adexo3
۷۳۸۰۴۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ایران؛ ۳ بازی و ۴ شوت در چارچوب

تیم ملی ایران در حالی جام جهانی را به پایان رساند که تنها ۴ شوت در چارچوب را در این مسابقات به ثبت رساند.

ورزش سه: به زعم بسیاری از فوتبال دوستان ایرانی، تیم ملی ایران بهترین تورنمنت تاریخش در جام جهانی را به پایان رساند. شاگردان کارلوس کی روش ۴ امتیاز کسب کردند و اگر کمی شانس یا دقت داشتند، می توانستند از گروه مرگ نیز صعود کنند. حال نگاهی متفاوت به عملکرد ایران در جام جهانی روسیه داشته ایم.

* 4 شوت در چارچوب، 2 گل

تیم ایران مقابل مراکش ۸ ضربه داشت که تنها ۲ تا در چارچوب بودند. یکی را سردار آزمون به سمت دروازه زد و دیگری را هم بوهادوز مدافع این تیم وارد دروازه کرد. در بازی بعدی مقابل اسپانیا، شاگردان کی روش هیچ ضربه ای در چارچوب نداشتند. شب گذشته نیز همچون بازی با مراکش دو ضربه به دروازه دیده شد که یکی توسط کریم انصاری فرد در دروازه پاتریسیو جای گرفت.

* بررسی بازی تیم های آسیایی با قدرت ها

دو تیم ژاپن و استرالیا همچون ایران با قدرت های جهان روبرو شده اند و کره جنوبی نیز چند روز بعد با آلمان دیدار می کند. استرالیا در مقابل فرانسه یک ضربه در چارچوب داشت که تبدیل به گل شد و ژاپن ۶ شوت به دروازه کلمبیا زد که ۲ تا وارد دروازه شدند.

* آمار کلی نمایندگان آسیا

استرالیا و عربستان تنها تیم هایی هسنتند که همچون ایران سه بازی انجام داده اند. استرالیایی ها ۳۲ ضربه و ۸ شوت در چارچوب داشتند و سعودی ها ۳۶ شوت و ۱۰ ضربه در چارچوب ثبت کردند. تیم های ژاپن و کره جنوبی هم که ۲ بازی کرده اند، به ترتیب ۹ و ۶ شوت در چارچوب به ثبت رسانده اند و باید دید بازی سوم چه خواهند کرد.

* مقایسه با هم گروهی ها؟

نمی توان آمار ایران را با اسپانیا و پرتغال مقایسه کرد. در واقع اگر مقایسه ای شود، نمی تواند عادلانه باشد. بنابراین بهتر است عملکرد شاگردان کی روش را با تیم مراکشی مقایسه کنیم که در قعر جدول گروه قرار گرفت. شاگردان هروه رنار ۳۵ شوت زدند که ۱۰ تا در چارچوب بود.

* در انتظار افزایش تعداد ضربه و نرخ تبدیل شوت به گل

ایران برای جام ملت های ۲۰۱۹ و جام جهانی ۲۰۲۲ باید آماری بهتر از این داشته باشد تا سرانجام طلسم صعود را بشکند یا حداقل نمایش های جذاب تری داشته باشد. علاوه بر این، افزایش دقت در عملکرد تیم ملی ایران، می تواند نتایج بهتری را به همراه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد رضا

      ایران فقط دفاعی خوب کارمیکنه و در هجومی اصلا کارآمد نیست و با این اوضاع جام ملتها هم نمیشه کاری کرد

    • بدون نام

      لطفا دقت داشته باشید که توی این جام تیم ایران فقط رفته بود حداکثر بازی رو مساوی کنه و پنج تا پنج تا گل نخوره و تمام بازیکنان ما توی خط دفاعی بازی می کردند و حتی بلد نبودن پاس کاری درست داشته باشند برای همین آمار پاسهاشون توی هر بازی حداقل هفت برابر کمتر از تیم رقیب بوده! وقتی می رفتن برای ضد حمله همون اول توپ رو دوباره به حریف واگذار می کردند چون ضریب پاس های اشتباهشون بسیار بالا بود و توی بازی با کشورهای عربی هم این درصد پاسهای اشتباه کاملا مشهود است! خط حمله ایران اصلا اهل گل زنی نبود و گل زدن بلد نبود و اون گلی که بازیکن مراکش به خودشون زد رو داور اصلا نباید قبول می کرد چون تیم ما لایق این پیروزی نبود چون واقعا آمارهای آخر بازی افتضاح بود! و اگر توی بازی با پرتقال داور برامون پنالتی نمی گرفت و دفاع غیرعمد بازیکن پرتقال که توپ به دستش خورد رو به ناحق برای ما پنالتی نمی گرفت هزار سال دیگه هم توی همین جام بودیم خط حمله ما یک گل هم نمی زد چون اصولا خط حمله ما گل زدن بلد نیستند و این واقعا شرم آوره! کلی پول می گیرن اونوقت یه گل هم بلد نیستند بزنند! میلیاردی پول می گیرند و هیچی بلد نیستند! خدایش باید بهشون ماهیانه پول یه کارگر رو میدادند و به یه کارگر هم دو برابر اینا حقوق میدادند!
      پول بیمه رو هم از حقوقشون کم می کردند!
      برای همین بازیهای لیگ های خودمون بعد از نود دقیقه بازی همشون هیچ هیچ و یک هیچ و یک یک تموم میشن! چون بازیکنان خط حمله ما ذاتشون گل زنی نیست!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرفت حقه و درسته ، اما تعصب مردم نمی‌گذاره این حقایق رو ببینند ، همه می خوان زورکی هم که شده به خودشون تلقین کنند که دارند افتخار می کنند ، نتیجه این بی منطقی هم چند ماه دیگه در جام ملتها خودش رو نشون میده ، اون وقت همینهایی که به تیم و کی روش افتخار می کنند می‌گند تیم تیم نیست همه بی غیرتند کی روش به
        درد مربیگری نمیخوره و ...د

    • بدون نام

      آقای نویسنده خوبه شمارو بکنن سرمربی تیم ملی فک کنم جام جهانی بعدی اگه با همین تیما روبرو بشیم پنج تا به پرتقال میزنیم شیش تا به اسپانیا ....

    • اکبر

      پس مااز عربستان هم ضعیفتر بودیم در کارهجومی.پس دیگه نمیدونم این همه ادعای کیروش واسه چیه

    • اکبر

      پس مااز عربستان هم ضعیفتر بودیم در کارهجومی.پس دیگه نمیدونم این همه ادعای کیروش واسه چیه

    • محمد رضا

      ایران تنها تیم بدون گل زده در جام جهانی

    • Araz

      خسته نباشی دلاور ،خداقوت پهلوان پشمکی

    • س

      وقتی یه مربی ترسو داریم فقط بفکر پول باید هم چهارشوت درسه بازی آمارتیم باشه

    • حسن

      آبرومون رفت فقط دفاع و وقت تلف کردن.کیروش با جو سازی عادل میکن خوب نتیجه گرفتیم.

    • حامدنوشادیفرد

      به خداتیمِ کیروش زشتترین بازیِ جامِ جهانی روانجام داد,نمبدونم مردم ماکی میخوان بیداربشن وواقعیت روببینند؟به خداکیروش قلابی ترین وناحق ترین تیم ملی تاریخ ایران روساخته,کیروش خوب میدونه چطوری ایرانیارواحساسی کنه وغارتشون کنه وراضی نگهشون داره,تیمِ کره آلمان قهرمان روحذف میکنه وعربستان وژاپن واسترالیاباجسارت تمام جلوی تیمهایِ بزرگ بازی میکنندولی مابااینکه سراسردفاعی هستیم باسیستم ده هیچ هیچ بازی میکنیم ولی بازم میبازیم وجالب اینه که میریزیم توخیابون وغرورِکاذب بهمون دست میده,خدایاایرانیاکی میخوان راستگووبافرهنگ بشن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج