adexo3
۷۴۱۰۸۳
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال در سوپرجام شرکت نکند، جریمه می‌شود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: استقلال اگر در سوپرجام شرکت نکند جریمه خواهد شد.

فارس: سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد اعتراض شفر به برگزاری سوپرجام و اینکه گفته می‌شود استقلال در آن تاریخ در اردوی خارج از کشور حضور دارد گفت: برنامه مسابقات لیگ و سوپرجام از مدت‌ها پیش تنظیم و به باشگاه‌ها اعلام شده بود و حتی در مورد این برنامه از مربیان باشگاهی نظرخواهی هم شده است و با مربیان جلسه‌ هم برگزار کرده‌ایم. بنابراین استقلال هم مثل پرسپولیس می‌توانست برنامه اردوها و تمریناتش را منطبق بر این تقویم تنظیم کند تا در سوپرجام حضور داشته باشد.

وی تصریح کرد: نمی‌توانیم برنامه کل لیگ و مسابقات را به خاطر یک تیم تغییر بدهیم. با این حال من با شفر سرمربی محترم استقلال هم در این مورد تلفنی صحبت کردم و به او پیشنهاد دادم اگر پیشنهاد بهتری برای برگزاری تاریخ سوپرجام دارد بدون اینکه به برنامه لیگ برتر فصل آینده خللی وارد نشود آن را ارایه کند.

فتاحی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید استقلال با بازیکنان امیدش در سوپرجام شرکت کند، اظهار داشت: اینکه استقلال با بازیکنان اصلی و بزرگسالش در سوپرجام شرکت کند یا بازیکنان امیدش مساله‌ای است که به خود باشگاه و کادر فنی استقلال مربوط است اما اگر استقلال در این مسابقه شرکت نکند جریمه خواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به تنظیم برنامه لیگ در صورت صعود ایران به مرحله یک هشتم جام جهانی عنوان کرد: ما حتی پیش بینی کرده بودیم اگر تیم ملی از گروهش صعود کند مسابقه سوپرجام و لیگ را چگونه برنامه ریزی کنیم که به باشگاه‌ها و بازیکنان لطمه‌ای وارد نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sadi

      چقدر ترسیدن اینا

    • بدون نام

      میگن جریمه ولی اخر سر برای کیسه لابی می کنند

    • بدون نام

      ترسو ها

    • بدون نام

      مزخرف نگو مرتیکه یه ریال پول نیست استقلال با بازیکناش قرار داد ببنده بعد تیم جعلی لنگ که محروم واسه سال بعدش هم بازیکن گرفته حالا استقلال با این صورت چطوری بیاد بازی کنه با اسمش بیاد یا با هوداراش

    • داوید

      لنگیا خفه شدن
      چهارتا لنگی ریخته اینجا همش وراجی میکنن بخوابید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج