۷۴۰۸۲۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

دعوای کی‌روش و برانکو به ضرر فوتبال ایران است

مربی تیم فوتبال امید گفت: امیدوارم هرچه زودتر این دعوای بیهوده‌ای که بین برانکو و کی‌روش پیش آمده به پایان برسد چون ادامه این روند به ضرر فوتبال ایران است.

خبرگزاری مهر: سهراب بختیاری زاده با اشاره به درگیری رسانه ای که بین کی‌روش برانکو پیش آمده اظهار داشت: این اصلا اتفاق خوبی برای فوتبال ایران نیست. کی‌روش و برانکو مربیان بزرگ و باتجربه ای هستند و که سرنوشت تیم ملی این کشور و یکی از تیم های باشگاهی بزرگ در دست آنهاست و این اصلا قشنگ نیست که اینچنین با هم درگیر باشند.

وی افزود: هر کدام از این دو مربی به فکر تیم های تحت رهبری شان هستند و می‌خواهند بهترین نتایج را بگیرند و این اختلافات هم ناشی از همین تفکر است. اما نباید موفقیت یک تیم را فدای موفقیت تیم دیگر کنند. به نظر من پرسپولیسی‌ها حق دارند که نگران تیم شان که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد باشند و کی‌روش هم یقینا حق دارد به فکر منافع تیم ملی باشد. این اختلافات با کمی تعامل می‌تواند بدون درگیری حل و فصل شود.

ملی پوش سابق کشورمان در ادامه بیان داشت: به اعتقاد من فدراسیون باید هرچه زودتر تکلیف تیم ملی را روشن کند و همانطور که خود مسئولین فوتبالی ما هم می دانند هیچ گزینه‌ای بهتر از خود کی‌روش برای تیم ملی نیست. الان انتظارات از تیم ملی بالا رفته و مردم هم به کمتر از قهرمانی در جام ملتهای آسیا قانع نیستند. حضور تیم هایی مثل ژاپن و کره و حتی عربستان در جام جهانی نشان می‌دهد که ما کار ساده‌ای در جام ملتها نداریم و فدارسیون باید هرچه زودتر کارش را استارت بزند. به اعتقاد من تیم ملی باید از همین امروز آغاز کند چون فردا هم دیر ات.

مربی تیم فوتبال امید در ادامه بیان داشت: امیدوارم این تیم با حضور کرانچار و حمایت های فدراسیون و باشگاه هایی که در این تیم بازیکن دارند بتوانیم طلسم حدودا نیم قرنه راه نیافتن به المپیک را شکسته و انشاءالله شاهد حضور فوتبال ایران در المپیک باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای سهراب خان مگه برانکو چیزی گفته کی روش هرچی از دهنش دراومد بارش کرد یه خرده با انصاف کارشناسی کنید

    • بدون نام

      متأسفانه کی روش هرچی می خواهد میگه رئیس فدراسیون هم خط و نشان می کشه که اگر کسی به کی روش جون چیزی بگه چنین و چنان میکنم.
      بنده خدا جلو کی روش رو بگیر همه چی حله.
      هرچند با این وضع فوتبال دفاعی و قدرتهایی مثل ژاپن و کره و استرالیا اگر همین الآن کی روش بره سنگین تره چون تا می تونسته ما رو دوشیده توی جام ملت ها هم شانسی نداریم

    • بدون نام

      برانکو سگش شرف داره به تو وامثال تو .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج