اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۸۹۳۱
۵۳ نظر
۵۰۰۳
۵۳ نظر
۵۰۰۳
پ

برانکو: کی‌روش از خود، بی‌خود شده و ترسیده است؛ کی‌روش: تحصیلات، ضامن داشتن شخصیت نیست

مصاحبه های پشت سرهم و کنایه آمیز کی روش و برانکو علیه یکدیگر ادامه دارد. امروز با مصاحبه برانکو آغاز شد که در آن سرمربی پرسپولیس گفت: کی روش ترسیده است که دالیچ جانشین او شود. کارلوس کی روش هم این صحبت ها را بی جواب نگذاشت و طی مصاحبه ای گفت: تحصیلات ضامن داشتن صداقت و شخصیت نیست

خبرگزاری تسنیم: مصاحبه های پشت سرهم و کنایه آمیز کی روش و برانکو علیه یکدیگر ادامه دارد. امروز با مصاحبه برانکو آغاز شد که در آن سرمربی پرسپولیس گفت: کی روش ترسیده است که دالیچ جانشین او شود. کارلوس کی روش هم این صحبت ها را بی جواب نگذاشت و طی مصاحبه ای گفت: تحصیلات ضامن داشتن صداقت و شخصیت نیست

برانکو ایوانکوویچ که از چند روز گذشته تمرینات پرسپولیس را برای فصل جدید استارت زده است، در مورد اتهاماتی که کارلوس کی‌‌روش متوجه او ساخته و گفته است که سرمربی سرخپوشان در راه‌ آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی 2018 سنگ‌اندازی کرده، به روزنامه «jutarnji list» چاپ زاگرب گفت: از آنجایی که می‌دانم کی‌روش از کدام کشور آمده است، انجام چنین کاری از سوی او برایم عجیب نمی‌آید. ما به لحاظ فرهنگی تحصیل‌ کرده‌ایم و من در مورد چنین شخصیتی صحبت نخواهم کرد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا این حقیقت دارد که بازیکنان پرسپولیس هر موقع که به تیم ملی فوتبال ایران دعوت می‌شدند، نمی‌خواستند اردوی این تیم را ترک کنند؟»، گفت: چنین چیزی حقیقت ندارد. بازیکنان من هر موقع که به تیم ملی دعوت می‌شدند، در اردوی این تیم حاضر می‌شدند. کی‌روش این موضوع را مطرح کرده است تا توجهات را از ناکامی تیم ملی دور کند. تیم ملی ایران در جام جهانی نشان داد که بازیکنان بزرگی دارد، اما متأسفانه مربی برنده‌ای همچون زلاتکو دالیچ نداشت، کسی که بتواند از کیفیت بازیکنانش بهره لازم را ببرد. این برای من داستانی در مورد از دست دادن زمان است.

«چطور از تیم شما تنها دو بازیکن در تیم ملی بود؟»، وی در مواجهه با این پرسش نیز اظهار داشت: سیدجلال حسینی، کاپیتان ما نیز باید به تیم ملی دعوت می‌شد، کسی که در بازی با الجزیره گل برتری ما را به ثمر رساند و به صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کمک کرد. اگرچه کی‌روش در نهایت سیدجلال را به تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ دعوت نکرد، چون او از دیدن موفقیت‌های باشگاه‌های ایرانی خوشحال نبود.

سرمربی سرخپوشان تهرانی که رابطه خیلی خوبی هم با زلاتکو دالیچ دارد، در تمجید از وی گفت: دالیچ پس از بازی کرواسی و آرژانتین - دیداری که به برتری ۳ بر صفر کرواسی انجامید - دو پیشنهاد از آسیا دریافت کرده است. همچنین در ایران همه انتظار دارند که با رفتن کی‌روش، دالیچ جانشین او شود، به همین خاطر کی‌روش از خود بی‌خود شده و ترسیده است. برای ما کروات‌ها، بزرگ‌ترین مشکل‌مان پاسپورت‌هاست. وقتی پرتغال بدون رونالدو را با تیم کرواسی که با ایسلند بازی می‌کند، مقایسه کنید، ما بهتر از آنها هستیم.

وی همچنین به سایت تی پورتال کرواسی گفت: این اولین بار نیست که کی‌روش دست به چنین کارهایی می‌زند. او مقابل هر مربی بادانشی که در ایران هست، چنین رفتاری از خود نشان داده است، از جمله کرانچار. نمی‌دانم او دنبال چیست و منظورش را از چنین رفتارهایی متوجه نمی‌شوم.

جدیدترین پاسخ کی‌روش به مصاحبه برانکو

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس امروز (جمعه) در ادامه جنگ لفظی با کی‌روش سرمربی تیم‌ملی با رسانه‌های کرواسی اقدام به مصاحبه کرد و دلیل عدم صعود تیم‌ملی ایران به مرحله حذفی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را حضور نداشتن مربی تعیین کننده‌ای مانند دالیچ (سرمربی کرواسی) روی نیمکت ایران دانست.


کارلوس کی‌روش هم طبق عادت نسبت به صحبت‌های برانکو سکوت نکرد و جواب او را داد. صحبتهای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به مصاحبه امروز برانکو ایوانکوویچ با روزنامه کروات به شرح زیر است:

ایشان یک بار دیگر من را به چالش کشیدند و علامت سوالی به خاطر جایی که در آن متولد شده ام و کشوری که از آن می آیم، مقابل من قرار دادند. اگر ایشان در تلاش است که کشور بنده پرتغال را که شهروند آن هستم مورد تحقیر یا توهین قرار دهند یا موزامبیک کشوری که در آن به دنیا آمده ام، من این مساله را به دستان توانمند سفرای این کشورها واگذار می کنم که به این مساله رسیدگی کنند.

همیشه ایشان در تلاش بوده اند که سطح علمی و تحصیلات بالای خود را به نمایش بگذارند و بنده هم این را می گویم که این بسیار قابل احترام است. البته مساله ای که درباره آن صحبت می کنیم کاراکتر، صداقت، اخلاق مداری، وجاهت انسانی و شجاعت یک مرد است. سراسر جهان که فوتبال هم متاسفانه از آن مستثنی نیست، پر از افرادی است که از نظر فرهنگی بسیار تحصیل کرده هستند اما به خاطر اینکه شاید بعضی از این افراد پایبند به اصول و ارزشهای صادقانه، با وجاهت و کاراکتر بالا نیستند برای همین جهان و همینطور فوتبال تا این حد در حال زجر کشیدن است.

اگر شخصی تحصیلات بالا دارد، این مساله ضامن اینکه او از لحاظ صداقت، شجاعت و وجاهت یک شخص قابل قبول خواهد بود، نیست. بنده میلیونها نفر را در سراسر جهان می شناسم که از روستاها، مزارع، کارخانجات آمده اند و حتی یکسری از افراد که از سکوهای استادیومها می آیند؛ شاید آنها فرصت گذراندن مدارج بالای تحصیلاتی را نداشته اند اما آنها الگویی همگانی در راستای صداقت، وجاهت و شخصیت بالا هستند.

راجع به نظرات و صحبتهای فوتبالی ایشان درباره عملکرد من و تیم ملی، قضاوت نهایی را به دست هواداران ایرانی می گذارم.

درباره توقعات برانکو برای حمایت در آوردن مربیان دیگر به ایران از صمیم قلب برای ایشان آرزوی موفقیت یا شانس بیشتری نسبت به گذشته دارم؛ گذشته ای که ایشان بازیکنان اوکراینی را آوردند.

درباره مسائل فنی و حرفه ای نیز بنده قضاوت این مسائل را به صورت کامل به ریاست محترم فدراسیون واگذار می کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      حالا اینا دیگه چی میگن این وسط ... ول کن هم نیستن

    • مهدی

      مگه تو نشدی

    • بدون نام

      خداییش اگه گل به خودی مراکش نبود الان یه امتیاز تو جدول داشتیم.

    • بدون نام

      آفرین برانکو

    • داود

      اصلا با نظر برانکو موافق نیستم.
      ایشون خودش چشم داره به تیم ملی خجالت میکشه اظهار کنه.
      حالا شده کاسه داغ تر از آش و از یک مربی صرب دیگه مایه میگذاره.
      فرای هر رنگی کیروش به تمام مربیای صرب میرزه.
      برانکو نتیایج خودش تو تیم ملی و اون بی نظمی حاکم به اردوی ملی و لج کردن با خداداد و دعوت نکردنش رو نباید فراموش کنه

    • بدون نام

      خدایی توخیلی دانش داری دیدیم جام جهانی 2006چجوری ازهمونجا فرارکردی

    • بدون نام

      اونی که از خود بیخود شده، شمایی! شما کیفیت‌ خودتونو قبلا تو جام جهانی نشون دادی، پس لطفا ساکت!!!

    • بدون نام

      اره فقط مربیان کروات بادانش هستن

    • فقط پرسپولیس

      کی روش یه غلطایی کرده هیچ عددی هم نیست خیالتون راحت کاری هم برای تیم ملی نکرده

    • آ کیا

      من اگه جایی شما بودم که 2006 تیم رو نابود کردید و بعد فرار کردید کرواسی و تیم ملی رو یتیم فرستادید ایران, اصلا سرم رو هم بالا نمیکردم.
      وقاحت هم حدی داره.
      پروفیسور بزدل

    • بدون نام

      کی روش .چشم از خود بهترو نداره .شما با قدرت به کارتون ادامه بده وبا قهرمانی در اسیا جواب تمام حرفاشو دادی .اون ادم بی مصرف م جام ملت ها رو در پیس داره ..

    • بدون نام

      برانکو خودشم دوست تو حاشیه باشه

    • بدون نام

      کی روش اگر جای مربی وطنی کره جنوبی بود و آلمانی ها را با دوگل از جام بیرون مینداخت دیگه خدا رو بنده نبود و به همه حمله می کرد. اینقدر به سردار آزمون ناآماده بازی داد و حق گوچی رو خورد تا بتواند این بازیکن ضعیف را به یک باشگاه اروپایی بیندازد ولی نشد. بنظرم ژاپن و کره بهتر از ما فوتبال بازی کردن. ما دفاع اتوبوسی داشتیم

    • بدون نام

      انقد توقع مردمو و ااز هفتمین مربی گران جام جهانی پایین اوردن امثال فردوسی پور که ملت با یه لایی ذوق میکنن میریزن خیابون :)

    • بدون نام

      بهتره شما در مورد تیم خودت حرف بزنی دانش شمارو تو جام جهانی دیدیم کیروش به بازیکنان ایران روح مباره داده زنده باد ایران از هر رنگی که باشه

    • علی

      درود بر پرفسور کبیر

    • بدون نام

      بی دانش ترین مربیا کرواتن
      الکی شلوغش نکن
      تو تنگشت کوچیکه کیروشم نمیشی پروفسور قلابی

    • بدون نام

      چرت نگو باند باز تو درحد کیروش کبیر نیستی که این حرفها رو میزنی ، توهمون ادمی هستی که سید جلال رو که دواخطاره بود بره کمپ تیم ملی ازقصد بردی امارات وووو چقدر سنگ انداختی حالا میگی کیروش مربی ناکامی بود تو بجز قهرمانی لیگ چه گلی سر پرسپولیس زدی بازیهای لیگ اسیاتونو نگاه کن چگباچند برد وباخت اوندی مرحله بعد این همه ادا دراوردن چیه یا کرانچار چه چه خیری داشته ؟فقط از هموطنات تعریف میکنی

    • بدون نام

      برانکو شما بعد ازبازی مراکش ودرحالی که تیم نتیجه گرفته بود وتیم درروسیه واماده سازی برای بازی بااسپانیا بود سکوت نکردید وگفتید بازیکنان لیگ یکی بهتراز بازیکنان خارجی تیم ملی بودن ازنظر خیلی ها اینگونه بود ولی بهتربود شما لال میشدید وچیزی نمیگفتید چون نیازی به ابراز نظر شما نسبت به تیم ملی ایران نبود ودخالت نمیکردید خوب یا بد یک بازیکن مهم نبود مهم تیم بود که عالی بازی کردن ومردم رازی هستن .

    • امیرحسین

      اقای برانکو دانش مربیگری شمارو هم در جام جهانی ۲۰۰۶ دیدیم. باخت
      ضمنا مقایسه تیم کرواسی و ایران فقط مغلطه هست
      شما زورت میاد یکی مثل کیروش کبیر تو قلب مردم جا داره و شما نتونستی محبوب مردم بشی.( طرفدارای عزیز پرسپولیس را عرض نمیکنما. چون طبیعیه هر هواداری مربیشو دوس داره)
      گیرم دالیچ تو بود فاضل از فضل دالیچ تورا چ حاصل
      دم ب دم بر همه دم بر گل رخسار محمد صلوات

    • بدون نام

      برانکو لطفا بس کن اگه نمیتونی برو زود

    • binam

      حتما از تو ترسیده کُرّه‌وات

    • بدون نام

      ارواح‌بابات!!!دالیچ‌کیلویی‌چند؟؟؟

      پاسخ ها

      • علیرضاکرامت خوب

        اینجاست ک فرق یک مربی با شخصیت و مربی بی ادب معلوم میشه. مربی نژاد پرستی ک ب کشور یک مربی دیگ ک ازش بهتر نتجیه گرفته رو مسخره میکنی شخصیت نداره. اقای برانکو تو دیپلمه هم نیستی جه برسه پرفسور. بخوایم یا نخوایم بد بودیم یا خوب دفاع اتوبوسی هم عرضش رو داشت۴امتیاز تیمش گرفت. کاری ک هیچ وقت نکردیم. وقتی مارتین تایلر. گری لینکر. رود گولیت و بقیه ی اسطوره های جهان میگن ایرانی ها قدر کی روش رو بدونن یه مشت عقده ای میان به این کروات دلال رو میدن دیگ. تازه هم رو شده ک صادق محرمی رو با دلالی فرستاده اونور که. چه پروفسوری به به

    • بدون نام

      چرا این مردک ساکت نمیشه؟!
      اگر ادامه بده برانکو را کتک میزنیم یه جوری که خودش سرشو بندازه پایین بره.

    • مهدی یار

      دمت گرم پرفسور عالی بود.همش تقصیر کیروش پور و تولش میثاقیه.مصاحبه گرفتن. باید تاج ترسو کیروش تنبیه کنه.و بیرونش کنه از فوتبال ایران.

    • بدون نام

      کاربلدفوتبال نیستم چون راحت رفتیم جام جهانی از عربها خوبتربودیم وخیلی خوبی‌های دیگه کی‌روش باید بمونه...ولی از نظر روانشناسی حق کاملا با برانکو ایوانکوویچ است ..

    • فرهاد

      چرا کیروش ترسیده حتما از نتایج خوبی که گرفته

    • سید کاظم جلالی از تاکستان

      جواب دندان شکن به این میگن دمت گرم پرفسور
      این دلال بی خاصیت پرفسور سیبل قرار داد تا خودشو مافق جلوه بده

    • ali hoseyni

      ترسو تویی که حتی با تیم ملی که هیچ با الاتفاق عربستان هم به ایران نیامدی .

    • مهدی

      درد و بلات بخوره تو سر کی روش !

    • بدون نام

      کیروش بیخود کرده در مورد پرسپولس اظهار نظر میکنه

    • احسان

      درود بر برانکو مربی اخلاق

    • بدون نام

      تو خوبی!!!

    • بدون نام

      حسادت برانکو نشان از بی عقلی اوست

    • بدون نام

      کی روش می خواد توی ایران همه ازش حساب ببرند و حرف فقط حرف اون باشه.درسته که مربی خوبیه، ولی موفق کردن تیم ملی به قیمت از بین بردن لیگ و باشگاه ها حتما در دراز مدت به خود تیم ملی هم ضربه می زنه.

    • بدون نام

      یعنی تو از کیروش بهتریسال دوهزارو شیش یادت میاد؟.تو خیلی رو داری.هرکی هم بهم چیزی بگه ب خودشو خانواده برگرده.برترینها بچاپ عزیزم

    • امین تاجی

      عجبااا خفه شو کروات پول پرست

    • binam

      کیروش دیگه واقعا شورشو درآورده، حالا خوبه یه گل شانسی مراکشی ها به خودشون زدن و پنالتی پرتغال هم که معلوم شد اشتباهی گرفتن.

    • بدون نام

      صد در صد

    • حقیقت

      عده یی وطن فروش وخائن فقط جام ملتها را بهانه کردند !! اگه پرسپولیس در یک مسابقه در لیگ اسیا چهار گل هم بخوره باز به دفاعی بودن تیم ملی هیچ کمکی نمیکنه..! اونها که کیروش را با چهار امتیاز دارند ازش بت سازی .... دلال و خائن هستند! پونصدگل هم بخوریم باز خودمان هستیم !! پرسپولیس باشگاه هست اما تیم ملی باید شایسته سالاری باشه ، نیست که هیچ بلکه سیاسی و محلی برای مانورافراد ذینفع شده!!

    • بدون نام

      اقای برانکو شما تیمی که تو 2006 داشتی ازین تیم خیلی بهتر بود چیکار کردی؟بزور با انگولا ی یک یک گرفتی،
      من همه صحبتای کیروشو تایید نمیکنم اما لذت بردم از عصبیتش میدونی چرا؟چون تیم ملی حذف شد و دنبال سعود بود نه اینکه فقط بعد حذف بیاد ژست پیروز مندانه بگیره،
      با این عصبیت نشون داد چقد تشنه صعود بوده
      اگه فقط دنبال منافع مالی بود قطعا نباید انقد عصبی میشد،چون ملت از نتایج خوشحال بودن
      در ضمن من پرسپولیسی ام

    • حسین

      هر چی برانگو بگه

    • shar joooon perspolisi

      پرفسور یه دونه ای

    • محمدرضا تاجی

      تو دهنتو ببند دلال کروات
      درحد کیروش بزرگ نیستی

    • بدون نام

      دمت گرم

    • mb

      برانکو با آوردن یک سری بازیکن خارجی بی خاصیت که اصلا به آنها بازی هم نداد کل پول باشگاه رو به هدر داد .

    • بدون نام

      تیم ملی عملکرد به این خوبی داشته در تمام ادوار جام جهانی بهترین نتیجه رو کسب کرده است. برانکو واقعا پررو است.

    • پرسپولیسی6666

      بس کنید دیگه.دست میندازم دهن دو تاتون رو جر می دم.

    • بدون نام

      آقایون ما چون ایرانی هستیم موقع بازی جلو اسپانیا و پرتقال فکر میکردیم کار بزرگی کردیم.با هر پاس درست هر دریپی که ایران میزد فکر میکردیم بهترین کارو کردیم.درصورتی که بقیه کشورا از بازی ایران خسته میشدن.مثلا نگاه ژاپن و کره که میکردیم میفهمیدیم خیلی عقبیم.اگه ما واقعا موفقیم و قوی پس جام آسیا باید قهرمان بشیم.اگه قهرمان شدیم کی روش خوبه.که میبینید تا کی روش هست نمیشیم.دفاع دفاع دفاع

    • علی وارنا

      بعنوان یک ایرانی عاشق کشورش و تیم ملی کشورش. اول از تیم ملی تشکر میکنم بخاطر‌بازیهای خوبشان. اما اما فقط و فقط کیروش رو مقصر عدم حضور در مرحله دوم میدانم. چرا از یک‌ مدافع حرفه ای جای حاج صفی استفاده نکرد؟ بعداز ۳۰ دقیقه از بازی چرا تغییر نداد؟ همین که پرتغال گل زد میلاد رو اورد!؟ این به چه معنایست؟ بدون غرض و احساس و تعصب بررسی کنیم. از اینکه ابرومندانه بازی کردیم . حرفی نیست. اما...

    • حسن

      احسنت پرفسور .منطقی و با دانش.کیروشم بدترین فوتبال جهان بازی کرد فقط چون کیروش پور داره رسانه دستشه الکی میگن بهترین نتیجه رو گرفتیم.اخه حذفم جشن داره.

    • سعیددهکده

      یادم میاد۲۰۰۶همچین موقعی چقدرپنچروداغون بودم.برانکوازهمونجا زدبه چاک ورفت زاگرب جونش ...ی ایران موندوحوض بدون ماهیش...هیچوقت نمیبخشیدمت برانکو.اماتونستی پرسپولیس روجمع وجورکنی ودوباره بری توی دلمون..پس حدتوبدون وقانع باش چون کیروش چندوقتی ماروشادکردواحساس غروروافتخارروتجربه کردیم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج