adexo3
۷۴۰۸۶۲
۲۳ نظر
۵۰۰۱
۲۳ نظر
۵۰۰۱
پ

آیا قرار است کی‌روش از ایران برود؟

مسئولان فدراسیون فوتبال می گویند کی روش اینجا می ماند و رسانه های خارجی از رفتنش می نویسند.

خبرآنلاین: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی بعد از بزرگترین موفقیت کسب شده تاریخ ایران در جام جهانی در پایین ترین سطح از محبوبیت قرار گرفته است. هواداران پرسپولیس در حمایت از علی کریمی و برانکو ، بعد از بردهای تیم های دیگر آسیایی در جام جهانی و بازی های زیبای ژاپن ، دیگر این سبک فوتبال ارائه شده از سوی تیم ملی زیر نظر کی روش را خالی از حس افتخار می دانند.

دعواها و بلواهای ایجاد شده هم مزید بر علت شده تا سرمربی را گوشه رینگ برده باشند. با این وجود در فاصله ۶ ماه به جام ملتهای آسیا ، گزینه عبور از کی روش شاید یکی از بدترین انتخاب هاست. تازه اینکه کی روش بر اساس توان فوتبالی ایران و سطحی از آماده سازی که می شد برایش در نظر گرفت ، تیمی ساخته با بهترین راندمان. تقریبا همه تیم هایی که برابر اسپانیا بازی کردند ، با همین استراتژی به نتیجه رسیدند و حتی ژاپن هم تقریبا فلسفه فوتبالش چیزی شبیه به فلسفه در نظر گرفته شده از سوی تیم ملی ایران بود ، حالا با کمی جسارت هجومی بیشتر.

در این شرایط اما بحث اساسی ، ماندن یا نماندن سرمربی است. اگرچه او گفته بود برای شش ماه در ایران نمی ماند اما مذاکرات حین مسابقات ایران سبب شد تا دو طرف به نقطه مشترک برای ماندن برسند.

این اما منجر به عقد قرارداد نشد. در بازگشت کی روش به ایران اما این گمانه زنی که او می ماند ، در دل دعواهای با برانکو ، قوت بیشتری گرفت اما باز هم به نتیجه قطعی نرسید. او تقریبا یک هفته است که ایران مانده ولی دو طرف هنوز برگه ای امضا نکرده اند.

بحث درباره پیشنهادهای خارجی که دارد ، کم نیستند اما خود سرمربی اقلا نقشه راه آینده فوتبال ایران برای قهرمانی در جام ملتهای آسیا بعد از ۴۲ سال را ترسیم می کند. هر روز جلسات طولانی با دستیارانش دارد برای طراحی سبک بازی و اردوهای آماده سازی.

در این شرایط شاید تنها عاملی که باعث قطع این همکاری شود ، احتمالا عدم توافق حرفه ای بر سر نحوه آماده سازی تیم ملی خواهد بود. بی تردید ماندن کی روش در راس کادرفنی تیم ملی ایران تغییری در سبک بازی و فلسفه بازی ما ایجاد نخواهد کرد. او همچنان بنای بازی اش را بر ندادن فرصت به حریفان و استفاده از فرصت ها خواهد گذاشت. البته شاید این بار در جام ملتها ، سبک بازی مان بشود سبک بازی با کره یا ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی ، نه سبک بازی با تیم ملی اسپانیا و پرتغال.

احتمال رفتن کی روش از ایران ، خیلی زیاد نیست چون اقلا خود کی روش هم خیلی دوست دارد این جدایی با یک افتخار بزرگ همراه باشد . با یک جام . چیزی که می داند برای دستیابی به آن مسیری دشوار در پیش دارد اما چاره ای هم برای رسیدن به این عنوان غیر از یک بار برنامه سازی کامل ندارد. چون این بار هر اتفاقی غیر از قهرمانی سبب نمی شود که او محبوبیتش را در فوتبال ایران باقی نگه دارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ب14

      بابا ولش کنین بره

    • دلال موزامبیکی

      دلتون خوشه کجا از ایران بهتر
      سالی ۳ میلیون دلار میگیرم همه هزینه هامم گردن فدراسیونه
      کلا هم باخت هاش آبرومندانه میشه تساوی هاشم قهرمانانه و ملت میریزن بیرون
      کجا از ایران بهتر منم بودم عمرا همچین کشور گلابی رو ترک کنم

    • بدون نام

      این دلال هیچ جا نمیره؛کجا بره بهتر از اینجا؟ اصلا کدوم کشوره که مربی اتوبوسی و دفاع مطلق بخواد؟ مراکش هجومی پسند؟ مصر فوتبال فهم؟ یا کره و ژاپنی که فوتبال روز اروپا را ند نظر داره؟؟؟آره یه کشور هست که این رو بخواد اونم بخرین هست

    • بدون نام

      باید بره تا یه مشت بی چشم و رو قدر بدونن و با چراغ دنبالش بگردن
      نمونه های سیاسی و تاریخی قدر نشناسی و فراموشکاری تو این مردم زیاااااد هست

    • بدون نام

      اگر کیروشی پور و باند رسانه ایش نبودن والله اینو بحرین هم قبول نداشت امان از دلال پرستان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو رابه خدابذارین۰بره۰عقده ای

    • بدون نام

      اگر کیروشی پور و باند رسانه ایش نبودن والله اینو بحرین هم قبول نداشت امان از دلال پرستان

    • بدون نام

      فردوسی پور خبرورزشی خبرانلاین آی اسپورت جیره خوارهای کیروش دلال

    • بدون نام

      هیجابه این دلال باج نمیدن جزایران

    • بدون نام

      بازار گرمی رسانه ای هست که پول کلان تری بگیره

    • بدون نام

      بزارید بره مربی ترسو رو
      ببینید ژاپن چقدر قشنگ بازی میکنه در صورتی که ایران جلوی تمام تیمها چه آسیایی چه اروپایی فقط دفاع میکنه آخه این شد بازی
      آخه این شد مربی

    • بدون نام

      وقتی کیروش دلال باسناریوی جیره خوارش فردوسی پوربرضدبرانکو مضخرف گفت باید منتظر آتش جهنم ارتش سرخ میبود حالا بسوزه

    • بدون نام

      ازسکوت حاکم قراراست کیروش برودواحتمالا یک چهره انقلابی سپاهی گردن کلفت سرمربی شود که باروزگاران کهن ست شود مایلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچی باشه به چندرسانه باج نمیده که بزرگش کنن دلال نیست پاکه

    • بدون نام

      قلعه نو یا علی منصور بیارین

    • بدون نام

      مرگ بر دلال موزامبیکی

    • بدون نام

      ما خودمان بهترین مربی درسطح جهانی همانند مایلی کهن، درخشان،قلعه نوئی،علی کریمی،خدا داد عزیزی ،علی منصور ، ذوالفقارنسب داریم،دیگه چه نیازی به کی روش هستش فقط بچه ها سانتر از جناحین را فراموش نکنند همه را بجز عراق،عربستان، ازبکستان،چین،ژاپن کره هم جنوبی هم شمالی و هم شرقی وهم غربی را با اختلاف گل بالا می بریم.

    • غیاثی

      من خودم پرسپولیسی هستم و باید حق گفته بشه.آقای کیروش هرحرفی بزنه به نفع تیم ملی هستش و در قبال پولی که میگیره زحمت هم میکشه.فکر کنید امروز بره و فردا کی میخواد سرمربی بشه؟علی کریمی یا برانکور؟

    • ایرانی.

      خب انصافاژاپن بامربی بومی.کره جنوبی.استرالیاتوجام جهانی فوتبال بازی کردن یاتیم ملی ایران؟بحث رنگی نیست ایالوژینرهاخوب تربودن یا.بیراندندوامیری وابراهیمی وحسینی که ازلیگ برتری که کیروش کینه ای وعقده ای مربیاشونوقبول نداره؟این شخص فوتبال ایرانوبادفاع نه اتوبوسی بلکه باقطاری به قهقرابرده.بااینکه بااخلاق کثیفش ازش نفرت دارم اماکاش تاجام ملتهاسرمربی بمونه تاهمه ببینن درمقابل تیمهای اسیایی ومربیهای بومی وخارجی کم نشان ترازاوحرفی برای گفتن نخواهدداشت.

    • بدون نام

      چکار کرده برای فوتبال ایران دفاعی بازی کردن تاکتیک نمی خواد از تیم ژاپن و مربی آن که یک دهم کیروش می گیرن و بهترین بازی ارایه دادن باید درس بگیرن

    • مریم

      لطفا کسی که هیچی از فوتبال ایران نمیدونه در مورد مربی هم نظر ند ه

    • بدون نام

      واقعا واسه مردمی که قدر کیروش رو نمیدونن متاسفم این آقایون همانهایین که میگن چرا معلما تابستون پول می گیرن. کیروش ضعیف ترین تیم آسیا رو به اولین مرحله آسیا تبدیل کرده. بازم می‌گویید کیروش برود.
      یکم قدر شناسی نیز بد نیست

    • بدون نام

      کی روش یک ترسو و ... است کا یک مشت فدراسیون نشین بیهوده ازش دفاع میکنند.او بدرد فوتبال ایران نمیخوره.ما باید مربی داشته باشیم که با تیمهای بزرگ با شهادت و جسارت بازی کنیم و اگر سه گل می خوریم دو گل هم بزنیم .باید ژاپن الگوی سبک فوتبال ما باشد .ما باید مثل سال 98بازی کنیم.چون ایران باغیرت ترین مردم و فوتبالیست ها را دارد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج