۷۳۹۰۸۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

گل محمدی‌: از شرایط پدیده راضی‌ام

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: برای تکمیل شدن تیم و با توجه به مصدومیت‌هایی که داشتیم، باید دو بازیکن دیگر جذب کنیم.

سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان‌: با پایان مرحله دوم آماده‌سازی تیم فوتبال پدیده خراسان در مشهد‌، فاز سوم تمرینات این تیم از شنبه (فردا) در تهران آغاز می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در این باره گفت: در زمان برگزاری تمرینات در مشهد، ما دو مرحله را پشت سر گذاشتیم و از روز شنبه نیز وارد فاز سوم تمرینات آماده‌سازی خود برای حضور در هجدهمین دوره لیگ برتر خواهیم شد.

وی ادامه داد: طی این مدت شناخت بسیار خوبی نسبت به بازیکنان پیدا کردیم. در این بین تلاش کردیم تا توانایی بازیکنان جوان تیم را نیز افزایش دهیم‌. از این فرصت استفاده کردیم تا هم بازیکنان جوان و هم بازیکنانی را که کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌ بودند، بشناسیم.

وی با اشاره به برگزاری اردوی پدیده در تهران گفت: اردویی هشت روزه در تهران برگزار و تلاش می‌کنیم تا چند بازی دوستانه را نیز انجام دهیم که یکی از این بازی‌های مهم ما دیدار دوستانه با فولاد در روز پنجشنبه هفته آینده خواهد بود.

گل‌محمدی افزود: تمرینات تیم در تهران‌ صبح و بعدازظهر انجام خواهد شد. تا امروز به جز دو مصدومیتی که در تیم به وجود آمد و موجب نگرانی‌ام شد، در کل از تمرینات تیمم و از شرایط فنی حاکم راضی‌ام.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص ادامه فعالیت این تیم در نقل‌وانتقالات نیز گفت: هنوز نه با کسی توافق کرده‌ایم و نه هیچ چیز دیگر. برای تکمیل شدن تیم و با توجه به مصدومیت‌هایی که داشتیم، باید دو بازیکن دیگر جذب کنیم که فعلاً به دنبال بازیکن موردنظرمان که کارایی لازم را داشته باشد، می‌گردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج