adexo3
۷۴۰۳۶۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

بوفون: فکر می‌کردم ناپولی قهرمان خواهد شد

دروازه‌بان پیشین یوونتوس اعتراف کرد در مقطعی از فصل گذشته فکر می‌کرده ناپولی فاتح سری A خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: جان‌لوئیجی بوفون که پس از ۱۷ سال به حضورش در یوونتوس پایان داد و انتظار می‌رود که هفته آینده در تست‌های پزشکی پاری‌سن‌ژرمن شرکت کند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای ایتالیا» گفت: هر کاری که می‌توانستم برای یوونتوس انجام دادم. حالا فضا برای بازیکنان جوان باز شد، بازیکنانی که باید عادت کنند تا کمی مسئولیت‌پذیر باشند تا بتوانند بزرگ و بزرگتر شوند. برای پیشرفت هم این چیزی است که بیشتری از هر چیزی به آن نیاز دارند.

دروازه‌بان پیشین بانوی پیر با اشاره به رقابت تنگاتنگ این تیم در فصل اخیر با ناپولی برای کسب عنوان قهرمانی سری A ایتالیا اظهار داشت: ناپولی در فصل اخیر فراتر از انتظار ظاهر شد. در مقطعی از فصل به شخصه به این باور رسیده بودم که آنها فاتح اسکودتو خواهند شد، چون به لحاظ روحی و روانی وضعیت بهتری نسبت به ما داشتند. در نهایت قدرت روحی و فراتر از آن تجربه ما، سبب شد تا به قهرمانی برسیم. اگر من جای آنها بودم، بابت حذف زودهنگام از لیگ اروپا ناراحت می‌شدم چون این فرصت را داشتند که تا مراحل بالا پیشروی کنند. مهمترین چیز این است که ناپولی نباید احساس کند که دستاوردهایش به خاطر نبردن جام قهرمانی کمرنگ شده است چون سبک بازی آنها همه را عاشق خود کرد.

بوفون همچنین در مورد عملکرد خوب تیم فوتبال رم در فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا که تا مرحله نیمه‌نهایی پیشروی کرد، تأکید کرد: عملکرد رم زیرنظر اوزبیو دی‌فرانچسکو را دوست داشتم. این شهر و هوادارانش نیاز به تغییر رویکرد دارند، به خصوص بعد از دستاوردی که در فصل اخیر به دست آوردند. ماجراجویی آنها در لیگ قهرمانان باورنکردنی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • narges.rpj

      تا وقتی تو رو داشتیم غمی نبود :(

      کاش نمیرفتی و با یووه فوتبالت رو به پایان میرسوندی ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج