۷۴۰۹۲۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

چراغ سبز مارادونا برای سرمربیگری آرژانتین

اسطوره فوتبال آرژانتین می‌گوید هنوز از حذف تیم ملی کشورش از جام جهانی ۲۰۱۸ بسیار ناراحت است و اگر فرصتی برای هدایت دوباره این تیم به دست آورد آن را خواهد پذیرفت.

خبرگزاری تسنیم: دیه‌گو مارادونا می‌گوید برای نجات دادن تیم ملی آرژانتین از بحران فعلی حاضر است حتی بدون دریافت حقوق برای دومین بار هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

تیم ملی آرژانتین با قبول شکست ۴ بر ۳ مقابل فرانسه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذف شد و خیلی زودتر از جام‌های قبلی به خانه برگشت. با این حال مارادونا مردی که ۸ سال پیش آرژانتین با هدایت او در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها با نتیجه تحقیرآمیز ۴ بر صفر مغلوب آلمان شد، معتقد است که می‌تواند این تیم را نجات دهد.

مارادونا در برنامه تلویزیونی خودش «از دست ۱۰» در شبکه تلویزیونی تله‌سور ونزوئلا گفت: همه فکر می‌کنند که من از زمین خوردن آرژانتین خوشحالم اما قلب من از این باخت به درد آمده است. ای‌کاش خدا به من قدرتی می‌داد تا دوباره به زمین بازی برگردم. آن سال‌ها و زندگی برای همه سپری می‌شود و از عمر من هم ۵۷ سال گذشته است و حالا تیم ملی کشورم را در وضعیتی می‌بینم که مغلوب تیمی می‌شود که فکر نمی‌کنم جز بهترین تیم‌های جام جهانی باشد. برای من خیلی ناراحت کننده است که می‌بینم تمام چیزهایی که با تلاش و زحمت ساخته بودیم را این آسانی داریم نابود می‌کنیم.

کاپیتان آلبی‌سلسته قهرمان جام جهانی ۱۹۸۶ در پاسخ به این سؤال که اگر اتحادیه فوتبال آرژانتین بار دیگر از او بخواهد هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد، این پیشنهاد را قبول خواهد کرد، بدون تردید عنوان کرد: بله با کمال میل می‌پذیرم و در عوضش هیچ چیزی هم نمی‌خواهم.

مارادونا سپس گفت که اعتراف کرد که برزیل را مدعی بزرگ قهرمانی این دوره جام جهانی را می‌داند. او تأکید کرد: من برزیل را تیمی بسیار منسجم می‌بینم که به سمت قهرمانی می‌رود. من تیته (سرمربی برزیل) را بسیار دوست دارم چون کارش را بلد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی.م

      این اقا همیشه خمار هست چه جوری میخوهد سرمربی بشه.یهو دیدی وسط بازی رفته نعشه بکشه یا خوابش برده

    • بدون نام

      تواصلا مربی خوبی نیستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج