختی است. در این جام تیم کوچکی وجود ندارد، بازیکن متوسطی هم وجود ندارد ولی با این حال باز می‌دانیم که می‌توانیم انجامش دهیم و قهرمان شود. حالا البته تا فینال راه بسیار زیادی مانده و تا آن زمان باید جنگید و بسیار قوی بود.

ساندویچ می‌خوردیم و ۶ تا گل می‌زدیم

در اروپا الان شرایط این‌طوری است که تو حق نداری وقتی موهایت را اصلاح کرده‌ای، بازی کنی. وقتی در نوجوانی در تیم یواس تورسی بازی می‌کردم قبل از هر بازی یک ساندویچ خفن می‌زدیم و بعد ۶ بر صفر برنده می‌شدیم. اینجا وقتی می‌بینند که تو در اینستاگرام ویدئویی منتشر کرده‌ای و مشغول انجام حرکات موزون هستی و بعد بازی را می‌بازی، حسابی این موضوع دردسرساز می‌شود.

همه از من انتظار دارند

ترانسفرم به منچستر‌یونایتد در سال ۲۰۱۶ و ۱۰۰ میلیون یورویی که برای من هزینه شده، خب خیلی به چشم آمد و من را وارد یک چالش جدی کرد. از آن زمان به بعد همه از من انتظار زیادی دارند. در واقع از همان‌جا بود که زندگی‌ام کاملاً تغییر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج